اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه قاتل یک مادر و دختر پس از 35 سال/ آتش زدن خانه نامزد سابق برای گرفتن انتقام + تصویر



قاتلان یک پرونده قتل پس از 35 سال شناسایی و مجازات شدند .

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،یک مرد 54 ساله اهل " پنسیلوانیا امریکا " به اتهام قتل یک مادر و دختر در دادگاه محاکمه شد .

براساس گزارش پلیس در سال 1980 خانم " نانسی پترسون " و دخترش " دبورا پترسون " 17 ساله در یک جنایت برنامه ریزی شده به قتل رسیدند به طوری که پس از به آتش کشیدن خانه شان در ساعت 3 صبح روز 30 آگوست وقتی در حال فرار از خانه بود توسط 2 مرد که ماسک به صورت داشت مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به قتل رسیدند .

اخبار,اخبار حوادث, انتقاگیری


همسر خانم " پترسون " نیز در این حادثه زخمی شد اما جان سالم بدر برد و دیگر فرزندان آنها موفق به فرار شدند و به خانه همسایه پناه بردند .

سرانجام پس از دستگیری قاتل در یک پرونده ی مجزا در سال 2011 که مربوط به تهدید یک کارمند به مرگ بود پلیس یک ارتباط بین یافته های پرونده قتل با این متهم پیدا کرد .

آقای "آبراهام کروز " 54 ساله که یک جنایت کار خطر ناک بود و با پرونده ی وسیع از گزارشات رفتارهای شرورانه و بزهکارانه تحت بازداشت به سر می برد در مورد پرونده قتل تحت بازجویی قرار گرفت و مشخص شد که " ابراهام " به همراه عموی خود " ارسمو کروز" و نفر سوم آقای "روپرتو گاریسا "دست به این  جنایت وحشتناک زدند .

پلیس در ادامه افزود : آقای " اراسمو " که در زمان جنایت به تازگی نامزدی خود را با مقتول خانم " دوبرا " به هم زده بود در یک رفتار کینته توزانه و به انگیزه ی انتقام تصمیم به آتش زدن خانه نامزد سابقش گرفت و وقتی موفق به کشتن او در آتش نشد با اصابت گلوله توسط " ابراهام " به هدف شوم خود رسید .

این جنایتکاران در دادگاه روز سه شنبه  به قتل 2 نفر و ایجاد حریق عمدی متهم شدند و به زودی رای دادگاه برای مجازات آنها اعلام خواهد شد .

 

 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دختر 10 ساله و اثبات تهدید به آتش زدن خانه حضرت زهرا (س

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان آتش زدن دختر دانش آموز پای میز محاکمه



عاملان آتش زدن دختر دانش آموز پای میز محاکمه

جلسه دادگاه عاملان ربودن و آتش زدن دختر دانش آموز، به دلیل منتقل نکردن یکی از متهمان از زندان به دادگاه به روز دیگری موکول شد.

حوادث - به گزارش مهر، رسیدگی به این پرونده از پنجم دی ماه سال 84 در دستور کار تیم قضایی- جنایی رباط کریم قرار گرفت.

عصر پنجم دی ماه ماموران پلیس آگاهی رباط کریم در جریان انتقال پیکر سوخته دختر 16 ساله ای به یکی از بیمارستان های این شهر قرار گرفتند.

ماموران پس از حضور در بیمارستان دریافتند دختر نوجوان به نام فتانه در حالی که بدنش دچار سوختگی شدید شده بود از سوی کارگرهای پتروشیمی به بیمارستان انتقال یافته بود.

مادر فتانه در جریان بازجویی ها گفت: دخترم در یک دبیرستان در قلعه میر جاده ساوه درس می خواند هر روز ساعت 6عصر با تعطیل شدن مدرسه به خانه می آمد اما امروز بازگشتش طولانی شد در حالیکه نگرانش بودم مرد ناشناسی با من تماس گرفت و گفت دخترم را به بیمارستان منتقل کرده من هم سریع خود را به بیمارستان رسانده و با پیکر سوخته فتانه روبرو شدم کارگران پتروشیمی نیز در جریان بازجویی ها مدعی شدند عصر روز حادثه در حال رفتن به خانه بودند که متوجه دختری در بیابان های اطراف قلعه میر شدند که شعله ور بود بعد هم با پتو آتش را خاموش کرده و این دختر را به بیمارستان انتقال دادند.

با توجه به شدت سوختگی های دختر دانش آموز پزشکان او را برای ادامه مداوا به بیمارستان شهید مطهری تهران منتقل کردند، اما تلاش پزشکان برای نجات جان او موثر واقع نشد و فتانه یک روز بعد جان خود را از دست داد.

در حالیکه پرونده در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی قرار گرفته بود، یکی از پرستاران بیمارستان سرنخ کشف این جنایت را به ماموران داد.

او در جریان تحقیقات اظهار داشت: زمانیکه فتانه را به بیمارستان رساندند او در حالیکه به سختی صحبت می‌کرد به من گفت دو سرنشین یک خودروی پیکان سبز رنگ قصد ربودن او را داشته اند که با مقاومت دختر جوان سرنشینان پیکان او را به بیابان های اطراف قلعه میر برده و در آنجا به آتش کشیده بودند.

از سوی دیگر در تحقیق از دوستان فتانه نیز مشخص شد چندی قبل پسر جوانی در مسیر مدرسه از فتانه خواستگاری کرده بود. خواستگار کینه جو وقتی با جواب رد دختر دانش آموز روبرو شد فتانه را به مرگ تهدید کرده بود.

با کشف این سرنخ ماموران سه پسر جوان را دستگیر کردند که آنها در تمام مراحل بازجویی ها منکر قتل شدند.

بازپرس جنایی رباط کریم نیز با توجه به دلایل موجود در پرونده برای چهار متهم به نام های محمد، روح الله ، شهرام و محمدرضا قرار مجرمیت و کیفرخواست صادر کرد و پرونده برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

صبح امروز جلسه دادگاه به ریاست قاضی اصغر عبداللهی و با حضور 4 قاضی مستشار تشکیل شد که به دلیل منتقل نکردن یکی از متهمان به دادگاه جلسه رسیدگی به مرداد ماه موکول شد./مهر