اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسن رضایی هم ثبت نام کرد



محسن رضایی,انتخابات ریاست جمهوری,اخبار ستاد انتخاباتی

محسن رضایی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت

محسن رضایی در چهارمین روز مهلت ثبت‌نام از داوطلبان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات کشور رسما ثبت‌نام کرد.

به گزارش خبرنگار ایسنا مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از ظهر جمعه در محل ثبت‌نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری حضور یافت.

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی اعتراض به هتک حرمت آرامگاه حجربن عدی از صحابه پیامبر (ص) به همراه تعدادی از راهپیمایان پیاده به ستاد انتخابات کشور آمد.

بر اساس این گزارش جمعیتی که محسن رضایی را تا مقابل ستاد انتخابات کشور همراهی می‌کردند با در دست داشتن پرچم‌ ایران، قمر بنی هاشم و یا حسین (ع) و پلاکاردهایی با مضمون ما پشتیبان تو هستیم، شعارهایی از جمله "رضایی دلاور حامی خط رهبر" ، "مرگ بر اسراییل"، "سلام بر خمینی درود بر خامنه‌ای" سرمی‌دادند.

بر اساس این گزارش محسن رضایی همراه همسر، فرزندان، امیدوار رضایی و محسن روح الامینی به ستاد انتخابات کشور مراجعه کرد. 

محسن رضایی: آمده‌ام قانونگرایی را حاکم کنم

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: سابقه‌ام نشان می‌دهد که پایبند به قانون هستم.

محسن رضایی در بدو ورود به ستاد انتخابات، قبل از ثبت‌نام در انتخابات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای این آمده‌ام که قانونگرایی را در کشور حاکم کنم، زیرا رسمیت ما از قانون است.

وی در برابر این پرسش که "پیش‌بینی شما از نحوه برگزاری انتخابات چیست؟"، پاسخ داد: به گفته مقام معظم رهبری، ان‌شاءالله انتخابات ریاست جمهوری پرشوری پیش رو خواهیم داشت./ایسنا

 

 

 


ویدیو مرتبط :
همراهی هزاران نفر از طرفداران محسن رضایی برای ثبت نام در انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسن رضایی: فرزند کاندیدایی که لحظه آخر ثبت نام کرد گفت به نفع پدرش کنار بروم/دیگران به نفع ملت کنار بروند



محسن رضایی,افشای معاملات پشت پرده انتخابات توسط محسن رضایی

افشای معاملات پشت پرده انتخابات، توسط محسن رضایی

دکتر محسن رضایی در جمع گروهی از هواداران خود در تهران، در پاسخ به پرسشی درباره پیوستن به ائتلاف 1+2 و یا کنار رفتن به نفع هاشمی رفسنجانی، از برخی تحرکات و معاملات و پیشنهادهای پشت صحنه انتخابات پرده برداشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: هر چند از نظر اخلاقی برایم سخت است که‌ افشاگری کنم، به دلیل این که این نوع شایعات‌ حساب شده مطرح می‌شود، ناگزیرم مطالبی را بگویم.

دکتر رضایی افزود: تاکنون چند بار از سوی برخی ائتلاف‌ها و همچنین از سوی یکی از نامزدهای انتخاباتی، پیشنهاد‌هایی برای کنار رفتن من شده که نپذیرفتن و تا آخر نیز نخواهم پذیرفت.

وی خاطرنشان کرد: سه ماه پیش، یکی از ائتلاف‌ها به من پیشنهاد داد که اگر شما ‌کنار بروید، در دولت آینده هر پست و مقامی که بخواهید، به شما می‌دهیم و سه روز پیش نیز یکی از نامزدهای انتخاباتی ـ که در آخرین لحظات ‌نام‌نویسی کرده ـ از طریق فرزندش به یکی از اعضای خانواده‌ام گفته بود، به سودتان است دکتر محسن رضایی به نفع پدر من کنار برود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: متأسفم که وضعیت سیاسی کشور به سوی معامله‌گری و دنیا‌طلبی پیش رفته و عده‌ای از آن روحیات شهادت طلبی و خدمت بدون منت برای ملت ایران فاصله گرفته‌اند. به فضل پروردگار متعال در دولت خود، کاری خواهیم کرد که با این معامله‌گری‌ها و دنیا‌طلبی‌ها مبارزه جانانه شود.

وی تصریح کرد: 24 سال است که صبر کردیم و دندان روی جگر گذاشتیم تا بلکه نحوه اداره کشور بهتر و اهداف انقلاب و آرزوهای ملت ایران بر‌آورده شود؛ اما متأسفانه درگیری‌های بی‌حاصل سیاسی و سوء مدیریت‌ها و کارشکنی دشمنان ملت ایران، اجازه نداده است که به همه اهداف انقلاب دست یابیم.

دکتر رضایی در بخش دیگری از سخنانش گفت: اگر قرار به کنار رفتن باشد، باید دیگران به نفع ملت ایران و جهاد بزرگی که در پیش داریم، کنار بروند. شما مطمئن باشید، من تا آخرین لحظه در میدان انتخابات هستم و به نفع شخص و جریانی کنار نخواهم رفت.

وی با بیان این که گروه‌ها و جناح‌های سیاسی به خود زحمت ندهند که من را از این مبارزه و جهاد مقدس کنار بزنند، افزود: من با خدا معامله کرده و به این معامله خیانت نمی‌کنم و ملت بزرگ ایران اطمینان داشته باشند که آزادگی خود را به هیچ گروه و جریانی نخواهم فروخت.

دکتر رضایی در پایان اظهار داشت: آرزوی من این است که بتوانم با همه توانایی خود، مشکلات زندگی مردم و خطراتی که کشورم را تهدید می‌کند، با کمک رهبر بزرگوار انقلاب و ملت شریف ایران از سر راه بردارم./تابناک