اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه عاملان آزار زن فرانسوی در تهران


4 مرد افغان که سال گذشته به توریست فرانسوی را در غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بودند 19 اردیبهشت پای میز محاکمه قرار می گیرند.

خبرگزاری میزان: 4 مرد افغان که سال گذشته به توریست فرانسوی را در غرب تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بودند 19 اردیبهشت پای میز محاکمه قرار می گیرند.

 رسیدگی به این پرونده 28 شهریور سال گذشته با شکایت زن کوهنورد فرانسوی آغاز شد. زن 23 ساله با مراجعه به ماموران کلانتری در غرب تهران گفت: تبعه فرانسه هستم و چند سالی است که کوهنوردی می کنم. 14 شهریور از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شدم کوه های ایران را در اینترنت دیده بودم و علاقه زیادی به کوهنوردی در تهران داشتم. ساعتی قبل در منطقه فرحزاد 4 مرد جوان سد راهم شده و با تهدید مرا مورد اذیت و آزار قرار دادند.

پس از این شکایت، ماموران کلانتری توانستند یکی از متهمان را که در کوهستان مخفی شده بود دستگیر کنند. با دستگیری عامل اذیت و آزار توریست فرانسوی او با اقرار به جرمش گفت: سه همدست دیگرم به شرق کشور رفتند تا به افغانستان فرار کنند.

مرد افغان در مورد نحوه آزار و اذیت زن جوان گفت: ما در منطقه فرحزاد کارگر هستیم و روز حادثه متوجه حضور زن خارجی شدیم، وسوسه به سراغمان آمد و او را با تهدید مورد آزار و اذیت قرار دادیم.

با اعترافات متهم چند ساعت بعد سه همدست او در شهرستان تربت جام قبل از خروج از کشور دستگیر شدند. پس از اعترافات هر 4 متهم و تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی ویژه در اختیار شعبه هشتم دادگاه کیفری استان قرار گرفت.

با توجه به تکمیل تحقیقات و ارسال نتیجه پزشکی قانونی در خصوص آزار و اذیت زن فرانسوی، 4 متهم روز 19 اردیبهشت در شعبه هشتم دادگاه کیفری یک به ریاست قاضی حسین اصغرزاده محاکمه می شوند.


ویدیو مرتبط :
آزار جنسی خبرنگار زن فرانسوی در قاهره هنگام پخش گزارش زنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاملان آزار گردشگر فرانسوی 19 اردیبهشت محاکمه می‌شوند



 اخبار حوادث ,خبرهای حوادث ,حوادث  روز

عاملان آزار و اذیت گردشگر فرانسوی 19 اردیبهشت در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه می‌شوند.

به گزارش جام‌جم ، ماجرای آزار و اذیت دختر جوان در آخرین روزهای شهریور امسال همزمان با شکایت دختر گردشگر فاش شد. تحقیق از شاکی نشان داد، دختر 23 ساله تبعه فرانسه که از کوهنوردان حرفه‌ای بوده، 14 شهریور امسال از طریق مرز ارمنستان وارد ایران شده و زمانی که برای کوهنوردی به منطقه فرحزاد رفته، در دام چهار مرد افغان گرفتار شده است.

دختر جوان در شکایتش گفت: در حال کوهنوردی در فرحزاد بودم که باران گرفت. با مشاهده محل زندگی متهمان، از آنها خواستم اجازه دهند شب را آنجا بمانم. پنج مرد افغان مرا به اتاقشان راه داده و با چای و غذا پذیرایی کردند. زمان خواب ناگهان چهار نفر از آنها به طرفم حمله کرده و مرا مورد تعرض قرار دادند. نفر پنجم وقتی متوجه این موضوع شد، با چوب به دوستانش حمله‌ور شد و مرا نجات داد.

تحقیقات در منطقه مشخص کرد متهمان به صورت غیرقانونی وارد ایران شده بودند. با اقدام سریع پلیس، دو نفر از متهمان در تهران و سه همدست آنها قبل از ترک ایران دستگیر شدند.

تحقیقات از متهمان در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران ادامه یافت و متهمان در تحقیقات اولیه اتهام آزار و اذیت دختر جوان را به گردن یکدیگر انداختند.

در جلسه رسیدگی مقدماتی گردشگر فرانسوی به قضات گفت: از چهار متهم پرونده شکایت دارم، اما نفر پنجم نقشی در این ماجرا نداشت و حتی به من کمک کرد تا از دست آنها نجات پیدا کنم.

با توجه به انکار متهمان، قاضی حسین اصغرزاده رئیس شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به متخصصان پزشکی قانونی ماموریت داد موضوع آزار و اذیت را بررسی کنند که آنها پس از آزمایش‌های تخصصی آزار و اذیت گردشگر فرانسوی توسط متهمان را تائید کردند.

پس از تکمیل تحقیقات مقدماتی، پرونده وارد مرحله محاکمه شد و یکشنبه 19 اردیبهشت، چهار مرد افغان که توسط دختر جوان به عنوان متجاوز شناسایی شدند، محاکمه می‌شوند.

 

 اخبار  حوادث  - جام جم