اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محسنی اژه ای همچنان سخنگوی قوه قضاییه باقی می ماند



اخبار,اخبار سیاسی ,قوه قضاییه

 

اخبار سیاسی - محسنی اژه ای همچنان سخنگوی قوه قضاییه باقی می ماند

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای از ابتدای زمانی که مسئولیت سخنگویی قوه قضاییه را با حکم آیت الله آملی لاریجانی بر عهده گرفته تاکنون، 67 نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار کرده است.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای که اخیرا از سوی آیت الله آملی لاریجانی به عنوان معاون اول قوه قضاییه منصوب شده، همچنان سخنگوی دستگاه قضایی باقی می ماند.

به گزارش میزان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای از ابتدای زمانی که مسئولیت سخنگویی قوه قضاییه را با حکم آیت الله آملی لاریجانی بر عهده گرفته تاکنون، 67 نشست خبری با خبرنگاران رسانه های گروهی برگزار کرده است.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام محسنی اژه ای پیشتر نیز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مسئولان قضایی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا همچنان سخنگوی قوه قضاییه خواهد ماند یا خیر؟ گفت:هنوز چیزی معلوم نیست و اطلاعی از این موضوع ندارم و در این زمینه رئیس قوه قضاییه تصمیم خواهد گرفت. 

اخبار سیاسی - میزان

 


ویدیو مرتبط :
محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه: برخورد با مجرم به گونه‌ای باشد که راه بازگشت او به جامعه بسته نشود.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محسنی اژه‌ای، همچنان سخنگوی قوه قضاییه


حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای هم‌چنان عهده‌دار سمت سخنگویی قوه قضاییه باقی می‌ماند.

ایسنا: حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای هم‌چنان عهده‌دار سمت سخنگویی قوه قضاییه باقی می‌ماند.

آیت الله آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه با صدور احکام جداگانه‌ای حجت الاسلام و المسلمین رییسی را به عنوان دادستان کل کشور و حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان معاون اول قوه قضاییه منسوب کرده است.

با توجه به این که حکم سخنگویی قوه قضاییه پیش از این به صورت جداگانه از سوی رییس قوه قضاییه برای حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای صادر شده است، وی هم‌چنان عهده‌دار سمت سخنگویی قوه قضاییه خواهد بود.