اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محددویت های ترافیکی تاسوعا و عاشورا


پلیس راه ممنوعیت تردد در جاده های کشور را برای ایام تاسوعا و عاشورا اعلام کرد.

خبرآنلاین: پلیس راه ممنوعیت تردد در جاده های کشور را برای ایام تاسوعا و عاشورا اعلام کرد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تردد موتورسیکلت‌ها از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 29 مهر تا ساعت 24 روز شنبه دوم آبان ماه از محورهای کرج-جالوس, هراز, فیروزکوه و تهران سمنان مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس ممنوع است و تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 روز شنبه دوم آبان تا ساعت 2 روز یکشنبه سوم آبان ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است.

 با اعلام پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز شنبه تا ساعت 2 بامداد روز یکشنبه از 15کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

تردد تمام تریلرها از محور هراز ممنوع است و تمام وسایل نقلیه از ساعت 14 تا 24 روز شنبه دوم آبان، از رودهن به سمت آمل ممنوع است.

همچنین از ساعت 15:30 تا 24 روز شنبه نیز با اعلام مامورین پلیس راه در محل، تردد تمام وسایل نقلیه از آب اسک تا رودهن ( محدوده مشا ) بصورت یکطرفه است.

 علاوه بر این موارد تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای چهار شنبه, پنج شنبه, جمعه و شنبه، از محورهراز ممنوع است.

ممنوعیت‌های تردد از فیروزکوه


 در روز چهارشنبه، تردد تمام تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24، از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد تمام تریلرها, کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روز شنبه دوم آبان ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس نیز ممنوع است.

علاوه براین تردد تمامی تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 تا 24 روزهای پنج شنبه و شنبه از اردبیل آستارا و بالعکس ممنوع است، و نیز تردد تریلرها, کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 15 تا 24 روز چهارشنبه و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و شنبه در محور قدیم رشت قزوین و بالعکس هم ممنوع خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
ویدیو بسیار دیدنی عاشورا ترکی - (تاسوعا و عاشورا)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته و تعطیلی تاسوعا و عاشورا



اخبار,اخبار اجتماعی,محدودیت‌های ترافیکی

 

 اخباراجتماعی  - محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته و تعطیلی تاسوعا و عاشورا

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور گفت: تردد کلیه تریلرها بجز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت شش تا ۲۴ روزهای جمعه این هفته و دوشنبه و سه شنبه هفته آینده از تهران به قائم شهر وبالعکس ممنوع خواهد بود.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در گفتگویی محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته، تاسوعا و عاشورای حسینی را به شرح زیر اعلام کرد.

- تردد انواع موتورسیکلت از ظهر چهارشنبه هفتم آبان تا یک بامداد شنبه و از ظهر یکشنبه ۱۱ آبان تا ساعت ۲ بامداد چهارشنبه ۱۴ آبان از محورهای هراز، فیروزکوه، کرج- چالوس، قزوین- رشت، تهران- سمنان- مشهد، و بالعکس ممنوع است.

- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن آبادممنوع بوده و از ساعت ۱۷ روز جمعه مورخ الی یک بامداد روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد شد.

- بر همین اساس تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۳ آبان الی دو بامداد روز چهارشنبه مورخ ۱۴ از کرج به سمت مرزن آبادممنوع بوده و از ساعت ۱۸ روز سه شنبه ۱۳ آبان الی دو بامداد روز چهارشنبه ۱۴ آبان با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ۱۵ کیلومتری جنوب مرزن آباد (دزبن) به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد.

- تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها بجز حاملین مواد سوختی وفاسد شدنی از ساعت شش الی ۲۴ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه، جمعه، دوشنبه و سه شنبه هفته آینده و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز یکشنبه ۱۱ آبان از محور هراز ممنوع است.


 اخباراجتماعی  - نسیم