اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسن رضایی: اگر رئیس جمهور شوم طرح "ایالتی شدن ایران" را اجرا می کنم



محسن رضایی , تشخیص مصلحت نظام

 

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رضایی در نشست خبری که در حاشیه همایش تبیین حقوق حاکمیت ایران بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، اظهار کرد: برای کنترل گرانی قرار است کمیسیونی مشترک بین مجلس شورای اسلامی و دولت تشکیل شود تا نظارت بیشتری بر روی قیمت‌ها انجام شود.

 

تحریم نفتی ایران طرحی از پیش شکست خورده است

وی با تأکید بر اینکه تحریم‌ نفتی غرب علیه ایران کار ساده‌ای نیست، افزود: غربی‌ها 50 سال از نفت ایران استفاده کرده و همه زیرساخت‌های مربوط به صنعت نفت غربی‌ها بر مبنای آنالیز شیمیایی نفت ایران صورت گرفته و تغییر آن هزینه زیادی را برای اقتصاد غرب به همراه دارد.

این مسئول افزود: تحریم نفتی ایران امکان‌پذیر نیست و اگر غربی‌ها تحریم نفتی را اجرا کنند مجبور می‌شوند نفت را به صورت قاچاق از ایران خریداری کنند و این هزینه سنگینی برای اقتصاد بحران زده غرب به همراه خواهد داشت.

 

10 سال آینده قیمت نفت به 200 دلار در هر بشکه می‌رسد

رضایی خاطرنشان کرد: طرح تملک امارات بر جزایر سه‌گانه خلیج فارس طرحی توطئه‌آمیز و کاملا غربی است و باید مراقب حرکت‌ها و توطئه‌های دشمنان باشیم.

وی اضافه کرد: 10 سال آینده قیمت نفت به 200 دلار در هر بشکه خواهد رسید، چرا که تقاضای هند و چین هر روز در حال افزایش است.

 

ایران حامی سوریه در مقابل استعمار‌گران جهان

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: اختلافات و درگیری‌های داخلی سوریه که با حمایت غرب شروع شده، طرحی با برنامه‌ درازمدت 10 ساله از سوی غرب است و آن‌ها برای عراق و لبنان هم‌چنین نقشه‌هایی دارند.

وی ابراز کرد: منافع جمهوری اسلامی ایران و سوریه با هم گره خورده و ایران نمی‌تواند به فتنه‌گری‌های غربی‌ها در سوریه بی‌تفاوت باشد.

 

در انتخابات ریاست‌جمهوری مستقل شرکت می‌کنم

رضایی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در خصوص نحوه شرکت در انتخابات و طرح ایالتی که از سوی وی مطرح شده، گفت: اگر بخواهم کاندید شوم به صورت مستقل شرکت خواهم کرد و طرح ایالتی شدن را به صورت جدی پیگیری خواهم کرد و معتقدم این طرح در چند فاز قابل اجرا است.

این مسئول یادآور شد: باید به منازعات سیاسی پایان دهیم و اختلافات بین قوای سه‌گانه با تشکیل شورای حل و فصل اختلافاتی که از سوی مقام معظم رهبری شکل گرفت به پایان رسید.

وی یکپارچگی را از رمزهای موفقیت و پیشرفت کشور دانست و ادامه داد: یکپارچگی به معنای انتقاد است، اما نباید از مرز منازعات عبور کرد.

 

تیم مذاکره‌کننده با ابتکار جلوی تحریم‌های جدید را بگیرد

تحریم‌های جدید هر چند مانع پیشرفت نیست، اما موضوع بسیار جدی به حساب می‌آید که باید با ابتکار تیم مذاکره کننده جلوی تحریم‌های جدید گرفته شود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تشریح کرد: اگر دخالت صهیونیست‌ها نباشد مذاکرات 1+5 به نتیجه می‌رسد.

 

باید از ظرفیت‌های انقلاب استفاده کنیم

وی تصریح کرد: باید به مردم شریف ایران اعتماد کنیم، چرا که اعتماد به ملت ایران سرچشمه عزت و سرافرازی جمهوری اسلامی ایران در سطح بین‌المللی خواهد بود.

این مسئول دلیل پیروزی دفاع مقدس را مردمی بودن این جنگ دانست و عنوان کرد: در مسائل امروز هم باید از ظرفیت‌های مردم در بخش‌های مختلف استفاده کرده تا به پیشرفت و توسعه دست پیدا کنیم.../فارس


ویدیو مرتبط :
استفاده از AMP و نقش آن در سئو سایت ( همراه باشید با برند یک سئو ایران )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روایت روزنامه ایران از طرح جدید سوال از رئیس جمهور: احمدی نژاد جان پست خالی داری ما بیاییم؟



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روایت روزنامه ایران از طرح جدید سوال از رئیس جمهور: احمدی نژاد جان پست خالی داری ما بیاییم؟

عصر ایران - روزنامه ایران در ستون شیپورچی امروز خود، نمایندگان مجلس هشتمی که به مجلس نهم راه نیافته اند را تلفات مجلس هشتم نامید و با کنایه به منتقدان دولت و طراح سوال از رئیس جمهور، آن ها را با القابی مانند "دکتر قلابی" و "برنده جایزه کرکس طلایی" خطاب کرد.

نویسنده این ستون همچنین از ندامت نمایندگان و در خواست آن ها از احمدی نژاد برای پیوستن به بدنه دولت روایتی طنز گونه ارائه کرده است.

در ستون امروز شیپورچی آمده است:

حالا كه مجلس هشتم با دادن حدود 200 تلفات به دور نهم مسابقات راه پیدا كرد، شیپورچی از منابع آگاه و موثق شنیده كه قراره یه سری از نماینده‌هایی كه هنوز دوست دارن از دولت انتقاد كنن ولی رأی نیاوردن، به عنوان مستمع آزاد تو جلسات مجلس شركت كنن!

ضمناً طرح جدید سؤال از رئیس جمهور توسط نماینده‌های حذف شده از رقابت‌های انتخابات، تقدیم هیأت رئیسه شد:

1- احمدی نژاد جان، پست خالی داری ما بیاییم؟

2- پرونده مرونده در مورد ما چی داری؟

3- ما در مجلس توسط طیف.... اغفال شدیم. رفیق ناباب- پیشنهادات خوب- تهدیدهای مؤثر و... باعث شد با تو درگیر بشیم! امان از رفیق بد.

4- جان تو من توی جلسه سؤال از رئیس جمهور خواب بودم والا جواب محكمی به طراح سؤال می‌دادم! من روز سؤال از شما تو آبدارخونه بودم. من یكی هم وقتی تو مجلس بهت فحش دادن اینقدر عصبانی شدم كه تو دلم به وكیل الدوره گفتم: ای بچه بد!

5- همونطور كه دعوا نمك زندگیه، دعوا نمك سیاسی بازیه! ما چون خیلی دوستت داشتیم گفتیم اگه ابراز علاقه كنیم ریا می‌شه!

٭ جمعی از نمایندگان جامانده از مجلس نهم، در اقدامی روز 24 اسفند (سؤال از رئیس جمهور) را به عنوان «یوم‌الوحشت» نــامگذاری كردند! كارشناسان رسانه و سینما اعلام كردند: فیلم جلسه سؤال از رئیس جمهور به عنوان فیلم خطرناك و ممنوع برای زیر14 سال تعیین شده و تماشای آن به سالمندان سیاسی- ورشكستگان سیاسی- عقلا- دودره بازان- پیشگوهای سیاسی- علافان و.... توصیه نمی‌شود!

٭ هیأت انتخاب بهترین نماینده ضمن تقدیر و تشكر از تلاش‌های دكتر تقلبی در مخالفت بدون دلیل با كلیه طرح‌های دولت، جایزه كركس طلایی را به مخالفان ساخت كاباره و كلوپ شبانه داد/عصرایران