اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسن شهرداری با دختر خالش دستگیر شد+تصاویر



رابطه نامشروع ,تجاوز جنسی

از رابطه نامشروع تا حمل سلاح گرم؛محسن شهرداری با دختر خالش دستگیر شد+تصاویر

پسر شروری که با ایجاد خانه‌ای برای افراد خطرناک باعث نا امنی در محل شده بود توسط پلیس تهران شناسایی دستگیر شد.

 سر کلانتری هشتم پلیس پایتخت در راستای افزایش ضریب امنیت مناطق تحت پوشش خود جلساتی متعدد با شورا و معتمدین منطقه در مساجد برگزار کرد و طی این جلسات دریافت که یک خانه در محدوده خیابان رودکی منشاء ایجاد ناامنی در منطقه است.

پلیس در تحقیقات خود دریافت که دایر کننده این خانه فردی به نام "محسن. الف" 35 ساله معروف به محسن شهرداری است که دارای چندین مورد سابقه شرارت، عربده کشی، سرقت، حمل و نگهداری سلاح گرم و سرد، حمل مواد مخدر و ایجاد رابطه ناشروع می‌باشد و این خانه را نیز پاتوقی برای اسکان افراد معلوم الحال و خطرناک کرده است.

همچنین در ادامه تحقیقات اهالی مسجد به ماموران گفتند که این فرد خطرناک طی یک درگیری که با قمه و غداره در چند روز گذشته داشته یکی از انگشتان خود را از دست داده است.

با تجمیع اطلاعات به دست آمده سر کلانتری هشتم پایتخت وارد عمل شد و در یک عملیات برنامه ریزی توانست این متهم را در مخفیگاهش به همراه یک دختر جوان به نام مهناز دستگیر کند.

سر کلانتر هشتم پلیس پایتخت درباره این خبر به گفت: ماموران از متهم حدود 5 میلیون تومان وجه نقد، یک قبضه اسلحه و یک عدد فشنگ کلاش کشف و ضبط کردند.

سرهنگ رضا بستو در ادامه بیان داشت: در بازجویی اولیه متهم تمامی شرارت‌های خود را گردن گرفت و درباره دختر جوان بازداشت شده نیز گفت: مهناز دختر خاله‌ام است.


گفتنی است متهم پس از تکمیل پرونده بنا بر دستور قضایی به پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شد.

رابطه نامشروع ,تجاوز جنسی

 

رابطه نامشروع ,تجاوز جنسی

/باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
عشق دختر خالش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بچه غول‌های پایتخت دستگیر شدند/ هوشیاری دختر جوان تبهکاران را لو داد + تصاویر



دوستانی که با همکاری یکدیگر دست به سرقت از منازل شهروندان تهرانی می‌‌زدند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در مورخه 05/03/1394 و از طریق تماس یکی از شهروندان خانم با مرکز فوریت های پلیسی 110 ، اخبار و اطلاعاتی مبنی بر حضور مشکوک چند جوان در داخل یک رستوران ( چلوکبابی ) در منطقه تهرانپارس اعلام شد ؛ در تماس با 110 اعلام شده بود که دو جوان با قیافه های مشکوک در داخل یک کبابی در حال تقسیم طلا و جواهرات بین خود هستند . 

با حضور مأمورین کلانتری 126 تهرانپارس در محل ، دو جوان حاضر در رستوران به محض توقف گشت موتورسوار در مقابل رستوران و با بجای گذاشتن یک دستگاه خودرو سواری پیکان وانت سفید رنگ و ضمن رها کردن کیف دستی حاوی مقادیر متنابهی طلا و جواهرات از محل متواری شدند .

 

اخبار,اخبار حواد ث,بچه غول‌های پایتخت


پرونده در پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با توجه به کشف مقادیر قابل توجهی طلا و جواهرات و احتمال سرقت آنها به شیوه سرقت منزل ، پرونده اولیه در این خصوص تشکیل و ضمن هماهنگی با شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

شناسایی اولین متهم از طریق فیش بانکی :
در شرایطی که تحقیقات جهت شناسایی آخرین مالک خودرو پیکان وانت - به صورت قولنامه ی دستی و در چندین نوبت خرید و فروش شده بود - در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داشت ، کارآگاهان در بازرسی دقیق از داخل پیکان وانت موفق به پیدا کردن یک عدد فیش بانکی می شوند .

با بررسی تراکنش مالی صورت گرفته از طریق فیش بانکی ، احدی از شهروندان در منطقه تهرانپارس شناسایی و در تحقیقات از وی مشخص می شود که پول واریز شده به حسابش بابت اجاره یک واحد آپارتمانی مسکونی در فلکه اول تهرانپارس – خیابان 154 شرقی بوده است . این شخص ( صاحب آپارتمان ) به کارآگاهان عنوان داشت : این پول توسط مستأجر بنده بنام حسن . ک به حسابم واریز شده است .

دستگیری متهمین :
کارآگاهان با انجام تحقیقات پلیسی نامحسوس اطمینان پیدا کردند آپارتمانی که به صورت مجردی از سوی "حسن . ک" (24 ساله) اجاره شده به محل تردد افراد ناشناسی تبدیل شده که همین موضوع زمینه نارضایتی سایر ساکنین آپارتمان را ایجاد کرده ؛ در ادامه ، کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اطمینان از حضور حسن در داخل آپارتمان قصد دستگیری وی را  داشتند اما او که حفاظ درب را از داخل قفل کرده بود ، با اطلاع از حضور کارآگاهان اقدام به فرار از طریق پنجره آپارتمان در طبقه سوم ساختمان می کند که نهایتا با توجه به محاصره کامل مجتمع از سوی کارآگاهان ، دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل می شود .

"حسن" پس از دستگیری و در همان مراحل اولیه ی تحقیقات صراحتا به ارتکاب سرقت های منازل شهر تهران اعتراف و دو همدست خود بنام های "رضا . ک" ( آخرین خریدار خودرو پیکان وانت ) و "جعفر . ن" را به مأمورین معرفی می کند ؛ با شناسایی مخفیگاه رضا ( 22 ساله ) و جعفر ( 25 ساله ) در خیابان دماوند و فلکه اول تهرانپارس ، این دو نفر دستگیر و به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند .

با انجام تحقیقات از دو متهم دستگیر شده ، آنها نیز اعترافات حسن . ک را تأیید کردند ؛ در ادامه ، جعفر در اعترافات خود عنوان کرد که علاوه بر انجام سرقت های انجام شده با حسن و رضا ، با دو سارق دیگر منزل بنام های "مرتضی . م" و "میلاد . هـ" سرقت های مشترک و متعدد دیگری را انجام داده است .
 

اخبار,اخبار حواد ث,بچه غول‌های پایتخت


با شناسایی مخفیگاه "مرتضی" ( 24 ساله ) و "میلاد" ( 23 ساله ) در بلوار ابوذر ، ابتدا مرتضی در منزلش دستگیر  شد ؛ در زمان دستگیری میلاد ، با وجود صدور دستور ایست از سوی کارآگاهان وی اقدام به فرار از طریق پشت بام های مجتمع های مسکونی می کند ؛ کارآگاهان پس از یک تعقیب و گریز در پشت بام های مجتمع های مسکونی منطقه بلوار ابوذر و در حالیکه میلاد همچنان بی توجه به دستور ایست آنها قصد فرار داشت ، با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک گلوله و مجروح نمودن دست چپ میلاد می کنند ؛ نهایتا در حالیکه میلاد همچنان قصد متواری شدن از طریق دیوار مشترک دو مجتمع مسکونی را داشت ، از ارتفاع سقوط کرده و فوت می شود .

سرهنگ کارآگاه سعدالله گزافی ، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهمین صراحتا به دهها فقره سرقت به شیوه های تخریب درب منازل ، بالکن و پنجره روی ، عمدتا در مناطق تهرانپارس ، افسریه ، نظام آباد ، پاسداران ، مشیریه و .... و در زمان های اولیه ی تاریکی هوا اعتراف داشته اند . متهمین با صدور قرار بازداشت قانونی و به دستور شعبه دوم دادیاری دادسرای ناحیه 34 تهران جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی در اختیار پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند . 


 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران