اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محرومیت مادام العمر در انتظار یک ملی‌پوش


دکتر لطفعلی پورکاظمی می‌گوید محمد پراش، ملی پوش دوچرخه‌سواری در صورتی که مستندات کافی نداشته باشد از هشت سال تا مادام العمر محروم خواهد شد.

ایسنا: دبیر ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ، با بیان این که محمد پراش به مثبت شدن تست دوپینگش اعتراض کرده است، اظهار کرد: او مدارک و مستنداتی را برای ما ارسال کرده و قرار است در اولین جلسه نادو در هفته‌ آینده اعتراضش مورد بررسی قرار بگیرد. فعلا زمان جلسه مشخص نیست. اگر مستندات کافی نباشد باید مدارک تکمیل‌تری را برای شورای صدور رای بفرستد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا احتمال دارد که از میزان محرومیت پراش کاسته شود؟ تاکید کرد: محروم نشدن پراش امکان پذیر نیست. ما باید روی زمان محرومیتش بررسی‌های لازم را انجام دهیم. او از مواد ترکیبی استفاده کرده و برای دومین بار دوپینگش مثبت شده است. اگر جرم مسجل شود، به عنوان مجرم هشت سال تا مادام العمر از حضور در میادین ورزشی محروم خواهد شد، اگر مدارکش کافی باشد، احتمال دارد زیر هشت سال محروم شود.

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی با بیان این که بعد از جلسه آتی شورای صدور رای نتیجه‌ قطعی را درباره پراش اعلام می‌کنیم به ایسنا، گفت:نمونه‌گیری از پراش توسط افسران نادو و در داخل کشور به صورت سرزده انجام شده است و زمان محرومیت تنها بستگی به مستندات و حکم شورای صدور رای دارد.


ویدیو مرتبط :
گریه های امیر علی اکبری پس از محرومیت مادام العمر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محرومیت مادام‌‌العمر در انتظار فیروز کریمی



اخبار,اخبار ورزشی , فیروز کریمی

 

اخبار ورزشی - محرومیت مادام‌‌العمر در انتظار فیروز کریمی

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: چنانچه در استعلام‌های ما مشخص شود که فیروز کریمی سر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق را کلاه گذاشته، محرومیت‌های سنگینی برای او در نظر خواهیم گرفت.

 علی اکبر محمدزاده با اشاره به نزدیک شدن به هفته‌های پایانی لیگ دسته اول فوتبال گفت: به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تاکید کرده‌ایم که نسبت به سال‌های گذشته دقت و جدیت بیشتری بر دیدارهای هفته‌های پایانی لیگ دسته اول داشته باشند. تاکید داریم که سازمان لیگ تلاش زیادی برای برگزاری بازی‌های جوانمردانه‌ انجام دهد و ناظران قوی برای این مسابقات در نظر بگیرد و بر بازی‌های کنترل بیشتری کند.

سرپرست کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در ادامه با اشاره به حضور فیروز کریمی روی نیمکت تیم ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: کریمی قبل از سال 93 نامه‌ استعلامی از هیئت فوتبال قزوین به ما تحویل داد که در آن قید شده بود، این مربی در یکی از تیم‌های باشگاهی قزوین دوران محرومیت فصل گذشته خود را سپری کرده است. ظاهرا سازمان لیگ هم بر این اساس اجازه نشستن کریمی روی نیمکت ذوب‌آهن  را داده که اشکالی ندارد.

محمدزاده ادامه داد: اصل را بر این گذاشتیم که نامه‌ای که کریمی به ما تحویل داده درست بوده اما در کمیته اخلاق استعلام‌های خود را پیگیری کرده و اگر پی ببریم شخصی که نامه‌ کریمی را امضا کرده سمتی نداشته و یا کریمی از راه‌های غیر قانونی این نامه را به ما تحویل داده باشد، به شدت با او برخورد خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: چنانچه در استعلام‌های ما مشخص شود که کریمی سر فدراسیون فوتبال و کمیته اخلاق را کلاه گذاشته، محرومیت‌های سنگینی همانند محرومیت مادام‌العمر از فعالیت‌های فوتبال برای فیروز کریمی در نظر خواهیم گرفت.  ضمن اینکه اگر این نامه واقعی نباشد افرادی که نامه او را امضا کرده‌اند، را جریمه و با آنها برخورد می‌کنیم.
اخبار ورزشی - تسنیم