اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محدودیتهای ترافیکی جاده‌هادرتعطیلات



 

 

 

محدودیتهای ترافیکی جاده‌هادرتعطیلات

 

محدودیتهای ترافیکی جاده‌هادرتعطیلات

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راه کشور با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی گفت:این محدودیتها به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور شهروندان اعمال می شود.

سرهنگ البرزی در گفتگو با مهر افزود: تردد تمام موتورسیکلتها از روز پنجشنبه17 تیرماه تا ساعت 12 روز شنبه 19 تیرماه در محورهای کندوان، کرج، چالوس، هراز، فیروزکوه، قزوین - رشت، تهران - ساوه - همدان ممنوع است.

وی گفت: همچنین تردد انواع تریلرها و کامیونها در محور کرج - چالوس ممنوع است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور افزود: تردد تمام وسایل نقلیه از ساعت 6 بعدازظهر تا 10 شب روز جمعه 18 تیرماه در محور کرج - چالوس تا تونل کندوان در استان تهران به منظور تخلیه بار ترافیکی ممنوع است.

وی ادامه داد: عبور تمام وسایل نقلیه از ساعت 12 روز شنبه تا بامداد روز یکشنبه از محور کرج به مرزن آباد و از ساعت سه بعدازظهر روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه از بالای مرزن آباد به کرج یکطرفه است.

البرزی با اشاره به ممنوعیتهای ترد در محور هراز گفت: تردد تمام تریلرها وکامیونها از ساعت 12 ظهر تا 12 شب شبنه 17 مرداد و از ساعت 6 صبح تا 12 شب روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 مردادماه از محور هراز ممنوع است.

وی عنوان کرد: از ساعت 2 بعدازظهر تا 12 شب روز شنبه 19 تیر تردد تمامی وسایل از رودهن (انتهای بلوار کریتون) به آمل ممنوع است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور با اشاره به ممنوعیتهای تردد در محور دماوند گفت: عبور تمامی تریلرها از ساعت 6 صبح تا 12 شب روزهای جمعه و شنبه 18 و 19 تیرماه از تهران به قائم شهر ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین تردد تمام تریلرها و کامیونها از ساعت 12 ظهر تا 12 شب پنجشنبه 17 تیرماه و از ساعت 6 صبح تا 12 شب روزهای جمعه و شب از ساوه به همدان ممنوع است.

البرزی افزود: در محور زاهدان - زابل نیز تردد تمام تریلرها و کامیونها از ساعت 3 بعدازظهر تا هشت شب پنجشنبه و شنبه 17 و 19 مردادماه ممنوع است.

وی گفت: همچنین از ساعت هشت صبح تا 10 روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه 17، 18 و 19 مردادماه تردد تمامی تریلرها از سقز به دیواندره و بالعکس ممنوع است.

معاون عملیات ترافیکی پلیس راه کشور با اشاره به ممنوعیت تردد در محور مریوان اظهار کرد: تردد تمامی تریلرها و کامیونها از ساعت 6 صبح تا 12 شب 18 و 19 مردادماه از سنندج به مریوان ممنوع است..../تحلیل:ایلنا


ویدیو مرتبط :
سامانه پلاک خوان جاده ای و ترافیکی پلاکفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته جاده های کشور


پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور را همزمان با تعطیلات آخر هفته اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور را همزمان با تعطیلات آخر هفته اعلام کرد.

 براساس این اطلاعیه ، تردد انواع موتورسیكلت از ساعت 12 روز پنج شنبه تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای كرج - چالوس ، هراز ، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

محوركرج - چالوس

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع است. همچنین  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 تا ساعت 24 از 15 كیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت كرج یكطرفه خواهد بود.

در جاده هراز

تردد تمام كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 23 روز پنج شنبه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 23 روز جمعه ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت23 روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس ممنوع خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه ، تردد تریلرها و كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعكس ممنوع است.