اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمد قوچانی تبرئه، مردم امروز جریمه شد


وکیل‌مدافع مدیرمسئول روزنامه «مردم امروز» از محکومیت موکلش به جزای نقدی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: وکیل‌مدافع مدیرمسئول روزنامه «مردم امروز» از محکومیت موکلش به جزای نقدی خبر داد.

سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی اظهار کرد:‌ در مراجعه حضوری به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مطلع شدم که حکم پرونده مردم امروز صادر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس حکم صادره، احمد ستاری مدیرمسئول روزنامه به 2 میلیون تومان جزای نقدی و محمد قوچانی سردبیر این روزنامه تبرئه شد.

پرونده‌ روزنامه‌ مردم امروز با اعلام جرم دادستانی تهران و به اتهام توهین به مقدسات تشکیل شده بود که پس از برگزاری دادگاه، هیات منصفه مطبوعات نظر خود را اعلام کرد.

بر این اساس مدیر مسئول این نشریه با اکثریت آراء مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.


ویدیو مرتبط :
-فیگور1380 کودک 3 ساله قوچانی محمد علی قوچانی از المیرا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آرای انضباطی دیدار سپاهان- پرسپولیس اعلام شد/ علی دایی جریمه شد، بنگر تبرئه



علی دایی ,جریمه شدن علی دایی

آرای انضباطی دیدار سپاهان- پرسپولیس اعلام شد/ علی دایی جریمه شد، بنگر تبرئه

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آراء خود را در خصوص دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس اعلام کرد.

دیدار بین تیم های فولاد مبارکه سپاهان و پرسپولیس که روز 29 شهریورماه در ورزشگاه فولاد شهر برگزار شد، از سوی تماشاگران هر دو تیم تخلفاتی صورت گرفت بر همین اساس کمیته انضباطی تیم سپاهان و پرسپولیس را به پرداخت مبلغ 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

همچنین علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی اقدام به مصاحبه و بیان اظهارات توهین آمیز و خلاف واقع کرد. بر همین اساس کمیته انضباطی پس از بررسی پرونده، به استناد بند 2 ماده 22 آیین نامه انضباطی، وی را به پرداخت مبلغ هفتاد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 بعد از شکایت باشگاه سپاهان از محسن بنگر بازیکن تیم پرسپولیس ، مبنی بر مصاحبه با سایت های خبری درباره این باشگاه و دیدار برگشت این دو تیم در تهران کرده است، بر همین اساس کمیته انضباطی اظهارات بنگر را از مصادیق تشویش اذهان عمومی و تحریک تماشاگران تشخیص نداده لذا حکم به رد شکایت باشگاه سپاهان داده است./خبرآنلاین