اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه "قاضی جن زده" در عربستان !



 اخبار حوادث - محاکمه "قاضی جن زده" در عربستان !

یک قاضی عربستانی که به اتهام فساد گسترده مالی محاکمه می شود، دلایل عجیبی را برای توجیه این رفتار خود مطرح کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سازمان نظارت و تحقیقات عربستان یک قاضی را به اتهام کسب غیرقانونی 600 میلیون ریال عربستانی ( 160 میلیون دلار ) برای محاکمه به دادگاه معرفی کرد .

روزنامه "عکاظ" چاپ عربستان نوشت: این قاضی که در یکی از دادگاه های شهر مدینه فعالیت می کرد ، معروف به  " قاضی جن زده " است زیرا با ادعای سلطه یک "جن" بر وی، مدعی است که همه رفتارش تابع خواست آن جن بود .

عکاظ خاطرانشان کرد: 36 نفر دیگر همراه این قاضی برای محاکمه به اتهام " جعل و تقلب ، دریافت رشوه و سوء استفاده از سمت " به دادگاه معرفی شده اند .

عکاظ افزود : قاضی در بازجویی ها ادعا کرد که بیمار است و برای درمان بیماری خود به چند دعانویس در استان القصیم و شهر مدینه مراجعه می کرد و قادر به کنترل رفتار خود نیست . 

این روزنامه عربستانی به نقل از یکی از دعانویس ها نوشت : ما فهمیدیم که یک جن مسلط بر این قاضی است، و همه رفتارهای قاضی تحت تأثیر آن جن است .

این قاضی که مصونیتش  لغو شده است، به مدت یکسال تحت بازجویی بود و معلوم شد که ادعاهایش کذب است و سرانجام به همراه سی و شش نفر دیگر به دادگاه برای محاکمه معرفی شدند .

عکاظ تأکید کرد: یکی دیگر از متهمان فراری است و از عربستان خارج شده است .

اخبار حوادث - تابناک

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یك قاتل در عربستان گردن زده شد



 

یك تبعه عربستان سعودی روز یكشنبه به اتهام قتل نفس گردن زده شد.وزارت كشور عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای اعلام كرد، این شخص كه «هانی البرغوثی» نام داشت، چندی پیش در اقدامی از پیش طراحی شده سامی السوات را به قتل رسانده بود و روز یكشنبه در منطقه‌ای در شهر مكه قصاص شد.



با اعدام این فرد، شمار اعدام‌شدگان با قطع گردن در عربستان سعودی از آغاز سال جاری میلادی تاكنون به ۱۳ نفر رسید.



در مجموع در سال ۲۰۰۹میلادی، ۶۷ نفر در عربستان سعودی اعدام شدند كه این رقم در سال پیش از آن ۱۰۲ نفر، سال ۲۰۰۷، ۱۵۳ نفر و ۲۰۰۶، ۳۷ نفر بود..../ جام‌جم آنلاین