اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محدودیتهای ترافیکی آخر هفته جاده های کشور


پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور را همزمان با تعطیلات آخر هفته اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: پلیس راه محدودیتهای ترافیکی جاده های کشور را همزمان با تعطیلات آخر هفته اعلام کرد.

 براساس این اطلاعیه ، تردد انواع موتورسیكلت از ساعت 12 روز پنج شنبه تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای كرج - چالوس ، هراز ، فیروزكوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعكس ممنوع است.

محوركرج - چالوس

تردد انواع تریلر و كامیون از محور كرج - چالوس كماكان ممنوع است. همچنین  تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا ساعت 24 روز جمعه از كرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از ساعت 18 تا ساعت 24 از 15 كیلومتر بالای مرزن آباد (دزبن) به سمت كرج یكطرفه خواهد بود.

در جاده هراز

تردد تمام كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا ساعت 23 روز پنج شنبه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 23 روز جمعه ممنوع است و تردد تریلرها نیز همچنان از این محور ممنوع است.

در جاده دماوند نیز تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 صبح تا ساعت23 روز جمعه از تهران به طرف قائم شهر و بالعكس ممنوع خواهد بود.

بر اساس این اطلاعیه ، تردد تریلرها و كامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 16 تا ساعت 20 روزهای پنج شنبه و جمعه از محور زاهدان زابل و بالعكس ممنوع است.  


ویدیو مرتبط :
سامانه پلاک خوان جاده ای و ترافیکی پلاکفا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیت های ترافیکی آخر هفته جاده های کشور


پلیس راه محدودیتهای ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: پلیس راه محدودیتهای ترافیکی آخر هفته در جاده های کشور را اعلام کرد.

به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه مرور وسایل نقلیه، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه را اعلام کرد.

  تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز پنج شنبه  تا ساعت 22 روز جمعه از محورهای کرج- چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.


 محور کرج- چالوس


تردد انواع تریلر و کامیون از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع می باشد. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 الی 21 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 21 از 15 کیلومتر بالای مرزن آباد(دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه است.

 محور هراز


تردد کلیه تریلرها ازمحور هراز کماکان ممنوع است.  تردد کامیونها به استثنای حاملین موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 21 روز پنج شنبه و ساعت 6 تا 21 روز جمعه از محور هراز ممنوع است.

محور دماوند


تردد  تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6تا 21 روز جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

 محور زاهدان – زابل


تردد تریلرها و کامیونها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 20 روزهای پنجشنبه و جمعه  از محور زاهدان- زابل و بالعکس ممنوع است.

گفتنی است، مرکز کنترل ترافیک پلیس راه راهور ناجا با شماره تلفن 88255555 (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.