اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمد نوری: انصاری فرد آقای گل لیگ است


انصاری فرد آقای گل لیگ است و امیدوارم در پرسپولیس هم آقای گل شود. علی کریمی هم کاپیتان تیم ماست و احترامش واجب است.

تماشا: محمد نوری، هافبک پرسپولیس، مثل دیگر بازیکنان این تیم تمریناتش را با سرخپوشان آغاز کرده و امیدوار است که پرسپولیس در فصل جدید لیگ برتر روزهای خوبی داشته باشد. او اعتقاد دارد که باشگاه در فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی انجام داده و پرسپولویس می تواند در لیگ برتر روزهای خوبی را تجربه کند.

نوری درباره شرایط پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر گفت و گویی انجام داد که می خوانید.



در چند روز گذشته دو اتفاق خوب افتاد. یکی جذب کریم انصاری فرد و دیگری تمدید قرارداد کریمی. نظرت درباره این اتفاقات چیست؟

- انصاری فرد آقای گل لیگ است و امیدوارم در پرسپولیس هم آقای گل شود. علی کریمی هم کاپیتان تیم ماست و احترامش واجب است. خیلی ها دوست داشتند او بماند و خوشحالم که همچنان در کنار ماست.

از جدایی دنیزلی از پرسپولیس ناراحت نیستی؟

- اجازه بدهید همه چیز درباره کادر فنی مشخص شود تا در این باره صحبت کنم.

شنیدی که برونو متسو برای مذاکره با پرسپولیس به تهران آمده؟
- باشگاه هنوز سرمربی را انتخاب نکرده پس اجازه بدهید فعلا صحبتی نکنم تا ابتدا باشگاه سرمربی را انتخاب کند. تا وقتی قرارداد امضا نشود چیزی مشخص نیست.

درباره بازیکنان جدید پرسپولیس چه صحبتی داری؟

- بازیکنان خوبی گرفتیم ولی در فوتبال اسم ها مهم نیستند. ما باید در زمین مسابقه حرف های مان را بزنیم و امیدوارم خیلی زود به هماهنگی برسیم.

مازیار زارع در گفت و گویی ادعا کرده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس زیرآب علی کریمی را می زدند. این موضوع واقعیت داشت؟

- مازیار در این چند سال زحمات زیادی برای پرسپولیس کشید و او دوست صمیمی من است. من دوست داشتم زارع در پرسپولیس بماند ولی شرایط فراهم نشد و برایش در انزلی آرزوی موفقیت دارم. این سوال را باید از خود مازیار بپرسید و من نمی دانم منظور او چه کسانی بوده اند. خودش بهتر می تواند در این زمینه صحبت کند. با این حال من معتقدم که پرسپولیس باید امسال آرامش داشته باشد و به حاشیه کشیده نشود.

فکرک می کنی چه فصلی در انتظار تو باشد؟

- امیدوارم سال خوبی داشته باشم تا بتوانم به تیم ملی برسم و حقم را بگیرم.

تو برای تمدید قرارداد بی ام دبلیو X6 یا پورشه نگرفتی؟

- من یک هیوندا ای سی دارم که همه دیده اند و 40 میلیون هم قیمت ندارد.

شایعه شده بازیکنان پرسپولیس قرارداد میلیاردی امضا کرده اند. آیا این موضوع صحت دارد؟

- من فکر نمی کنم اینطور باشد. به هر حال این شایعات در فوتبال ایران همیشه وجود دارد و رسانه ها خبرهای مختلفی را منتشر می کنند. در ضمن من معتقدم که بحث تمدید قرارداد یک موضوع شخصی است و دلیلی ندارد رسانه ای شود.


ویدیو مرتبط :
آقای گل شدن کریم انصاری فرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم انصاری فرد آقای گل لیگ برتر شد


در نهایت کریم انصاری فرد توانست با گلی که امروز برابر صنعت نفت به ثمر برساند، 21 گله شود و عنوان آقای گلی را از آن خود کند. خبرگزاری مهر : مهاجم تیم فوتبال سایپا با گلزنی برابر صنعت نفت آبادان توانست عنوان آقای گلی لیگ یازدهم را کسب کند.

 فونیکه‌سی مهاجم صنعت نفت، کریم انصاریفرد مهاجم سایپا و رضا عنایتی مهاجم تیم فوتبال صبا سه بازیکنی بودند که امسال رقابت نزدیکی را برای کسب عنوان آقای گلی با یکدیگر انجام دادند. در نهایت کریم انصاری فرد توانست با گلی که امروز برابر صنعت نفت به ثمر برساند، 21 گله شود و عنوان آقای گلی را از آن خود کند.

فونیکه سی هم که نزدیکترین رقیب انصاریفرد بود امروز از مسابقه اخراج شد تا این بازیکن با 20 گل بعد از انصاریفرد دوم شود. عنایتی هم با 18 گل در مکان سوم جدول گلزنان لیگ یازدهم قرار گرفت.

سال گذشته رضا نوروزی مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان توانسته بود با 24 گل آقای گل شود. انصاریفرد فصل پیش با 20 گل بعد از نوروزی و ادینیهو مهاجم تیم مس در رده سوم جدول گلزنان لیگ قرار داشت.