اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمد اصفهانی پسر خاله وزیر بهداشت !



محمد اصفهانی پسر خاله وزیر بهداشت !

مراسم روز جهانی بهداشت امسال در حالی با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران و هنرمندان در سالن همایش‌های رازی برگزار شد که اجرای زنده محمد اصفهانی و اعلام نسبت فامیلی وی با وزیر بهداشت از نکات حاشیه‌ای این مراسم بود که مورد توجه حضار قرار گرفت.

 

ایسنا نوشت:مراسم روز جهانی بهداشت امسال در حالی با هنرنمایی و اجرای زیبای محمد اصفهانی همراه بود که محمد اصفهانی پیش از اجرای برنامه خود، در سخنانی غیررسمی با تقدیر از تلاش‌های وزیر بهداشت، اظهار کرد: خانم دستجردی به خانواده ما محبت بسیاری دارند و به من خیلی کمک کرده‌اند و در دوران بیماری مادرم نیز همراهی و کمک زیادی داشتند.

 

وی گفت:‌ ما نسبت فامیلی با خانم دکتر داریم و مادر بنده، خاله خانم وزیر بهداشت هستند.

این جملات اصفهانی با تشویق همراه با هیجان حضار مواجه شد.

مرضیه وحید دستجردی اولین وزیر زن جمهوری اسلامی ایران، فرزند مرحوم دکتر سیف الله وحید دستجردی رئیس سابق هلال احمر است.

الهه وحید دستجردی رییس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و رییس کلینیک دندانپزشکی خبرنگاران نیز خواهر وزیر بهداشت است.

مرضیه وحید دستجردی اگرچه در تهران متولد شده است اما خانواده او اصالتا اصفهانی هستند./قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
حضور وزیر بهداشت در منزل شهید محمد فاضل - شهدای هویزه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانواده هایی که به نیویورک رفتند؛ از آقازاده احمدی نژاد تا پسر وزیر بهداشت



خانواده هایی که به نیویورک رفتند؛ از آقازاده احمدی نژاد تا پسر وزیر بهداشت

بر خلاف سفرهای گذشته، در این سفر هیچ یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ترکیب هیئت همراه رییس‌جمهور حضور نداشتند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یک منبع آگاه، با تبیین علت درخواست ۱۶۰ ویزا برای آخرین سفر احمدی‌نژاد به نیویورک، تعداد همراهان رئیس‌جمهور در آمریکا را اعلام کرد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با فارس تعداد همراهان رئیس جمهور در آخرین سفرش به نیویورک برای شرکت در شصت و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل را 85 نفر اعلام کرد.

وی تصریح کرد: از مجموع 160 اسم اعلام شده برای همراهی رئیس جمهور در سفر به نیویورک، برای 73 نفر از نهاد ریاست جمهوری ویزا صادر شد که با حساب 12 نفر تیم پروازی جمعا 85 نفر احمدی‌نژاد را در سفر آمریکا همراهی کردند.

به گفته این منبع آگاه،‌ قرار بود چنانچه در مرحله دوم برای 7 نفر دیگر که برنامه ریزی شده بود در سفر باشند، ویزا صادر شد، به هیئت جمهوری اسلامی بپیوندند اما این اتفاق نیفتاد.

وی اسامی این 7 نفر را سردار احمد وحیدی وزیر دفاع، مصطفی محمدنجار وزیر کشور، رستم قاسمی وزیر نفت، جعفر بهداد و محمد شیخان معاونان سیاسی و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهور، امیر سرتیپ حسین افشارزاده آجودان مخصوص احمدی‌نژاد و یکی از مسئولان تشریفات نهاد ریاست جمهوری عنوان کرد.

اگر چه برخی منابع نیز از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر کار و رفاه اجتماعی به عنوان دیگر بازمانده از همسفران احمدی‌نژاد یاد کردند که قرار بود در صورت صدور ویزا، در مرحله دوم به نیویورک برود.

این منبع آگاه درباره علت درخواست 160 ویزا برای همراهان رئیس جمهور نیز توضیح داد: تجربه نشان داده که همیشه برای تعدادی از همراهان رئیس جمهور ویزا صادر نمی کنند و دولت می‌دانست در صدور ویزای این دوره هم کارشکنی می شود، 160 نفر برای دریافت ویزا معرفی کرد.

رئیس‌ جمهور را در آخرین سفرش به آمریکا، اعظم‌السادات فراحی همسرش و علیرضا پسرش، اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور و همسرش، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی دستیار ویژه رئیس جمهور، غلامحسین الهام مشاور حقوقی رئیس جمهور و حمید بقایی معاون اجرایی و رئیس نهاد ریاست جمهوری همراهی می‌کردند.

همچنین محمدشریف ملک‌زاده مشاور رئیس جمهور و همسرش، همایون حمیدی معاون هماهنگی و پیگیری‌های ویژه دفتر رئیس جمهور، محمدرضا فرقانی مدیرکل بین‌الملل دفتر رئیس جمهور و مهدی آشتیانی و مجتبی سروش‌پور مسئولان معاونت تشریفات ریاست جمهوری و خبرنگاران ایرنا، شبکه خبر و باشگاه خبرنگاران از دیگر همراهان رئیس جمهور بودند.

علی‌اکبر صالحی وزیر امور خارجه، علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی، مرضیه وحیددستجردی وزیر بهداشت و پسرش، لطف‌الله فروزنده معاون پارلمانی رئیس جمهور، بهروز مرادی معاون برنامه‌ریزی نظارت راهبردی رئیس جمهور، سیدحسن موسوی رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر نیز احمدی‌نژاد را در سفر به نیویورک همراهی کردند.

بر خلاف سفرهای گذشته، در این سفر هیچ یک از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ترکیب هیئت همراه رییس‌جمهور حضور نداشتند./عصرایران