اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمود احمدی نژاد؛ تبریکی که گفت، تسلیتی که نگفت!



اخبار,اخبار سیاسی ,محمود احمدی نژاد

 

اخبار سیاسی - یک بام و دو هوای رییس سابقه ادامه دارد
محمود احمدی نژاد؛ تبریکی که گفت، تسلیتی که نگفت!

به هرحال تبریکی که احمدی نژاد برای کشتی گیران جوان فرستاد و پیام تسلیتی که برای کشته شدگان ایران 140 نفرستاد بار دیگر نشان داد که رییس سابق دولت حاضر نیست در قبال عملکردش قبول مسئولیت کند و از مردم عذر خواهی کند

 یک اتفاق خوشایند و دو اتفاق ناخوشایند در یک مقطع، بهانه ای است تا بار دیگر محمود احمدی نژاد را به صدر اخبار بازگردد.

قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اتفاقی بود که گویا رئیس جمهور سابق از آن خشنود بود و در پیامی رسمی آن را به مردم ایران تبریک گفت و جالب اینکه محمود احمدی نژاد در این پیام لقبی که برای خودش انتخاب کرده بود را نیز به کار برد تا بار دیگر “خادم ملت بزرگ ایران”  در خاطره شادی های مردم باقی بماند و در این میان سهم خانواده های قربانیان هواپیمای ایران ۱۴۰  که خط تولید و مونتاژ آن به وسیله خود احمدی نژاد راه اندازی شده بود، موضوعی نبود که دغدغه او را بر انگیزد تا او نیز مانند روسای جمهور سابق یا چهره های برجسته کشور پیام تسلیتی به خانواده قربانیان ارسال کند.

به گزارش  پیام نو همزمان با قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان، دو اتفاق سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ و واژگونی قطار مشهد – تهران نیز پیش آمده بود اما احمدی نژاد به هیچکدام از آن دو اتفاق توجهی نداشت. اتفاقاتی که هر کدام مستقیما به دولت وی باز می گردد؛ چه آغاز خط تولید و مونتاژ هواپیمای آنتونف و چه ریل گذاری قطار مسیر مشهد – تهران. بنابراین شاید پیام تبریک محمود احمدی نژاد از این جهت توجه را به خود جلب کند که او هیچ عکس العملی حتی نسبت به سقوط هواپیمایی که چند روز گذشته در شهرک آزادی تهران منجر به کشته شدن ده ها تن از هموطنانمان شد از خود نشان نداد.

این در حالی است که احمدی نژاد در تبلیغات انتخاباتی از هواپیمای ایران ۱۴۰ به عنوان یکی از دستاوردهای دولتش نامبرده است و این هواپیماها با مجوز حمیدرضا بهبهانی وارد صنعت هوایی کشور شده است.

از طرف دیگر  سید محمد خاتمی به عنوان رییس جمهور سابق کشورمان با درک عمیقی که از حادثه سقوط هواپیمای ایران ۱۴۰ داشتند نه تنها  به خانواده قربانیان تسلیت گفتند بلکه در نامه ای به رییس جمهور از دستور ایشان برای توقف پروازهای ایران ۱۴۰ تقدیر کردند.

به هرحال تبریکی که احمدی نژاد برای کشتی گیران جوان فرستاد و پیام تسلیتی که برای کشته شدگان ایران ۱۴۰ نفرستاد بار دیگر نشان داد که رییس سابق دولت حاضر نیست در قبال عملکردش قبول مسئولیت کند و از مردم عذر خواهی کند.

اخبار سیاسی -  پیام نو

 


ویدیو مرتبط :
خاطرات مرحوم حاج احمد احمدی نژاد پدر دکتر محمود احمدی نژاد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: همه‌ مردان محمود احمدی‌ نژاد


همه‌ مردان محمود احمدی‌ نژاد