اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محمدعلی ابطحی راهی بیمارستان شد


محمدعلی ابطحی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایسنا: محمدعلی ابطحی به دلیل عارضه مغزی در بیمارستان بستری شد.

 معاون پارلمانی دولت هشتم در پی عارضه مغزی به یکی از بیمارستان‌های تهران منتقل و تحت درمان قرار گرفت که به گفته یکی از نزدیکانش درمان وی تاکنون رضایت بخش بوده است.


ویدیو مرتبط :
حشمت فردوس و رستم راهی بیمارستان شد؟؟؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«محمدعلی کلی» راهی بیمارستان شد


محمدعلی کلی بوکسور مشهور آمریکایی به دلیل بیماری ذات الریه در بیمارستان بستری شد.

خبرگزاری ایرنا: محمدعلی کلی بوکسور مشهور آمریکایی به دلیل بیماری ذات الریه در بیمارستان بستری شد.

اسوشیتدپرس گزارش داد؛ قهرمان سه دوره بوکس سنگین وزن جهان که با بیماری پاریکنسون هم دسته و پنجه نرم می کند، هم اکنون تحت معالجه قرار دارد اما گفته می شود جای نگرانی نیست و به زودی مرخص خواهد شد.

به درخواست خانواده کلی، جزئیات بیشتری از حال این بوکسور 72 ساله که پس از گرویدن به اسلام در فعالیت های سیاسی نیز نقش داشت و به همین دلیل بیش از سایر قهرمانان ورزشی در جهان مطرح شد، منتشر نشده است.

وی آخرین بار شهریورماه برای شرکت در مراسم اهدای جوایز بشردوستانه محمدعلی کلی، در شهر محل زندگی خود در یک مکان عمومی ظاهر شد اما در این مراسم صبحت نکرد.