اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محكومیت ایرانی مقیم امارات به اتهام جعل


یك شهروند ایرانی مقیم امارات به جرم جعل اسناد بانک مرکزی این كشور دستگیر و به سه سال حبس و اخراج از امارات محکوم شد.

 خبرگزاری ایسنا:  یك شهروند ایرانی مقیم امارات به جرم جعل اسناد بانک مرکزی این كشور دستگیر و به سه سال حبس و اخراج از امارات محکوم شد.


دادگاه ابوظبی در جسله روز گذشته خود یک شهروند ایرانی و یک عرب‌تبار را به جرم جعل اسناد بانک مرکزی امارات محکوم و حکم سه سال حبس و اخراج از امارات را برای این دو متهم صادر کرد.

دادستان ابوظبی اعلام کرد که این شهروند ایرانی به منظور اخذ مبلغی از پول امانتی خود که در فرودگاه ابوظبی توقیف شده بود، با همدستی یک شهروند عرب اقدام به جعل اسناد و نامه‌ای از بانک مرکزی امارات کرده بودند که مسئولان فرودگاه ابوظبی به جعلی بودن این نامه پی برده و هر دو متهم را دستگیر و به دادگاه معرفی کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
تدابیر وزیر ورزش برای رسیدگی به اتهام جعل در فوتبال ایران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آدم ربایی اتهام جدید ملی پوش ایرانی در امارات



اخبار ,اخبار ورزشی ,آدم ربایی اتهام جدید ملی پوش ایرانی در امارات

 

اخبار ورزشی - آدم ربایی اتهام جدید ملی پوش ایرانی در امارات

پس از اینکه رسانه های تایلند مدعی شدند ملی پوش ایرانی به جرم ارتکاب قتل بازداشت شده حالا خبر رسیده اتهام وی ربودن یک تاجر در امارات است.

در حالی‌که عنوان می‌شد ‌رحمت ‌اسدی، ملی‌پوش پینت‌بال ایران به‌خاطر اتهام به قتل، تحویل پلیس امارات شده اما دیروز خبرگزاری رویترز مدعی شد طبق اعلام یک منبع رسمی در امارات، این ورزشکار ایرانی به جرم دست داشتن در ربودن یک تاجر انگلیسی ایرانی‌تبار به زودی محاکمه می‌شود.

 رحمت اسدی، مظنون ایرانی در ارتباط با اتهام ربایش عباس یزدی تاجر ایرانی‌تبار انگلیسی در ژوئن گذشته، در امارات محاکمه خواهد شد. مقامات اماراتی پیشتر در ژانویه اعلام کرده بودند که 3 ایرانی مظنون به مشارکت در این آدم‌ربایی را بازداشت کرده‌اند.

 منابع رسمی امارات شنبه اعلام کردند اسدی که در لیست قرمز اینترپل قرار داشته، چهارمین مظنون به دست داشتن در این آدم‌ربایی است و قرار است مورد محاکمه قرار گیرد.

 رحمت ‌اسدی از ملی‌پوشان تیم پینت‌بال ایران و همچنین از بازیکنان تیم پینت‌بال داتیس است که برای شرکت در بازی‌های قهرمانی آسیا عازم تایلند شده بود که نیروهای امنیتی این کشور با مراجعه به هتل محل اقامت بازیکنان این تیم بدون‌تفهیم اتهام دستگیر و این ورزشکار ایرانی را به پلیس امارات تحویل دادند.

 پیش از این اتفاق رسانه‌های تایلند مدعی شده بودند‌ اسدی به جرم ارتکاب به قتل در امارات بازداشت شده است.‌

اخبار ورزشی - جام نیوز