اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسن شادی به فینال C هم نرسید


محسن شادی از راهیابی به فینال c رقابت‌های روئینگ انفرادی المپیك بازماند.

خبرگزاری ایسنا: محسن شادی از راهیابی به فینال c رقابت‌های روئینگ انفرادی المپیك بازماند.

محسن شادی در مرحله نیمه نهایی D رقابت‌های روئینگ انفرادی مردان المپیك به مصاف حریفان خود رفت و با ثبت ركورد 8 دقیقه و 20 ثانیه و 29 صدم ثانیه در جایگاه ششم گروه خود قرار گرفت.

در این گروه، ورزشكارانی از موناكو، هند، كرواسی، كره جنوبی و شیلی حضور داشتند كه قایقرانان كرواسی، هند و موناكو در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند. شادی در حالی این ركورد را در نیمه‌ نهایی به ثبت رساند كه در مراحل قبلی حدود یك دقیقه بهتر پارو زده بود.

به این ترتیب محسن شادی باید در مرحله فینال گروه‌ چهارم شركت كند و برای كسب عناوین هجدهم تا بیست و چهارم به مصاف حریفانش برود.   


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // خلاصه بسکتبال : ایران 57 - 70 چین ( ایران به فینال نرسید )‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن شادی به یك چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ تك نفره المپیك رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

محسن شادی به یك چهارم نهایی رسید

محسن شادی به مرحله‌ی یك چهارم نهایی رقابت‌های روئینگ تك نفره المپیك راه یافت.

روئینگ سوار ایران كه در مرحله‌ی گروهی این رقابت‌ها روز گذشته در گروه خود ششم شده بود، در بخش شانس مجدد، پارو زدو توانست به یك چهارم نهایی راه پیدا كند.

شادی كه در مرحله‌ی مقدماتی با زمان 7:27:42 از خط پایان عبور كرده بود در این مرحله با زمان 7:11:55 در گروه شانس مجدد پس از پاروزن لیتوانی دوم شد و به یك چهارم نهایی رسید.

تا دقایقی دیگر عباسی نیز در روئینگ تك نفره در بخش رپه شارژ با حریفان رقابت خواهند كرد./ایسنا