اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

محاصره خانه زیرزمینی کلاهبردار فراری



محاصره خانه زیرزمینی کلاهبردار فراری

این مرد تبهکار که تنها سرنخ دستگیری‌اش یک تصویر چهره نگاری شده بود، 4 شهریورماه در محاصره نیروهای پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد شیادی که در جریان خرید محموله‌های موسیر و برنج به کلاهبرداری میلیونی دست زده بود در حلقه محاصره پلیس زمینگیر شد.چهره فرضی این تبهکار در شوک روزنامه ایران انتشار یافت تا سرنخی برای ردیابی خانه زیرزمینی وی باشد.

این مرد تبهکار که تنها سرنخ دستگیری‌اش یک تصویر چهره نگاری شده بود، 4 شهریورماه در محاصره نیروهای پلیس آگاهی قرار گرفت. این مرد شیاد در حالی دستگیر شد که تصویر فرضی وی در صفحه آخر شوک روز پنجشنبه دوم شهریور ماه برای شناسایی چاپ شده بود. 

نخستین طعمه این کلاهبردار، مرد 31 ساله‌ای به نام کامران بود که 17 تیرماه سال‌جاری به کلانتری 168 سیزده آبان مراجعه و از مردی شکایت کرد که در نقش مدیر یک شرکت 26 میلیون تومان به وی ضرر زده است. مرد جوان وقتی برای تحقیقات در شعبه 11 دادسرای شهرری حاضر شد، به بازپرس نوفرستی گفت: «دو روز پیش یک مرد که ادعا می‌کرد مدیر شرکتی به نام پودمان گستر ایرانیان است، با تماس تلفنی درخواست خرید 80 تن برنج ایرانی را داد و مردی به نام «اطمینان» را به عنوان نماینده شرکت به دفتر ما فرستاد و خودش هم بعد در انبار حاضر شد. 

در ادامه معامله من و نماینده شرکت برای وصول چک به بانک رفتیم و «امیدی» در دفتر ماند اما درست چند ثانیه بعد از حضور در بانک بود که متوجه شدم « اطمینان» از محل فراری شده و من که از دستم کاری ساخته نبود به موضوع مشکوک شده و سریع به انبار برگشتم، اما متأسفانه خیلی دیر شده بود و مرد شیاد و نماینده قلابی‌اش با برگه‌های خریدی که داشتند، بار برنج را با دو وانت نیسان از انبار خارج کرده بودند.»

25 مرداد ماه، یک طعمه دیگر این کلاهبردار در دادسرا حاضر شد و ادعا کرد که 44 میلیون تومان بار موسیرش را توسط دو مرد شیاد از دست داده است. این مرد خرم‌آبادی که «مؤمن» نام دارد، به بازپرس نوفرستی گفت: «چند وقت پیش مدیر یک شرکت از تهران با من تماس گرفت و با درخواست خرید میلیونی موسیر من را راهی این شهر کرد.

این مدیر به ظاهر موجه وقتی با من روبه رو شد، یک چک 25 میلیونی تحویلم داد و خواست تا برای تحویل باقی پول همراهش به یک شرکت تبلیغاتی بروم، اما درست 5 دقیقه از حضورم در شرکت می‌گذشت که وقتی از سرویس بهداشتی خارج شدم دیدم که مرد سفارش دهنده در شرکت حضور ندارد. منشی شرکت هم در پاسخ سؤال‌های من تنها وقت تلف می‌کرد و ادعا داشت «امیدی» برای کاری خارج شده است. این پایان ماجرا نبود و وقتی برای وصول چک به بانک رفتم، تازه متوجه کلاه بزرگی شدم که بر سرم رفته است، چرا که چک صادر شده گمشده بود و حتی خودکاری که با آن نوشته شده طوری بود که به مرور در حال پاک شدن است.» 

در ادامه رسیدگی به پرونده با توجه به مشترک بودن مشخصات مدیر قلابی در دو شکایت و با توجه به ادعای صاحب بار موسیر، منشی و کارکنان شرکت که بنابر ادعای مرد جوان با مدیر شیاد آشنایی داشته‌اند، تحت بازجویی قرار گرفتند. در حالی که تنها چند روز از شکایت مرد خرم آبادی می‌گذشت، اطلاعاتی که کارکنان شرکت در اختیار مأموران قرار دادند و همچنین شناسایی تصویر چهره‌نگاری شده چاپ شده در شوک روزنامه توسط عده‌ای، نیروهای پلیس خود را در یک قدمی مرد شیاد دیدند.

بنا بر این گزارش کارآگاهان که خود را به پشت در مخفیگاه مرد تبهکار رسانده بودند با عملیات غافلگیرانه وی را به دام انداختند و تحقیقات برای افشای جزئیات کلاهبرداری‌هایش ادامه دارد./شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
محاصره تروریست داعشی در خانه و ناله کنان رهسپار جهنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۳۰ هزار زنبور یک خانه را محاصره کردند





۳۰ هزار زنبور یک خانه را محاصره کردند


۳۰هزار زنبور یک خانه را در لینکولن شایر انگلستان محاصره کرده و آسمان آن را سیاه کردند فیل ساندرسون ۳۴ ساله در این باره گفت: این حشرات صدایی مانند ووووزلاهای جام جهانی داشتند.

 

این دسته زنبور در ابتدا در اطراف خانه شروع به چرخیدن کردند به طوری که اعضای خانه حتی نمی توانستند صدای یکدیگر را بشنوند.

 

بعد از یک ساعت این زنبورها روی یک درخت تجمع کرده و سپس از منطقه دور شدند.

 

آقای ساندرسون که یک کارمند پست است از این زنبورها در نزدیکی خانه اش عکس برداری کرده است و در این باره گفت: این زنبورها دقیقا صدایی مانند وو وو زلاهای بازی های جام جهانی داشتند.

 

او در ادامه گفت: در ابتدا من نفهمیدم این توده سیاه رنگ چیست. آن ها صدایی بسیار بلند داشتند و اطراف خانه را محاصره کردند.

 

اما زمانی که من متوجه شدم این تعداد زنبور در اطراف خانه من در حال پرواز هستند وحشت کردم.

 

به همین دلیل به سرعت به سمت پنجره ها رفتم و آن ها را بستم تا این زنبورها وارد خانه نشوند.

 

حتی زمانی هم که من به این تصاویر نگاه می کنم نمی توانم این موضوع را باور کنم. کم ترین چیزی که شما در دنیا انتظار دارید این است که توسط ۳۰ هزار زنبور محاصره شوید.