اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محل وقوع حادثه برای شوماخر +عکس


چند روز پیش حادثه‌ای در دامنه کوه‌های آلپ رخ داد که اهالی دنیای ورزش را به شوک فرو برد. میشائیل شوماخر، راننده آلمانی پیشین تیم فرمول یک فراری که به همراه پسر ۱۴ ساله‌اش برای اسکی به فرانسه سفر کرده بوده در اثر برخورد با یک صخره دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت به طوری که شانس میان زنده و ماندن و مردن او به یک اندازه توصیف شده است.

خبرگزاری تسنیم: چند روز پیش حادثه‌ای در دامنه کوه‌های آلپ رخ داد که اهالی دنیای ورزش را به شوک فرو برد. میشائیل شوماخر، راننده آلمانی پیشین تیم فرمول یک فراری که به همراه پسر ۱۴ ساله‌اش برای اسکی به فرانسه سفر کرده بوده در اثر برخورد با یک صخره دچار خونریزی مغزی شد و به کما رفت به طوری که شانس میان زنده و ماندن و مردن او به یک اندازه توصیف شده است.



طبق گفته شاهدان عینی، این حادثه پس از آن رخ داد که شوماخر به جای حرکت در ۲ مسیر تعیین شده در پیست اسکی مریبل فضای بین این ۲ مسیر که پر از صخره‌های بزرگ بوده را انتخاب می‌کند اما به دلیل سرعت بالایی که هنگام اسکی کردن داشته ، کنترل خود را از دست داده و به یکی از این صخره‌ها برخورد می‌کند. شدت ضربه‌ای که پس از این برخورد به سر شوماخر وارد می‌شود به حدی بوده که کلاه ایمنی او خرد شده و شوک شدیدی به جمجمه وی وارد می‌شود.

این شوک به گفته پزشکان باعث ایجاد خونریزی و ورم در غشای زیر استخوان جمجمه اسطوره فرمول یک و فشار آمدن به مغر وی شده و به همین سبب وضعیت او بسیار بحرانی توصیف شده است. به گفته پزشک معالج شوماخر،‌ این چهره ۴۴ ساله سرشناس دنیای ورزش در صورتی که از کلاه ایمنی استفاده نمی‌‌کرد قطعاً جان خود را از دست داده بود.


ویدیو مرتبط :
قطار ارواح (واقعی ) محل وقوع روسیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادای احترام به قربانیان حادثه "ایران 140" در محل سقوط (عکس)



اخبار اجتماعی - ادای احترام به قربانیان حادثه "ایران 140" در محل سقوط (عکس)

امروز تعدادی از شهروندان و نماینده تحریریه سایت عصرایران در محل سقوط هواپیمای ایران 140 حاضر شدند و با قرار دادن دسته های گل در این محل ، نسبت به قربانیان این حادثه تلخ ادای احترام کردند.

اخبار ,اخبار اجتماعی ,قربانیان حادثه ایران 140

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,قربانیان حادثه ایران 140

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,قربانیان حادثه ایران 140

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,قربانیان حادثه ایران 140

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,قربانیان حادثه ایران 140

 

اخبار ,اخبار اجتماعی ,قربانیان حادثه ایران 140

اخبار اجتماعی - عصرایران