اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محدودیت در بازدید از برج میلاد تهران


روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد که به دلیل گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بازدید از برج میلاد تهران در روز 14 خردادماه محدود خواهد شد.

خبرگزاری ایسنا: روابط عمومی برج میلاد تهران اعلام کرد که به دلیل گرامیداشت سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بازدید از برج میلاد تهران در روز 14 خردادماه محدود خواهد شد.

همزمان با بیست و ششمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بازدید از طبقات مختلف برج میلاد تهران برای گردشگران و شهروندان پایتخت در روز 14 خردادماه محدود شده است.

براین اساس همزمان با روز پنجشنبه 14 خردادماه ساعت بازدید از برج میلاد تهران از ساعت 16 تا 22 خواهد بود. امکان بازدید از این مجموعه فرهنگی و تفرحی ازساعت 10 صبح تا 16 امکانپذیر نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد، ساعت بازدید از برج میلاد تهران در روزهای چهارشنبه 13 خرداد که همزمان با نیمه شعبان و ولادت حضرت قائم (عج) است و جمعه 15 خردادماه هیچ تغییری نکرده و علاقه‌مندان و شهروندان پایتخت می‌توانند در ساعت 10 صبح تا 22 از این مجموعه فرهنگی بازدید کنند.


ویدیو مرتبط :
بازدید زوج جهانگرد از برج میلاد تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمار بازدید نوروزی از برج میلاد تهران


مدیر بخش فرهنگی و ارتباطات برج میلاد از استقبال شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت از ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران و حضور 100 هزار نفر در برج خبرداد.

خبرگزاری ایسنا: مدیر بخش فرهنگی و ارتباطات برج میلاد از استقبال شهروندان و مسافران نوروزی پایتخت از ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران و حضور 100 هزار نفر در برج خبرداد.

حامد رهنما با بیان این مطلب گفت: جشنواره نوروزی برج میلاد از دوم فروردین ماه با محوریت برنامه های فرهنگی، معرفی هویت و اقوام ایرانی و همچنین ویژه برنامه های کودک آغاز به کار کرد و تا روز پنجم فروردین ماه بیش از 100 هزار نفر از مسافران نوروزی پایتخت از این ویژه برنامه ها بازدید کردند.

وی با بیان اینکه بیشتری استقبال از غرفه های کودک و کارگاه های صنایع دستی بوده است، توضیح داد: گروه های مختلف موسیقی اقوام از شهرهای آذربایجان، گیلان، مازندران، کردستان آیین های نوروزی خود را با اجرای برنامه های موسیقی به مردم معرفی می کنند.

به گفته رهنما، همچنین یکی از بخش های دیگر، برپایی کارگاه های صنایع دستی است که در این کارگاه ها در طبقات تجاری هنرمندان حضور داشته و مردم از نزدیک می توانند با خلق آثار دستی همچون سفال، میناکاری، مس، فرشبافی و ... آشنا شده و حتی مراحل تولید آن را از اساتید صنایع دستی سوال بپرسند.

بنا براعلام روابط عمومی برج میلاد، دبیر جشنواره نوروزی برج میلاد تهران تصریح کرد:ویژه برنامه های نوروزی برج میلاد تهران تا 12 فروردین ماه از ساعت 10 تا 22 ادامه دارد و ما همچنان میزبان مسافران نوروزی در یادمان ملی ایرانیان خواهیم بود و امیدواریم خاطره خوبی را برای مسافران رقم بزنیم.