اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محبوب ترین فیلم های جشنواره تا امروز


نتایج شمارش آرای مردمی فیلم های به نمایش در آمده بخش سودای سیمرغ در دومین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی منتشر شد که از میان ۲۲ فیلم ۱۰ هزار و ۴۱۰ آرا اخذ شد.

مهر: نتایج شمارش آرای مردمی فیلم های به نمایش در آمده بخش سودای سیمرغ در دومین روز سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در حالی منتشر شد که از میان ۲۲ فیلم ۱۰ هزار و ۴۱۰ آرا اخذ شد.

محبوب ترین فیلم های فجر تا امروز

طبق داوری انجام گرفته در روز سه شنبه ۱۳ بهمن ماه فیلم های «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «اژدها وارد می شود» به کارگردانی مانی حقیقی، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «بارکد» به کارگردانی مصطفی کیایی و «لانتوری» به کارگردانی رضا درمیشیان بدون ترتیب و بر طبق حروف الفبا در ردیف بهترین فیلم ها از نگاه تماشاگران قرار گرفته است.

جدول انتخاب بهترین فیلم از نگاه تماشاگران تا پایان برگزاری سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به صورت روزانه از سوی خانه سینما منتشر می شود.

همچنین شب گذشته بین تماشاگران فعال در بخش آرای مردمی قرعه کشی و به سه نفر از آنها سکه بهار آزادی اهدا شد.

طبق داوری انجام گرفته در روز دوشنبه ۱۲ بهمن ماه فیلم های «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی، «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان، «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی، «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک نژاد و «آااادت نمی‌کنیم» به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان بدون ترتیب و بر طبق حروف الفبا در ردیف بهترین فیلم ها از نگاه تماشاگران قرار گرفته بودند.


ویدیو مرتبط :
گفت وگو با کارگردان فیلم محبوب جشنواره

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

با فیلم‌های جشنواره فیلم کن / بازگشت برادران محبوب جشنواره کن



 برادران کوئن با فیلم «درون لوئین دیویس» در بخش مسابقه اصلی جشنواره فیلم کن 2013 رقابت می‌کنند.

 فیلم‌های جشنواره فیلم کن,جشنواره فیلم کن, فیلم کن,

 داستان «درون لوئین دیویس» فیلم جدید ایتن و جوئل کوئن در دهه 1960 و اوج گرفتن موسیقی محلی می‌گذرد.

  فیلم‌های جشنواره فیلم کن,جشنواره فیلم کن, فیلم کن,

 «درون لوئین دیویس» داستان لوئین دیویس، ترانه‌سرایی بسیار باذوق است که به شکل عجیبی موفق نیست! گفته می‌شود فیلم اقتباسی از یکی از ترانه‌های باب دیلن به نام «دیو فان رانک» است.

  فیلم‌های جشنواره فیلم کن,جشنواره فیلم کن, فیلم کن,

 شاید موضوع فیلم چندان جذاب به نظر نرسد اما برادران کوئن «درون لوئین دیویس» را درست پس از اسکار بردن «پیرمردها کشوری ندارند» و فروش فوق‌العاده «شهامت» ساخته اند و هر فیلمی از این دو برادر مشتاقان خود را دارد.

  فیلم‌های جشنواره فیلم کن,جشنواره فیلم کن, فیلم کن,

 اسکار آیساک، جان گودمن، اف. موری آبراهام، جاستین تیمبرلیک و کری مالیگان بازیگران این فیلم هستند. فیلم شش دسامبر (15 آذر)، در فصل جوایز سینمای آمریکا روی پرده می‌رود. «درون لوئین دیویس» فیلمی با طعم موسیقی محلی و دود سیگار است.

  فیلم‌های جشنواره فیلم کن,جشنواره فیلم کن, فیلم کن,

 برادران کوئن سال 1997 برای «فارگو» برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شدند و سال 2008 با «پیرمردها کشوری ندارند» چهار جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم و کارگردان دریافت کردند.

  فیلم‌های جشنواره فیلم کن,جشنواره فیلم کن, فیلم کن,

 «بارتون فینک» ساخته برادران کوئن برنده نخل طلای کن شده است. جوئل کوئن برای کارگردانی «بارتون فینک»، «فارگو» و «مردی که آنجا» نبود برنده جایزه بهترین کارگردان کن شده است.

 شصت و ششمین جشنواره فیلم کن 15 مه (25 اردیبهشت) با درام «گتسبی بزرگ» به کارگردانی باز لورمان آغاز می‌شود و 26 مه (5 خرداد) با تریلر فرانسوی «زولو» ساخته ژروم سال به پایان می‌رسد.

 
عکس: ایندی وایر

منبع:khabaronline.ir