اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمد یاوری در «خاطرات یک خون آشام»؟


محمد یاوری خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان از دعوت سازندگان یک سریال معروف و پرطرفدار آمریکایی برای بازی در آن خبر داد.

بانی فیلم: محمد یاوری خواننده شناخته شده موسیقی پاپ کشورمان از دعوت سازندگان یک سریال معروف و پرطرفدار آمریکایی برای بازی در آن خبر داد.

محمد یاوری گفت: چند روز پیش خبر قطعی شدن حضورم را در  سریال «خاطرات یک خون آشام» شنیدم. قرارداد هم بستم و از یک ماه و نیم دیگر فیلمبرداری در آریزونا آغاز خواهد شد. البته من 11 خرداد می‌روم. بخشی از فیلمنامه را خواندم و هنوز فیلمنامه کامل را مطالعه نکرده‌ام.

محمد یاوری در «خاطرات یک خون آشام»؟

خواننده آلبوم‌های «گریه نکن» و «نگرانتم» توضیح داد: درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کنم، باید بگویم نقش جوانی به نام «جیسون» است که وارد دار و دسته آنها می‌شود.من از نظر زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم و با زبانشان آشنا هستم.

یادآور می شود سریال خاطرات یک خون‌آشام (The Vampire Diaries) یک مجموعه تلویزیونی فراطبیعی درام است که توسط کوین ویلیامسون و جولی پلک بر اساس مجموعه کتاب‌هایی با همین نام، به نوشتهٔ ال جی اسمیت ساخته شده است. تاکنون پنج فصل از این مجموعه در شبکه سی‌دابلیو پخش شده است.

این سریال به شرح خاطرات و اتفاقاتی که برای یک خون‌آشام به نام استفن سالواتوره و یک دختر به نام الینا گیلبرت روی می دهد می‌پردازد که هر دویشان در پایان هر روز به نوشتن خاطرات خود می‌پردازند.


ویدیو مرتبط :
خاطرات یک خون آشام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محمد یاوری بی‌خیالِ «خاطرات یک خون آشام»


محمد یاوری گفت:به دلیل برخی مسایل پیش آمده در دو سه روز اخیر،قید بازی در سریال «خاطرات یک خون آشام» را زدم!

بانی فیلم: محمد یاوری گفت:به دلیل برخی مسایل پیش آمده در دو سه روز اخیر،قید بازی در سریال «خاطرات یک خون آشام» را زدم!

این خواننده شناخته شده موسیقی پاپ به بانی فیلم گفت: چند روز پیش خبر قطعی شدن حضورم و عقد قرارداد برای بازی در سریال «خاطرات یک خون آشام» را به روزنامه بانی فیلم دادم و اینکه از یک ماه و نیم دیگر فیلمبرداری آن در آریزونا آغاز خواهد شد.

با این وجود طی دو سه روز گذشته مسائلی پیش آمده که ترجیح  دادم فعلا از قبول این پیشنهاد از طرف سازندگان سریال مذکور خودداری کنم.او افزود:در این چند روز به این ارزیابی رسیدم که فعلا شرایط و فضا برای قبول چنین پیشنهادی مساعد نیست و از ان صرف نظر کردم.

یادآور می شود؛خواننده آلبوم‌های «گریه نکن» و «نگرانتم»اواخر هفته گذشته به بانی فیلم گفته بود: درباره نقشی که در این سریال بازی می‌کنم، باید بگویم نقش جوانی به نام «جیسون» است که وارد دار و دسته آنها می‌شود.من از نظر زبان انگلیسی هم مشکلی ندارم و با زبانشان آشنا هستم. اینکه چطور شد که برای سریال «خاطرات یک خون آشام» انتخاب شدم، من دوستی خارج از ایران دارم که بازیگر هالیوود است.

 در فیس بوک با هم در ارتباط هستیم. شنیدم که سر یک کار جدید است و به من پیشنهاد داد تا عکسم را برایش بفرستم. چون یک بازیگر با چهره شرقی برای این سریال نیاز داشتند. بنابراین عکسم را فرستادم و سال گذشته هم یک صحبتهایی در اینباره شد.

 اما من جدی نگرفتم. تا اینکه شانس در خانه ما را زد و چند روز پیش خبر قطعی شدن حضورم را در این سریال شنیدم. قرارداد هم بستم و از یک ماه و نیم دیگر فیلمبرداری در آریزونا آغاز خواهد شد. البته من 11 خرداد می‌روم. بخشی از فیلمنامه را خواندم و هنوز فیلمنامه کامل را مطالعه نکرده‌ام.