اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محكومیت یك پسر 12 ساله در انگلیس به اتهام تجاوز به دو دختربچه!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محكومیت یك پسر 12 ساله در انگلیس به اتهام تجاوز به دو دختربچه!

یك پسر 12 ساله در انگلیس به جرم تجاوز به دو دختر بچه به چهار سال حبس محكوم شد.

 این نوجوان كه نامش به دلیل مسائل امنیتی فاش نشده است، یكی از جوان‌ترین كسانی است كه به دلیل چنین جرمی در دادگاه محكوم می‌شود.

قاضی پرونده پیش از صدور حكم در اظهاراتی یادآور شد كه این پسر از یك خانواده شكست‌خورده وارد جامعه شده است و پدر و مادر او روابط بسیار بدی با هم داشته‌اند.

بر اساس اسناد این دادگاه، قربانیان این تجاوز دو كودك 11 و 7 ساله بوده‌اند كه گفته می‌شود هر دوی آنها پس از این حادثه دچار مشكلات روانی بسیار بدی از جمله كابوس‌های شبانه و خودزنی شده‌اند.

بر اساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، قاضی این پرونده در ادامه هشدار داده است كه جامعه انگلیس باید از وقوع چنین جرمی توسط یك پسربچه 12 ساله متاسف باشد و تاكید كرد كه این مجرم پیش‌تر نیز در موارد دیگری دختربچه‌ها را مورد آزار و اذیت قرار داده بوده و باید به یك دوره حبس محكوم شود./ایسنا


ویدیو مرتبط :
تجاوز گروهی به دختر 12 ساله در افغانستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محكومیت عاملان تجاوز گروهی به یك دختربچه در تگزاس



محكومیت عاملان تجاوز گروهی به یك دختربچه در تگزاس

چهار مرد در ایالت تگزاس آمریكا به جرم تجاوز گروهی به یك دختر بچه به 15 سال حبس محكوم شدند.

بر اساس اسناد دادگاه در سال 2010، یك گروه 20 نفره كه همگی مردانی جوان بوده‌اند، در شهری واقع در جنوب شرق تگزاس یك دختر 11 ساله را مورد تجاوز قرار داده‌اند.

پیش از این در ماه گذشته یكی دیگر از متجاوزان این پرونده به دلیل تجاوز به این دختربچه در دادگاه مجرم شناخته شد و دادگاه او را به 99 سال حبس محكوم كرد.

همچنین چهار نفر دیگر روز گذشته در دادگاه به جرم تجاوز هر كدام به 15 سال زندان محكوم شدند و باید بعد از آزادی‌شان نیز با برچسب یك متجاوز زندگی كنند.

بر اساس این گزارش، قربانی كه اكنون 13 ساله است در اوایل دسامبر 2010 حداقل پنج بار از سوی 14 مرد بزرگسال و شش نوجوان كه برخی از آنها خویشاوند او هستند مورد سوء استفاده قرار گرفته است. این ماجرا پس از ابراز نگرانی یكی از همكلاسی‌های قربانی به معلمشان در مدرسه، مورد توجه و پیگرد پلیس قرار گرفت.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، تمام 20 متهم در پرونده تجاوز دسته‌جمعی به دختر 11 ساله تگزاسی در دادگاه مجرم شناخته شده‌اند كه دو نفر از آنها پیش‌تر هم پرونده آزار و اذیت جنسی داشته و تحت پیگرد بوده‌اند./ایسنا