اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاکمه بنزما و ریبری به جرم رابطه نامشروع


فرانک ریبری و کریم بنزما دو بازیکن ملی پوش فرانسوی به دلیل رابطه نامشروع با دختری زیر سن قانونی در سال های 2008 و 2009 تحت بازجویی قرار دارند.

خبرگزاری مهر: فرانک ریبری و کریم بنزما دو بازیکن ملی پوش فرانسوی به دلیل رابطه نامشروع با دختری زیر سن قانونی در سال های 2008 و 2009 تحت بازجویی قرار دارند.

 دادگاه این دو ستاره فوتبال فرانسه 26 ژوئن برگزار خواهد در صورت اثبات اتهام آنها ممکن است تا 3 سال حبس و 45 هزار یورو جریمه نقدی محکوم شوند.

ریبری و بنزما هر دو تاکید می کنند از اینکه فرد مورد نظر زیر سن قانونی بوده خبر نداشتند. این اتفاق قبل از رقابتهای جام جهانی 2010 ضربه سنگینی به تصویر فوتبال فرانسه زد.

سه سال زندان در انتظار ریبری و بنزما


ویدیو مرتبط :
خند های جالب بنزما و نصری و ریبری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معلم متاهل به جرم رابطه نامشروع با پسران اخراج شد+تصاویر



یک معلم و مادر دو کودک انگلیسی به جرم رابطه جنسی با یکی از دانش‌آموزانش از کار اخراج شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، "دینا کاسالیگی" 38 ساله که دارای 2 فرزند است، به جرم برقراری رابطه جنسی با یکی از دانش‌آموزان خود از کار خود اخراج شد.

 

اخبار,اخبارحوادث,رابطه جنسی


"کاسالیگی" که ساکن جزیره استاتن انگلیس است، اعتراف کرده که به دانش‌آموز نوجوان خود علاقه‌مند شده و چندین هدیه از جمله یک تلفن همراه برای او خریده است. علاوه بر این، او چندین نامه عاشقانه برای این فرد نوشته و در مدرسه به او داده است.

گفته می‌شود "کاسالیگی" از تمام روابط نامشروع خود با این نوجوان فیلم‌ می‌گرفته و آنها را به دور از چشم همسر خود نگهداری می‌کرده است.

اخبار,اخبارحوادث,رابطه جنسی


تحقیقات انجام شده در این پرونده نشان می‌دهند "کاسالیگی" بیش از 18 ماه با این دانش‌آموز در ارتباط بوده و بارها او را در غیاب شوهر و در حضور فرزندانش به خانه آورده است.

این موضوع زمانی فاش شد که پدر این نوجوان از ارتباطات و نامه‌هایی مشکوکی که برای او می‌آمد، مطلع شد. پس از بررسی و تحقیقات بیشتر، او متوجه ارتباطات مداوم پسرش با این زن شد و آن را به پلیس اطلاع داد.

گفته می‌شود "کاسالیگی" چند ماه قبل نیز به دلیل ضرب و شتم همسرش بازداشت شده بود.


اخبار حوادث  -  باشگاه  خبر  نگاران