اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محل ایستگاه اتوبوس را جابجا كرد



ایستگاه , مسقف اتوبوس , مقامات شهرداری

برای هر مشكلی ،راه حلی وجود دارد. یك مرد كه از سر وصدای شبانه یك ایستگاه مسقف اتوبوس به تنگ آمده بود، جای آن را تغییر داد.

به گزارش روز جمعه جام جم آنلاین به نقل از RTL ، یكی از ساكنان شهر كوچك دارسی در منطقه "شر" فرانسه از سر و صدای گروهی جوان كه هر شب در محل یك ایستگاه اتوبوس در مقابل خانه اش تجمع می كردند، به تنگ آمده بود به كمك همسایگان شبانه جای ایستگاه را تغییر داد.

این مرد ساكن شهر كوچك دارسی با 495 نفر جمعیت چندین بار به شهرداری رفته و از مقامات خواسته بود برای حل مشكل او چاره ای بیاندیشند. اما مقامات شهرداری اعتنایی به شكایت مرد نكردند.

مرد ناگزیر از همسایگانش كمك خواست و آنها پایه های ایستگاه مسقف اتوبوس را با اره بریدند و ایستگاه را به محلی 50 متر دورتر منتقل كردند.

مقامات شهرداری كه به این مرد به دلیل شكایاتش مشكوك شده بودند او را به پلیس معرفی كردند. مرد هم صادقانه به جابجایی محل ایستگاه اتوبوس اعتراف كرد اما حاضر نشد نام همسایگانی كه به او كمك كرده بودند را فاش كند.

وی قرار است در ماه اكتبر آینده به اتهام آسیب زدن به اموال عمومی در برابر یك هیات دادستانی بورژ حاضر شود..../جام جم


ویدیو مرتبط :
آی اتوبوس ! اطلاع از محل دقیق اتوبوس!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اینک اندروید می تواند شما را قبل از رسیدن به ایستگاه اتوبوس بیدار کند



اخبار تکنولوژی - اینک اندروید می تواند شما را قبل از رسیدن به ایستگاه اتوبوس بیدار کند

 می دانید که رد کردن ایستگاه اتوبوس هنگامی که به چرت رفته اید چقدر سخت است! اما اینک با Google Now می توانید هشدار دیجیتالی را فعال کرده تا مانع از این اتفاق شوید.

می دانید که رد کردن ایستگاه اتوبوس هنگامی که به چرت رفته اید چقدر سخت است! اما اینک با Google Now می توانید هشدار دیجیتالی را فعال کرده تا مانع از این اتفاق شوید.
 
"گوگل نو" قبل از رسیدن به ایستگاه شما را از خواب بیدارمی کند. البته اپلیکیشن های مشابهی وجود دارد اما "گوگل نو" متعلق به خود گوگل بوده و اطمینان و امنیت بالاتری نسبت به بقیه دارد.

در ویژگی چدید عرضه شده در فناوری "گوگل نو" وقتی سوار بر اتوبوس هستید و آیکون Google Now  را کلیک کنید از شما خواهد پرسید که خانه و یا محل کار خود را مشخص کنید و سپس مکان یابی را تعریف کرده و "گوگل نو" سیستم هشدار قبل از رسیدن را پیاده سازی می کند و قبل از اینکه به ایستگاه مورد نظر برسید، به شما هشدار می دهد.

سیستم در واقع به طور تخمینی می داند کجا پیاده خواهید شد و قبل از رسیدن آلارم خود را به صدا در می‌آورد.

این سیستم هشدار دهنده در قسمت ساعت گوشی های اندرویدی وجود ندارد و امکان جدیدی است که در گوشی های مجهز به سیستم عامل اندروید کیت کت 4.4 به بالا بعد از به روز رسانی قابل دریافت است.

آنچه در تصویر پایین مشاهده می کنید مربوط به مکانی در هلند است.

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اندروید,گوگل نو,گوگل, ایستگاه اتوبوس,گوشی های اندرویدی

 

اخبار تکنولوژی - خبر آنلاین