اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمود عباس: دولت فلسطین تا 24 ساعت آینده استعفا خواهد کرد



اخبار,اخبار بین الملل,دولت فلسطین

عباس در اظهاراتی در نشست شورای انقلابی جنبش فتح که در رام الله برگزار شد گفت: «دولت فلسطین به ریاست رامی الحمدالله تا 24 ساعت آینده استعفا خواهد کرد.»

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی سه شنبه اعلام کرد دولت فلسطین تا 24 ساعت آینده استعفا خواهد کرد.

عباس در اظهاراتی در نشست شورای انقلابی جنبش فتح که در رام الله برگزار شد گفت: «دولت فلسطین به ریاست رامی الحمدالله تا 24 ساعت آینده استعفا خواهد کرد.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از رام الله، امین مقبول از اعضای شورای انقلابی جنبش فتح و دبیرکل این شورا که در این نشست حضور داشت با اعلام این خبر افزود: «فکر می کنم عباس دکتر رامی الحمدالله را بار دیگر به عنوان نخست وزیر دولت جدید معرفی خواهد کرد.»

مقبول افزود:«دور رایزنیها با گروهها و احزاب فلسطینی برای تشکیل دولت جدید آغاز خواهد شد.»

وی افزود:«مدت این رایزنیها همانطور که در قانون اساسی فلسطین آمده است دست کم پنج هفته خواهد بود.»


  اخبار  بین  الملل  -  تابناک 


ویدیو مرتبط :
فلسطین:1392/11/14:سرنوشت یاسر عرفات..درانتظار محمود عباس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استعفای دولت فلسطین تا 24 ساعت دیگر


رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که دولت فلسطین طی ۲۴ ساعت آینده استعفا خواهد داد. خبرگزاری تسنیم: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که دولت فلسطین طی ۲۴ ساعت آینده استعفا خواهد داد.

شبکه‌های خبری المیادین و المنار لبنان گزارش دادند، یک منبع در شورای انقلابی فتح به نقل از محمود عباس گفت که دولت وفاق ملی تا 24 ساعت آینده استعفای خود را اعلام خواهد کرد.

هنوز درباره جزئیات این خبر گزارشی منتشر نشده است.