اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه زوج جوان به اتهام شلیک مرگبار



اخبار,اخبار حوادث, شلیک مرگبار

اخبار حوادث - محاکمه زوج جوان به اتهام شلیک مرگبار

زوج جوان که مردی را با شلیک گلوله در خودرو به‌قتل رسانده بودند، در مقابل پنج قاضی جنایی به دفاع از خود پرداختند.

به گزارش جام جم، این جنایت بیست و ششم خرداد سال 91، پشت چراغ قرمزی در غرب تهران رخ داد و ماموران وقتی به محل حادثه رسیدند جسد غرق در خون مرد جوانی را مشاهده کرده و فهمیدند زن بیست و چهار ساله ای به نام «ندا» نیز از سوی مردم دستگیر شده است.

زن جوان، مقتول را با نام «حسین» معرفی کرد و گفت: «من از مدت ها قبل حسین را می شناختم و با هم در ارتباط بودیم، اما چندی پیش رابطه مان قطع شد. در این مدت با مردی به نام مازیار آشنا شدم و با هم به صورت موقت ازدواج کردیم. مدتی بعد حسین دوباره با من تماس گرفت و رابطه مان شروع شد. ما هرازگاهی تلفنی با هم صحبت می کردیم و گاهی هم یکدیگر را می دیدیم.

روز حادثه نیز با حسین قرار داشتم. با هم سوار بر خودرو بودیم که ناگهان مازیار پشت چراغ قرمز سوار ماشین شد. من خبر نداشتم او ما را تعقیب کرده، با دیدنش جا خوردم. مازیار بشدت عصبانی بود. او کلتی را از زیر لباسش بیرون کشید و به طرف حسین شلیک کرد.

کارآگاهان در ادامه تلاش خود را برای دستگیری مازیار آغاز کردند. آنها با تلفن همراه این جوان تماس گرفتند و توانستند با او صحبت کنند. به این ترتیب تلاش ها برای ترغیب مازیار به تسلیم شدن آغاز شد و متهم بیست و دو ساله پنج روز بعد از ارتکاب قتل به اداره آگاهی رفت و خودش را به ماموران معرفی کرد.

با تکمیل تحقیقات و بازسازی صحنه قتل، کیفرخواست علیه مازیار به اتهام مشارکت در قتل عمدی، سرقت و حمل و نگهداری سلاح جنگی صادر و ندا نیز به معاونت در قتل، رابطه نامشروع و نگهداری مشروبات الکلی متهم شد.

زوج جوان صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری مقابل پنج قاضی جنایی به دفاع از خود پرداختند.

مازیار وقتی در جایگاه ایستاد با قبول اتهامش گفت: اسلحه را ندا خریده بود تا از از همسر سابقش انتقام بگیرد. یک روز سراغ من آمد و مدعی شد که مزاحم تلفنی دارد. من از او خواستم با مرد مزاحم قرار بگذارد. وقتی در محل قرار حاضر شدم، اسلحه را به سمت مقتول گرفته و گلوله ای شلیک کردم.

سپس قاضی عزیزمحمدی رئیس دادگاه از ندا خواست به دفاع از خود بپردازد. ندا هم با رد اتهامات مازیار اظهار کرد: با حسین در کیش آشنا شدم. پس از مدتی او به دبی رفت و هیچ خبری از او نداشتم. در این مدت به عقد موقت مازیار درآمدم. یک روز حسین به من زنگ زد و من با او قرار گذاشتم تا ماجرای مازیار را تعریف کنم که این جنایت رخ داد.

پس از دفاعیات متهمان، قضات دادگاه مازیار را با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم کردند و برای صدور حکم ندا وارد شور شدند.

 

اخبار حوادث - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
ساختگی یا واقعی؟ [قسمت اول] سقوط یوفو و حمله مرگبار موجود بیگانه به زوج جوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محاکمه زوج میانسال به اتهام قتل مرد جوان با چاقو و چکش



محاکمه زوج میانسال به اتهام قتل مرد جوان با چاقو و چکش

زوج میانسال که در جریان درگیری با مرد جوانی او را با ضربه های چاقو و چکش به قتل رسانده بودند ، امروز در دو بخش علنی و غیر علنی پای میز محاکمه قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این پرونده اختر و قربانعلی متهم هستند 31 خردادماه سال گذشته مرد جوانی به نام صادق را با ضربه های چاقو و چکش به قتل رساندند.

صبح امروز جلسه محاکمه آنها  در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که در ابتدای جلسه نماینده دادستان با تشریح کیفرخواست گفت در این پرونده اختر و قربانعلی متهم به مباشرت در قتل صادق می باشند که با توجه به گزارش نیروی انتظامی کشف آثار خون در حیات و خانه متهمان و گزارش پزشکی قانونی که علت مرگ را عوارض جسم برنده به بدن و ضربه مغزی ناشی از اصابت جسم سخت اعلام کرده است ارتکاب جرم از سوی آنها محرز و از دادگاه تقاضای مجازات قانونی را دارم.

وی ادامه داد: اختر در جریان تحقیقات مدعی شده مقتول قصد تجاوز به او را داشته و وی با ضربه های چاقو به بدن مرد مهاجم ضرباتی را وارد کرده است. همسر او نیز اقرار کرده که با چکش ضربه هایی را به سر مقتول زده است.

در ادامه رئیس دادگاه با تفهیم اتهام به قربانعلی از او خواست به دفاع از خود بپردازد که متهم را رد اتهامش گفت: روز حادثه من در خانه خواب بودم که متوجه سر وصدا از داخل حمام خانه شدم . خواستم در را باز کنم که فردی از پشت در دو ضربه چاقو به دستم زد. به سختی در را باز کرده و با شوهرخواهرم در داخل حمام روبرو شدم که با همسرم درگیر شده بود.

صادق سپس یک ضربه نیز به سرم زد که بیهوش شدم. وقتی به هوش آمدم متوجه شدم صادق به قتل رسیده است و ماموران مرا دستگیر کرده اند. هنوز شرمنده خودم هستم که نتوانستم از ناموسم دفاع کنم. من باید همسرم و مرد مهاجم را می کشتم و بعد خودکشی می کردم.

رئیس دادگاه سپس به اظهارات متهم در پرونده اشاره کرد و گفت: شما در تاریخ 21 تیرماه سال گذشته نزد بازپرس پرونده اعتراف کرده اید که یک ماه قبل از این حادثه از زندان آزاد شده بودید که همسرتان ادعا کرده از سوی مقتول و فرد دیگری مورد آزار و اذیت قرار گرفته است. روز حادثه نیز اقرار کرده اید با ضربه چکش به سر مقتول ضربه زده اید. این اظهارات خود را قبول ندارید؟

متهم: من هر چه بود گفتم. هیچ ضربه ای نیز به سر مقتول نزدم.

رئیس دادگاه سپس اختر را به جایگاه احضار کرد و با توجه به ادعای قبلی زن میانسال جلسه دادگاه را غیر علنی اعلام کرد.

پس از دفاعیات متهمان و وکلای مدافع آنها قضات دادگاه برای تصمیم گیری وارد شور شدند./مهر