اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محصول جدید اپل مخصوص صاحبان مشاغل


گفته می شود شرکت اپل در حال طراحی آی پد 12.9 اینچی برای کاربران تجاری و حرفه ای است و همزمان با رونمایی با ساعت اپل در روزهای آینده در این مورد نیز اطلاع رسانی خواهد کرد.

خبرگزاری فارس: به گزارش تک کرانچ، برخی منابع خبری هم می گویند اگر چه به زودی در مورد ویژگی‌های این تبلت اطلاع‌رسانی خواهد شد، اما بعید است تا قبل از پاییز سال آینده شاهد فروش گسترده‌اش باشیم.

این شرکت امیدوار است نمایشگر بزرگ این تبلت و همین طور برنامه‌ها و سرویس های متنوع آن برای افراد حرفه‌ای آنان را راضی کند. پشتیبانی از کابل یو اس بی بزرگترین مزیت آیپد جدید خواهد بود. اصرار اپل بر عدم پشتیبانی از کابل یو اس بی از جمله نقاط ضعف آیپد از نظر برخی صاحبان مشاغل بوده است.

در این آیپد از فناوری USB 3.0 پشتیبانی خواهد شد که 10 برابر سریع تر از پرت های یو اس بی فعلی است. لذا انتقال داده ها از این طریق هم به سرعت انجام می شود.

میزان فروش تبلت‌های آیپد اپل در ماه های اخیر کاهش قابل توجهی داشته وبه نظر می رسد این ابتکار عمل تازه با هدف مقابله با این روند صورت گرفته باشد. ظاهرا این شرکت برای افزودن برخی برنامه‌های کاربردی در محیط های اداری به آی پد مذاکراتی با آی بی ام به عمل آورده است.


ویدیو مرتبط :
تلفن هاى جدید اپل و محصول جدیدى به نامه ساعت اپل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مزاياي صاحبان مشاغل خانگي مشخص شد



 

 

مزاياي صاحبان مشاغل خانگي مشخص شد

 

در ادامه بررسي جزييات طرح حمايت از مشاغل خانگي؛

مزاياي صاحبان مشاغل خانگي مشخص شد


استفاده از بازار محلي شهرداري جهت عرضه محصولات خانگي، عضويت در شركت سهامي عام خوشه‌اي تخصصي كسب و كار خانگي، معافيت از عوارض اداري و تجاري از مزاياي مشاغل خانگي خواهد بود.

مجلس در ادامه بررسي جزييات طرح حمايت از مشاغل خانگي مزاياي را براي صباحان اين مشاغل در نظر گرفتند.
به گزارش خبرنگار پارلماني ايلنا، نمايندگان مجلس در ادامه بررسي جزييات طرح حمايت و ساماندهي از مشاغل خانگي، كليه دستگاه‌هاي عضو ستاد حمايت و ساماندهي مشاغل خانگي را موظف به ارائه راهكارهاي حمايتي، نظارتي و تسهيل‌كننده ايجاد و توسعه مشاغل خانگي مجاز در قالب دستورالعمل، كردند كه حداكثر ظرف سه ماه از تاريخ تصويب اين قانون بايد ارائه شود.
همچنين صدور مجوز مشاغل و كسب و كارهاي خانگي در چارچوب ضوابط ابلاغي ستاد توسط وزارت كار و امور اجتماعي يا واحدهاي تابعه صورت مي‌پذيرد و صاحبان مشاغل مزبور را از مزايايي برخوردار مي‌شوند.
گفتني است استفاده از بازار محلي شهرداري جهت عرضه محصولات خانگي، عضويت در شركت سهامي عام خوشه‌اي تخصصي كسب و كار خانگي، معافيت از عوارض اداري و تجاري تعيين و مصوب شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها و عدم نياز به تغيير كاربري مسكوني از مزاياي است كه به صاحبان اين مشاغل تعلق خواهد گرفت.
براساس ديگر مصوبه نمايندگان، دولت مي‌تواند بنا به پيشنهادي نسبت به تعيين ضوابط حمايتي در زمينه‌هاي ماليات تامين وام قرض الحسنه اشتغال، حق بيمه خويش فرما، ‌تعرفه مصرف آب، برق و سوخت مصرفي ظرف سه ماه از تصويب اين قانون اقدام و اعتبار مورد نياز در بودجه سنواتي محاسبه و لحاظ نمايد.
همچنين استفاده از تسهيلات بانكي به ويژه قرض الحسنه بانك‌ها و صندوق مهر امام رضا نيز ازديگر مزاياي اين مشاغل است.
گفتني است، مجلس بانك مركزي را نيز موظف كرد تا با هماهنگي وزارت كار و امور اجتماعي نحوه توزيع منابع قرض الحسنه براي مشاغل و كسب و كارخانگي را با توجه به الويت و اهميت انواع مشاغل خانگي و سهم هر استان تعيين و در ابتداي هر سال به بانك‌ها و موسسات اعتباري ابلاغ نمايد...../تحلیل:خبرگزاری ایلنا