اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محل دفن رابین هود حراج شد +عکس


املاک کرمکس که بنابر اعتقاد برخی محل دفن شخصیت افسانه ای رابین هود است، برای اولین بار پس از 450 سال به حراج گذاشته می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان: املاک کرمکس که بنابر اعتقاد برخی محل دفن شخصیت افسانه ای رابین هود است، برای اولین بار پس از 450 سال به حراج گذاشته می شود.

 براساس برخی افسانه های مربوط به رابین هود، این یاغی افسانه ای شخصیتی واقعی بوده که در زمان مرگش محل دفن خود را با شلیک تیری از بستر بیماری خود مشخص کرده است.

این املاک که باورهای افسانه ای آن را محل دفن رابین هود می دانند، در وست یورک شایر انگلیس قرار دارد و حدود 11 میلیون دلار ازرش گذاری شده است.

گفته می شود که محل مرگ رابین هود صومعه کرمکس است و به گمان بسیاری بنای یادبودی که در املاک خصوصی مزبور در اطراف این صومعه واقع شده، نشانگر محل دفن رابین هود است.

تحقیقات برای حل معمای واقعی بودن رابین هود، از سالها پیش آغاز شده، اما طی چند سال گذشته یک موسسه تحقیقاتی واقع در کاردیف ولز اعلام کرده که پس از 20 سال تحقیق به این نتیجه رسیده اند که رابین هود، هیچ گاه وجود نداشته است و تنها یک شخصیت داستانی و افسانه ای است.









ویدیو مرتبط :
نقاشی از شخصیت رابین هود خود رابین هود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محل دفن قذافی کشف شد/ عکس


کشف محل دفن قذافی