اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمود علوی: کار وزارت‌اطلاعات خفه‌کردن صدای‌مردم‌نیست / دلمان می‌خواهد دیگر کسی را در حرم امام رضا به نیت دفاع از انقلاب مورد وهن قرار ندهند



اخبار,اخبارسیاسی,سید محمود علوی

وزیر اطلاعات گفت: کار اطلاعاتی و خدمت ما به مردم در چارچوب شرع مقدس، اخلاق اسلامی و قانون جمهوری اسلامی است و از این اصول عدول نمی کنیم.

به گزارش «انتخاب»، حجت الاسلام والمسلمین 'سید محمود علوی' دوشنبه شب در مراسم جشن انقلاب اسلامی در مسجد زین العابدین(ع) قم بیان داشت: در همین چارچوب می توان بهترین کارهای اطلاعاتی را انجام داد اما برخی خیال می کنند که با رعایت اخلاق نمی توان کار اطلاعاتی کرد.

وی ادامه داد: بهترین کار اطلاعاتی را می توان در چارچوب حلال خدا انجام داد و برای ما مهم است که مردم احساس امنیت کنند و به زندگی خود بپردازند.

وی افزود: وزارت اطلاعات رسالت خود را در خفه کردن صدای گلوله دشمن و نه خفه کردن صدای گلوی مردم می داند و سربازان گمنام امام زمان(عج) در یک سال اخیر ضربه هایی به دشمن زده اند که نفس دشمن را گرفته اند.

وی ادامه داد: طی دو سه روز اخیر دو گروه ترویستی که معلمان و برخی بسیجیان را در سراوان به شهادت رساندند به همت سربازان امام زمان(عج) ضربه محکمی خوردند و توان عملیاتی آن ها پایین آمد.

وزیر اطلاعات با اشاره به این که برخی سوء استفاده سیاسی از جریان شهادت معلمان در سراوان می کردند بیان داشت: اگر گرایش های سیاسی متفاوت اصول گرا، اصلاح طلب و مستقل داشته باشید باید با همدیگر در عرصه رقابت سیاسی رقابت سالم بکنید و با هم برادر بوده و دست وحدت به هم بدهید.

وی تاکید کرد: راز و رمز پیروزی انقلاب اسلامی در وحدت است و بزرگترین هدف دولت حفظ وحدت در جامعه است تا ادب در جامعه زنده شود.

علوی تاکید کرد: دلمان می‌خواهد دیگر کسی را در حرم امام رضا و حرم امام، به نیت دفاع از انقلاب مورد وهن قرار ندهند.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: دولت به دنبال حاشیه راندن هیچ جناح سیاسی نیست و دولت به دنبال آن است که همه زیر لوای رفیع رهبر معظم انقلاب جمع شده و در جهت اهداف و آرمان های انقلاب حرکت کنند.

وی گفت: به تعبیر ریاست جمهوری، امروز در کشور ما یک پرچم برافراشته که آن هم در دست رهبرمعظم انقلاب است و ما زیر این پرچم حرکت می کنیم و همین راهبرد دولت تدبیر و امید است.

وی بیان داشت: اگر بخواهیم بر دشمن غالب شویم و در عرصه مذاکرات هسته ای با عزت و عظمت امت اسلامی کار را به پایان برسانیم باید زیر چتر رهبری و با وحدت باشیم، گرچه باید نقد بشود اما در نقدها توهین نشود و شخصیت افراد حفظ شود و باید شاهد نقد فکر و عملکرد باشیم.

علوی افزود: دولت با آغوش باز از انتقاد مشفقانه استقبال می کند و امیدواریم با همدلی با یکدیگر همه جریان های سیاسی در جهت اهداف و آرمان های انقلاب گام بردارند و در برابر دشمن ید واحده باشیم.

وزیر اطلاعات در ادامه بیان داشت: انقلابی که برای احیای احکام اسلام و اجرای ان احکام به پا شده است با اجرای آن احکام می تواند حفظ شود و دروغ، هتک حرمت، تهمت، شایعه و دروغ پراکندن برای به زمین زدن رقیب سیاسی با ادعای حفظ انقلاب و اسلام، با فرهنگ امام(ره)، انقلاب و رهبر معظم انقلاب همخوانی ندارد.

وی افزود: برخی حرکت هایی کردند و رهبر معظم انقلاب آن ها را تقبیح نمودند و آن ها تا پیش از تقبیح گمان می کردند کار قهرمانانه ای انجام دادند و برای حفظ انقلاب نمی توان حرمت ها را شکست.

علوی همچنین با بیان اینکه دهه فجر یادآور حماسه های ماندگار پیروزی انقلاب است، گفت: هر سال 22 بهمن نقش تکرار آن حماسه را با حضور فراگیر مردم داشته است و اگر 22 بهمن انقلاب اسلامی در سال 57 به پیروزی رسید 22 بهمن های پیاپی این پیروزی را تثبیت کرده است.

وی بیان داشت: کار امام خمینی(ره) متفاوت با تمام کسانی بود که به انقلاب دست زده بودند و انقلاب ما دنیا را به حیرت افکند و نظریه پردازان در عرصه انقلاب ها دچار چالش شدند و علیرغم این که بین نسل اول و دوم نظریه پردازان انقلاب ها و خیزش های مردمی فاصله سنواتی بسیار زیادی است پس از پیروزی انقلاب تاکنون که نسل سوم و چهارم نظریه پردازان پا به صحنه گذاشته اند هنوز نتوانسته اند نظریاتی برای تفسیر انقلاب اسلامی ایران را ارائه کنند.

وزیر اطلاعات گفت: انقلاب ایران متکی به ملاک ها و ارزش های دیگر انقلاب ها نبود و فکر امام(ره) در پرتو معارف اسلامی و قرآن شکل گرفته و قیام امام خمینی(ره) خصوصیات خاص خود را دارد.

وی افزود: امام راحل در نقطه ای دست به حرکت زد که هیچ تحلیل گری شرایط را برای یک قیام و انقلاب مناسب نمی دانست و تحلیل ها مبنی بر آن بود که هیچ زمینه ای برای دست زدن به انقلاب مساعد نیست و خیلی ها برای قیام امام(ره) پیش بینی پیروزی نمی کردند.

علوی با اشاره به این که امام خمینی(ره) قیام خود را بر پایه آموزه های اسلامی آغاز کرد و از ابتدا بنا بر ادای تکلیف داشت گفت: امام راحل در شرایطی دست به حرکت زد که در ظاهر زمینه ای برای فراگیری یک نهضت وجود نداشت و کسانی که تنور انقلاب را گرم می کردند روحانیون، بازاری ها، دانشگاهیان و سیاسیون بودند.

وی گفت: امام(ره) خلاء رهبری واحد را با تشکیل شورای 9 نفره علما و مراجع در قم ایجاد کرد و با فریادهای خود روحانیت را به حضور در صحنه به داد رسیدن اسلام دعوت کرد که امروز اسلام در خطر است و فریادهای امام خمینی(ره) علما را به صحنه آورد و سپس بازاری های بزرگ نیز به میدان مبارزه آمدند و هیات های موتلفه اسلامی تشکیل شد.

وزیر اطلاعات ابراز داشت: امام(ره) همچنین دانشجویان را تشویق به مبارزه کردند که با ایجاد انجمن های اسلامی در مملکت امام زمان(عج) جای پایی برای خود ایجاد کنند و بخش قابل توجهی از دانشگاه وارد گود سیاست و مبارزه دینی شدند.

وی افزود: امام خمینی(ره) پشتوانه خارجی شاه را شکست و ایشان شاه را نصیحت می کردند که زمانی که از مملکت بیرون می روی مردم از رفتن تو خوشحالی می کنند و با این بیانات صلابت شاه شکسته شد و قدرت رژیم در رشرایطی پوشالی قرار گرفت.

علوی گفت: امام(ره) عطش قدرت نداشت و تنها به فکر عزت و کرامت امت اسلام بود و از روز اول می دانست مسیر کارش پردرد سر است و همراه با شکنجه، زندان و تبعید است اما او فرمود سینه خود را برای سرنیزه های دژخیمان آماده کرده ام و با این کار فرهنگ شهادت را در جامعه نهادینه کرد و جوانان به پای اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند.

وی ابراز داشت: رهبران انقلاب های دیگر برای به زانو در آوردن حکومت ها ضلع و بازوی نظامی داشتند که با ارتش آن کشور جنگیده و قدرت نظامی را تحلیل آورند تا نظام بر زمین بخورد اما امام(ره) ارتش را فرزندان مردم می دانست و هیچ گاه نیروهای مسلح را هدف قرار نمی داد و خطاب او به نیروهای مسلح خطابی خانوادگی بود.


 اخبار سیاسی  -  انتخاب 


ویدیو مرتبط :
حرم امام رضا.حاج منصور ارضی.محمود کریمی.حاج زیرک کار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سید محمود علوی : اگر وزارت اطلاعات جناحی عمل کند اکثر کارکنان آن ناراضی خواهند شد



اخبار,اخبار سیاسی,سید محمود علوی


 اخبار سیاسی - سید محمود علوی : اگر وزارت اطلاعات جناحی عمل کند اکثر کارکنان آن ناراضی خواهند شد

کارکنان وزارت اطلاعات خارج از گرایش های سیاسی نیستند اما کاری به گرایشهای سیاسی خود ندارند و حاضر نیستند تبدیل به ابزاری ...

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین «سید محمود علوی»، پنجشنبه شب در برنامه گفت وگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما افزود: وزارت اطلاعات یک نهاد حاکمیتی است و رقابت های جناح های سیاسی در کشور با یکدیگر کمترین تاثیر را در حرکت وزارت اطلاعات دارد.

وی تصریح کرد: کارکنان وزارت اطلاعات خارج از گرایش های سیاسی نیستند اما کاری به گرایشهای سیاسی خود ندارند و حاضر نیستند تبدیل به ابزاری برای بالا بردن یک جریان و یا زمین زدن جریان دیگر شوند.

علوی گفت: جریان های سیاسی درون نظام برای وزارت اطلاعات محترم هستند و ما برای آنها و سایر بخش ها از جمله اقتصاد، فرهنگ، ورزش و هنر امنیت را فراهم می کنیم تا در جامعه نقش آفرینی کنند و شاهد نشاط در تمامی حوزه ها باشیم.

وی افزود: چنانچه شرایطی پیش بیاید که وزارت اطلاعات جناحی عمل کند، قطعا، اکثر کارکنان آن راضی نخواهند بود.

علوی اظهار داشت: اگر گاهی در رقابت های سیاسی، شاهد عدم رعایت موازین اسلامی باشیم، مثلا افرادی نسبت به افراد دیگر دروغ پردازی کنند یا دشنام دهند و بی اخلاقی کنند، تذکرات لازم را می دهیم.

وی یادآور شد: از آنجا که اکثرا تذکرات وزارت اطلاعات در فضای پنهان و دوستانه صورت می گیرد، غالبا با اظهار لطف و استقبال افراد مواجه می شویم.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه آبروی افراد برای ما محترم است، خاطرنشان کرد: ما اشراف اطلاعاتی لازم را داریم اما هرگز فضا را امنیتی نمی کنیم و نمی پذیریم که فضای دانشگاه، کسب و کار، فعالیت های فرهنگی و دیگر عرصه ها امنیتی شود.

علوی گفت: اگر ببینیم افرادی چارچوب های نظام را رعایت نمی کنند و دانسته و آگاهانه مسیر خطا را در پیش می گیرند، مطمئنا ملت هم این حرکات را نمی پسندد و ما به نمایندگی از مردم ایران با این افراد برخورد می کنیم.

* باید مردم در آرامش خاطر زندگی کنند
علوی با اشاره به تلاش هوشمندانه سربازان گمنام امام زمان (عج) برای شناسایی اطلاعاتی دشمن گفت: باید مردم در آرامش خاطر زندگی کنند و این امر در سایه نگفتن پاره ای از مسایل از سوی وزارت اطلاعات میسر می شود.

وزیر اطلاعات با تاکید بر اینکه بازگو کردن برخی از این مجاهدت ها ممکن است سبب ایجاد استرس شود، افزود: رضایت خاطر امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری برای سربازان گمنام آرامش بخش است.

وی خاطرنشان کرد: ما وقتی علاقه مند هستیم که در کشور جمهوری اسلامی ایران ارزش ها مبنای رفتار باشد باید اقتصاد و امنیت مردم را پایدار، پابرجا و شکوفا کنیم و آن وقت انتظار یک فرهنگ بالنده در جامعه را داشته باشیم.

علوی با بیان اینکه اگر می خواهیم جامعه ما از رونق اقتصادی برخوردار باشد باید در جهت برقراری یک امنیت پایدار و نشات گرفته از ایمان و باورهای ایمانی گام برداریم، گفت: باورهای ایمانی مردم ما مثال زدنی است، این مردم در راه دین و ایمانشان از هیچ سرمایه گذاری فروگذار نمی کنند.

وی افزود: این ایمان دستمایه سربازان گمنام امام زمان در تولید امنیت می شود و ما مطمئن هستیم با امنیتی که بچه های اطلاعات برای سرمایه گذاری، پویایی علم، دانش و فرهنگ فراهم کرده اند، تا پایان سال شاهد تحقق آرزوی مقام معظم رهبری در زمینه فرهنگ و اقتصاد آن هم با یک عزم ملی و مدیریت جهادی خواهیم بود.

* کار وزارت اطلاعات تولید امنیت برای مردم است
وی با بیان اینکه کار وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تولید امنیت برای مردم است نه بر مردم، برای دانشگاه هاست نه بر دانشگاه ها، برای فعالان اقتصادی است نه بر فعالان اقتصادی و برای فعالان فرهنگی است نه بر فعالان فرهنگی، گفت: وزارت اطلاعات کوشش می کند برای سرمایه گذاران امنیت سرمایه گذاری را فراهم کند، و برای کسانی که با ابتکارات و خلاقیت های فکری شان آثار هنری و فرهنگی می آفرینند، آرامشی فراهم کند که این آرامش باعث شکوفایی فکر و اندیشه آنها باشد و بتوانند در عرصه فرهنگ با نوآوری ها، ابتکارات و خلاقیت های فرهنگی شان بالندگی فرهنگی ایجاد کنند.

وی با اشاره به عوامل اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان گفت: تمامی عواملی که باعث اشراف وزارت اطلاعات بر ماموریت ها و حیطه های کاری خود شده است و همچنین ابزارهای فنی به کار گرفته شده در بدنه وزارت اطلاعات همه و همه حاصل دستاوردهای مهندسین و کارشناسان وزارت اطلاعات است چرا که وزارت اطلاعات یک وزارت دانش بنیان است.

علوی افزود: دشمنان در خاک ما به روش های مختلف به انجام فعالیت اطلاعاتی و جاسوسی می پردازند و در فضای سایبری تحرکاتی را علیه کشور انجام می دهند و حتی در برخی مواقع برای کسب اطلاعات از داخل کشور با دستگاه های اطلاعاتی کشورهای کوچک به تبادل و خرید و فروش اطلاعات می پردازند.

وی گفت: وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران تمام این تحرکات را زیر نظر دارد و به ترفندها و عناصر سرویس های اطلاعاتی دشمن آشنایی کامل دارد.

* دشمنان نظام بدون آنکه بدانند رصد می شوند
وزیر اطلاعات ادامه داد: در اکثر مواقع دشمنان ایران اسلامی باور نمی کنند که در رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان قرار گرفته اند و حتی زمانی که آنها از طریق فضای سایبری در حال مبادله اطلاعاتی علیه ما هستند، وارد عمل می شویم و ارتباط آنان را قطع می کنیم و در برخی مواقع علیه آن ها اقدامات عملیاتی را صورت می دهیم.

وی با اشاره به تعامل اطلاعاتی ایران با کشورهای دیگر گفت: ما با بسیاری از کشورها تعامل اطلاعاتی داریم و در بسیاری از کشورها سفرای اطلاعاتی ما حضور دارند و اشراف اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلفی چون تروریسم بین الملل، قاچاق مواد مخدر و جرایم سازمان یافته باعث شده است تا سایر کشورها علاقه مند به تعامل با وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران باشند.

علوی ادامه داد: در همین راستا، در چند ماه گذشته سفرهای مختلفی به کشورهای گوناگون داشتیم و نشست هایی را با روسای دستگاه های اطلاعاتی برخی از کشورها برگزار کردیم و معاونین وزارت اطلاعات هم در بخش اطلاعات خارجی با مسئولان دستگاه های اطلاعاتی سایر کشورها جلسه داشتند.

* عملکرد وزارت اطلاعات در زمینه روابط مجدد دیپلماتیک درخشان است
وزیر اطلاعات با اشاره به روابط سرویس های اطلاعاتی کشورها گفت: در دنیا عرف است که کشورهایی که در زمینه روابط دیپلماتیک به بن بست می رسند در عرصه گروه های دوستی پارلمانی و هم چنین در عرصه سرویس های اطلاعاتی بدون محدودیت های دیپلماتیک با هم نشست و تعامل برقرار می کنند و این نشست ها و تعاملات زمینه برقراری روابط مجدد دیپلماتیک را فراهم می کند که عملکرد وزارت اطلاعات در این زمینه درخشان است.

وی ادامه داد: سرویس های اطلاعاتی دشمن که به تصور خود در فضای سایبری علیه جمهوری اسلامی ایران تحرکاتی را ترتیب می دهند همه در پنجه قدرتمند وزارت اطلاعات به نمایندگی از ملت ایران قرار دارند.

* مردم هوشیار باشند، برخی کلاهبرداری می کنند
وزیر اطلاعات در ادامه با بیان اینکه برخی مدعی می شوند با من ارتباط دارند یا در اینجا و آنجا با من حضور داشته اند، گفت: هر گونه ارتباطی با این افراد را تکذیب می کنم.

وی افزود: ممکن است برخی مبالغی به نام من درخواست کنند، من هیچ مبلغی از کسی نگرفته و نمی گیرم و هیچ موسسه خیریه ای ندارم، مردم به هوش باشند که این افراد کلاهبردار هستند.

علوی اظهار داشت: به طور مثال بعضی خود را برادر بزرگتر بنده معرفی می کنند حال آنکه بنده برادر بزرگتر از خود ندارم و مردم عزیزمان هشیار باشند کسی با انتصاب خود به بنده، فریب کاری نکند.

*پشتوانه اطلاعاتی ما را مردم تشکیل می دهند
وی در ادامه حماسه 24 خرداد را که در سال گذشته در چنین روزی رقم خورد به مردم تبریک گفت.

علوی با اشاره به اینکه مردم در چنین ایامی رییس جمهوری خود را بر مسند قدرت نشاندند، افزود: امیدوارم دولت تدبیر و امید در اجرای اهداف خود موفق باشد.

وزیر اطلاعات افزود: تشکیلات اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران با بسیاری از دستگاه های اطلاعاتی دنیا متفاوت است چرا که پشتوانه اطلاعاتی ما را مردم تشکیل می دهند و ما اگر در ابتدای تاسیس وزارت اطلاعات یک اطلاعات 36 میلیونی داشتیم امروز بدنه اطلاعاتی ما متشکل از 76 میلیون ایرانی است.

علوی با اشاره به سرمایه علمی وزارت اطلاعات گفت: امروز یک سرمایه عظیم علمی در بدنه وزارت اطلاعات وجود دارد و بسیاری از پرسنل دستگاه اطلاعاتی ما در مقاطع مختلف تحصیلی و در رشته های مختلف تحصیلی دانش آموخته هستند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: بچه های وزارت اطلاعات این سرمایه علمی را با یافته های عظیمی که از طرف مردم به دست می آورند در مسیر پردازش اطلاعاتی به کار می گیرند و ثمره این امر برقراری امنیت است.

* کار در وزارت اطلاعات روز و شب نمی شناسد
علوی با اشاره به اینکه کار در وزارت اطلاعات روز و شب نمی شناسد، اظهار داشت: خیلی اوقات به خصوص در جمعه شب ها، تا نماز صبح به کارها رسیدگی می کنم و حتی در برخی مواقع بعد از نماز صبح هم مشغول رسیدگی به امور هستم چرا که کار در وزارت اطلاعات روز و شب نمی شناسد.

وی گفت:حتی بخش عمده ای از فعالیت های ما مربوط به روزهای تعطیل است.

وزیر اطلاعات ادامه داد: ما با خیل عظیمی از همکاران مخلص و فداکار خود در میعادگاه سربازان گمنام همراه هستیم و همین امر به انسان یک انگیزه می دهد. از طرف دیگر همراهی مردم عزیز و احساس خدمتگذاری به مردم باعث می شود تا در ما نشاط کاری ایجاد شود.

علوی با اشاره به حضور خود در عرصه های مختلف هنری و ورزشی گفت: ارتباط ما با دانشجویان و مردم همچنان برقرار است و بودن در سنگر خدمت به مردم باعث نمی شود تا انسان ارتباطش با مردم قطع شود.

* بسیاری ازمجاهدت های سربازان گمنام را نمی توان گفت
وی با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب مبنی بر مجاهدت خاموش پرسنل وزارت اطلاعات خاطر نشان کرد: همان گونه که مقام معظم رهبری اشاره کردند تلاش بچه های اطلاعات که اغلب با خطر پذیری همراه است همچون یک مجاهدت خاموش است که در بسیاری از موارد قابل مشاهده و رویت نیست.

علوی ادامه داد: در جمهوری اسلامی ایران اگر در یک روستا یک بمبی منفجر شود همه رسانه های خبری دنیا به انعکاس آن می پردازند اما این که در مهمترین شهرهای کشور دهها و صدها بمب با خطرپذیری بچه های اطلاعات خنثی می شود و یا دهها گروهک تروریستی با هوشیاری سربازان گمنام منهدم می شوند پوشش رسانه ای پیدا نمی کند و این امر به دلیل آن است که برای ما علاوه بر امنیت مردم، آرامش مردم هم حائز اهمیت است.

وزیر اطلاعات با اشاره به صحه گذاشتن آحاد مردم بر ثمرات کار وزارت اطلاعات گفت: مردم ایران اسلامی می دانند در شرایطی که شرق و غرب کشور ما از لحاظ امنیتی ناامن است، امنیت ایران اسلامی به سادگی به دست نیامده است و چشمان بیدار و اندیشه های فعال سربازان گمنام در حال تامین امنیت مردم است.

* وزارت اطلاعات به مثابه یک عبادتگاه است
وی با اشاره به ویژگی ها و خصایص سربازان گمنام امام زمان گفت: خلوص نیت بچه های وزارت اطلاعات و پای بندی آن ها به احکام شرع و انجام فعالیت های اطلاعاتی در چارچوب رعایت ارزش های اخلاقی و دلدادگی بچه های وزارت اطلاعات به امام زمان و ولایت مداری آن ها همه و همه باعث شده است تا انسان احساس کند فضای وزارت اطلاعات به مثابه یک عبادتگاه است.

علوی با اشاره به اینکه امنیت بسترساز شکوفایی جنبه های مختلف اجتماعی است، افزود: با دقت در آیات قرآن متوجه می شویم که فرهنگ جامعه پیوند تنگاتنگی با امنیت و اقتصاد دارد و ما وقتی علاقه مندیم که در ایران ارزش ها مبنای رفتاری باشد باید امنیت و اقتصاد مردم را تامین کنیم و سپس انتظار یک فرهنگ بالنده را داشته باشیم.

وزیر اطلاعات ادامه داد: ما اگر بخواهیم جامعه از رونق اقتصادی برخوردار شود باید در جهت استقرار یک امنیت پایدار و نشات گرفته از ایمان تلاش کنیم.

وی ایمان را دستمایه کارکنان وزارت اطلاعات در تولید امنیت دانست و گفت: با امنیتی که بچه های وزارت اطلاعات برای پویایی علم و فرهنگ و اقتصاد فراهم کرده اند، امیدواریم در پایان سال شاهد تحقق خواسته مقام معظم رهبری در زمینه شکوفایی اقتصاد و فرهنگ باشیم.

* پیشرفت سربازان گمنام امام زمان در گمنامی آنها است
علوی اظهار داشت: پیشرفت سربازان گمنام امام زمان در گمنامی آن ها است، بطوری که پیشرفت کار آنان جدایی از دوربین است و سربازان گمنام امام زمان باید این محرومیت ها را تحمل کنند.

وزیر اطلاعات با بیان این که سخن گفتن از مجاهدت های خاموش سربازان امام زمان (عج) توسط وزیر اطلاعات کار ساده ای نیست، افزود: بخش قابل توجهی از اقدامات سربازان گمنام قابل گفتن نیست زیرا گفتن برخی از ثمرات سربازان گمنام ممکن است در اذهان مردم ایجاد استرس و اضطراب کند.

 اخبار سیاسی - ایرنا