اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه 2 پسر جوان به اتهام آزار و اذیت زنان


دو پسر شیطان صفت كه در پوشش مسافربر زنان را سوار كرده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، در جریان محاكمه خود منكر اتهامات‌شان شدند.

روزنامه اعتماد: دو پسر شیطان صفت كه در پوشش مسافربر زنان را سوار كرده و با تهدید چاقو مورد آزار و اذیت قرار می‌دادند، در جریان محاكمه خود منكر اتهامات‌شان شدند.

رسیدگی به این پرونده همزمان با شكایت زن جوانی در پلیس آگاهی استان فارس در دستور كار  قرار گرفت. زن جوان در شكایت خود به ماموران گفت: دیروز عصر پس از خرید قصد رفتن به خانه را داشتم كه یك خودروی پراید با دو سرنشین مرد مقابلم توقف كرد. سوار ماشین شدم. رفتار دو پسر جوان عادی بود. پس از طی مسافتی ناگهان راننده تغییر مسیر داد.

 از او خواستم توقف كند اما همدستش با چاقو مرا تهدید كرد. وی ادامه داد: دو پسر شرور بدون توجه به التماس‌هایم، مرا به حاشیه شهر برده و با تهدید و كتك مورد آزار و اذیت قرار دادند. آنها سپس طلاهایم را سرقت كرده و مرا در همان وضع آنجا رها كردند.

با طرح این شكایت تجسس‌های گسترده‌یی برای دستگیری دو پسر شرور آغاز شد. ماموران در بررسی‌های خود متوجه شدند متهمان به این شیوه چند زن و دختر دیگر را هم سوار كرده و پس از مقاومت قربانیان خود آنها را به‌شدت مورد ضرب و شتم قرار می‌دادند. پس از تحقیقات گسترده متهمان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

دو پسر جوان در ابتدا منكر جرم شده اما پس از رو به رو شدن با شكات لب به اعتراف گشودند. راننده در بازجویی‌ها گفت: برای پرداخت قسط خودرو تصمیم به سرقت گرفته و موضوع را با دوستم در میان گذاشتم. او هم قبول كرد در سرقت‌ها كمكم كند. پس از ربودن چند زن دچار وسوسه شیطان شده و قربانیان را مورد آزار و اذیت قرار می‌دادیم. با تكمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه دوم دادگاه كیفری استان فارس فرستاده شد و دو متهم پای میز محاكمه قرار گرفتند.

در جلسه دادگاه كه به ریاست قاضی عرفانی‌زاده و با حضور چهار قاضی مستشار برگزار شد، نماینده دادستان به تشریح كیفرخواست پرداخت. بر اساس كیفرخواست زنای به عنف، سرقت و آدم ربایی از جمله اتهامات دو پسر جوان است. در ادامه جلسه شكات به طرح شكایت پرداخته و خواستار مجازات متهمان شدند. وقتی نوبت به دفاع دو پسر جوان رسید آنها منكر آزار و اذیت قربانیان خود شدند. پس از آخرین دفاعیات متهمان قضات دادگاه برای صدور حكم وارد شور شدند.


ویدیو مرتبط :
آزار و اذیت زنان سوریه توسط تروریستهای وهابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه دندانپزشک عراقی به اتهام آزار و اذیت بیمارانش



محاکمه دندانپزشک عراقی به اتهام آزار و اذیت بیمارانش

دندانپزشک عراقی که متهم به آزار و اذیت بیماران خود است امروز به صورت غیرعلنی در شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به گزارش خبرنگار مهر، زمستان سال 82 مرد دندانپزشکی به ماموران پلیس در شمال تهران مراجعه کرد و مدعی شد سارقان به خانه اش دستبرد زده و مقداری پول ، طلا و وسایل شخصی او را به سرقت برده اند.

با اعلام شکایت مرد دندانپزشک تحقیقات پلیس آغاز شد و ماموران دریافتند، سارق فردی حرفه ای و سابقه دار است که مدتی قبل از زندان آزاد شده است. بنابراین جوان سارق که فرهاد نام داشت بازداشت شد و ساعاتی پس از دستگیری به سرقت اعتراف کرد.

این مرد گفت: من به سفارش یک زن جوان دست به سرقت زدم. او به من مبلغی پول داد تا یک فیلم از داخل خانه مرد دندانپزشک بدزدم. وقتی به آنجا رفتم چند فیلم بود که همه آنها را برداشتم و برای آنکه مشخص نشود فقط برای سرقت فیلم رفته ام مبلغی هم پول برداشتم و خارج شدم.

پلیس در ادامه تحقیقات خود برای مشخص شدن انگیزه سرقت زن جوان را مورد بازجویی قرار داد و اعترافات این زن از راز جنایات هولناک مرد دندانپزشک پرده برداشت.

این زن گفت: دو سال پیش برای درمان یکی از دندان هایم نزد مرد دندانپزشک رفتم. او مقداری داروی بی حسی به من تزریق کرد. اما نمی دانم چرا بعد از چند دقیقه بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم مرد دندانپزشک مرا مورد آزار قرار داده و از من فیلمبرداری کرده است. مرد دندانپزشک پس از آن با تهدید، چندین بار مرا به خانه اش کشاند و مورد آزار قرار داد، ولی چون از من فیلم داشت نمی توانستم حرفی بزنم تا اینکه بالاخره تصمیم گرفتم فیلم را بدزدم.

اظهارات زن جوان آغازی برای تحقیقات گسترده از مرد دندانپزشک بود و این متهم ابتدا به دستور بازپرس پرونده بازداشت شد و ماموران خانه و مطب او را مورد بازرسی قرار دادند و با صحنه های فجیعی روبه رو شدند.

ماموران چندین فیلم از مطب مرد دندانپزشک در قیطریه به دست آوردند که از زنان و دختران جوان تهیه شده بود و نشان می داد آنها مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند.

از سویی مرد دندانپزشک در بازجویی ها گفت: من از سه سال پیش در قیطریه مطب داشتم و کار می کردم و تاکنون چندین زن و دختر جوان را مورد آزار قرار داده ام. البته در هیچ موردی به زور به آنها تجاوز نکردم.

این ترتیب قاضی دادگاه عمومی کیفری این متهم را محاکمه و او را به 10 سال حبس و لغو پروانه نظام پزشکی اش محکوم کرد.

با ارسال پرونده به دادگاه تجدید نظر این رای مورد تایید قرار گرفت و در حالی که مرد دندانپزشک همچنان تلاش می کرد از مجازات حبس نیز رهایی یابد مدارک جدید باز هم او را به دام انداخت.وقتی مرد دندانپزشک دوباره به رای صادره اعتراض کرد، کارشناسان دفتر رئیس قوه قضائیه پرونده وی و فیلم های موجود را مورد بررسی قرار دادند و دریافتند مرد دندانپزشک در چند مورد زنان را بیهوش کرده و مورد آزار قرار داده است .

در ادامه پرونده مرد دندانپزشک با اتهام محاربه به دادگاه انقلاب فرستاده شد که پس از اختلاف بر سر صلاحیت دادگاه رسیدگی کننده، سرانجام حکم به رسیدگی در دادگاه کیفری استان تهران صادر شد.

در حال حاضر پرونده مرد دندانپزشک برای محاکمه به شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شده و متهم امروز در برابر قاضی محمدی کشکولی و چهار قاضی مستشار به دفاع در برابر اتهاماتش پرداخت.

این در حالی است امروز تنها یک شاکی در دادگاه حضور داشت و دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار شد./مهر