اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه مقصران حادثه مهدکودک اردبیل


ناصر عتباتی گفت: با پایان تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و صدور کیفرخواست محاکمه عاملان این حادثه هولناک هفته آینده در اردبیل انجام می‌شود تا مقصران حادثه به سزای عمل خود برسند.

خبرگزاری ایسنا: دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از آغاز محاکمه مسببان و مقصران اصلی حادثه مهد کودک ستایش اردبیل در هفته آینده خبر داد.

ناصر عتباتی در حاشیه مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با پایان تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و صدور کیفرخواست محاکمه عاملان این حادثه هولناک هفته آینده در اردبیل انجام می‌شود تا مقصران حادثه به سزای عمل خود برسند.

وی با بیان این‌که «دادستانی با عنوان مدعی‌العموم از همان روزهای نخست پیگیر پرونده بوده و در شناسایی و دستگیری عوامل همکاری جدی را با سایر دستگاه‌ها داشته است» افزود: مسئولان بهزیستی استان اردبیل نیز در این ارتباط نهایت همکاری را داشتند تا به سرعت عوامل این حادثه دستگیر و تحویل مقامات قضایی شوند.

وی گفت: با توجه به اینکه این حادثه جو ناامنی روانی را در جامعه دامن زده بود و برخی رسانه‌های معاند نظام نیز قصد سوء استفاده از این جریان را داشتند دادگستری استان اردبیل با سرعت تحقیقات و بررسی‌های خود را انجام داده و در هفته آینده نیز با انجام محاکمه، مجرمان به سزای اعمالشان می‌رسند.

عتباتی با رد شایعه توطئه بودن این ماجرا و مشکوک بودن آن، گفت: تحقیقات قضایی ما نشان می‌دهد در این حرکت توطئه‌ای نبوده بلکه مربی خاطی به شکل غیر‌انسانی کودکان را تحت فشار روحی و روانی قرار داده و به برخی حقایق نیز معترف بوده که نشان می‌دهد همه آنها حقیقت داشته است.

وی درخصوص دستگیری عامل فیلمبردار این صحنه نیز گفت: هنوز فرد مورد نظر بازداشت نشده، اما تحقیقات در این زمینه ادامه دارد تا علت پخش شدن فیلم را از طریق شبکه‌های مجازی بفهمیم و دلیل آن را برای مردم بازگو کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های متولی باید تلاش کنند تا با آموزش مربیان کارهای زیر‌بنایی و نظارت و بازرسی مستمر از وقوع این حوادث جلوگیری کنند تا از این پس شاهد رخ دادن چنین حوادث ناگوار در بین خانواده‌ها نباشیم.


ویدیو مرتبط :
استاد رایفی: نظرنوری زاده در مورد حادثه منا و مقصران آن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گاز گرفتگی در اردبیل و نمین حادثه آفرید



  

۸گاز گرفتگی در اردبیل و نمین حادثه آفرید

 

گازگرفتگی در اردبیل و نمین سه كشته بر جای گذاشت.به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، بر اثر گازگرفتگی در اردبیل زن و مردی میانسالی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

 

در حادثه دیگر كه در منطقه عنبران شهرستان نمین اتفاق افتاد، نگهبان درمانگاه این شهر به علت نشت دود بخاری گازی به داخل آشپزخانه اتاق نگهبانی دچار گاز گرفتگی شده و جان خود را از دست داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان اردبیل، بی احتیاطی و عدم بازدید به موقع لوله های اتصالی وسایل گاز سوز و شیلنگ های انتقال گاز به وسایل گرمازا حوادث ناگواری در فصل سرما را بدنبال داشته و دارد.... / خبرگزارى ایسنا