اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجید مظفری مهمان «دورهمی» +عکس


ضبط مجموعه «دورهمی» با حضور مجید مظفری انجام شد.

خبرآنلاین: ضبط مجموعه «دورهمی» با حضور مجید مظفری انجام شد.

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «دورهمی» در دکور پروژه همچنان در حال انجام است و براساس برنامه ریزی ها این سریال اواخر ماه جاری روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت. همچنین به تازگی نیز مجید مظفری بازیگر سینما و تلویزیون به عنوان مهمان در دکور این مجموعه حاضر شد و همراه با سایر بازیگران به گپ و گفت پرداخت. برزو ارجمند و رضا یزدانی نیز مهمانان پیشین این برنامه بوده اند.

مهران مدیری، سیامك انصاری، شقایق دهقان، الیكا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنج بر و امیرمهدی ژوله بازیگران اصلی این مجموعه هستند.

به گفته حمید رحیمی نادی که همراه با هاشم رضایت تهیه کنندگی مجموعه را برعهده دارد، «دورهمی» توسط یك گروه چندین نفره در حال ساخت است و بزودی اسامی تمامی افراد پشت دوربین از طریق مدیر روابط عمومی پروژه اعلام خواهد شد.

سایر عوامل اصلی این پروژه عبارتند از: طراح صحنه و دکور: مهدی هاشمی، طراح گریم: ایمان امیدواری، طراح لباس: پیام حسین سوری، مشاور رسانه ای: امین اعتمادی، عکاس: مهراد اصلان زاده، طراح سایت: شهرام رشیدی.

مجید مظفری مهمان «دورهمی» +عکس

مجید مظفری مهمان «دورهمی» +عکس

مجید مظفری مهمان «دورهمی» +عکس

مجید مظفری مهمان «دورهمی» +عکس


ویدیو مرتبط :
نمایش فوق العاده خنده دار دورهمی با موضوع حضور(جذاب ترین مهمان دورهمی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خسروشکیبایی،مجید مظفری،هاشمی رفسنجانی، ایرج قادری و مرتضی شایسته در کنار هم+عکس



خسروشکیبایی،مجید مظفری،هاشمی رفسنجانی، ایرج قادری و مرتضی شایسته در کنار هم+عکس
هرازگاه عکسهایی در فضای مجازی منتشر می شود که به لحاظ سوژه ای که دستمایه عکس قرار گرفته به شدت مورد توجه قرار می گیرد. تصویر زیر هم یکی از آن عکسهاست.

به گزارش شبکه ایران هرازگاه عکسهایی در فضای مجازی منتشر می شود که به لحاظ سوژه ای که دستمایه عکس قرار گرفته به شدت مورد توجه قرار می گیرد. تصویر زیر هم یکی از آن عکسهاست؛ تصویری که مرحوم خسروشکیبایی ،مجید مظفری،هاشمی رفسنجانی ، ایرج قادری و مرتضی شایسته را در کنار هم نشان می دهد!

 اخبار,اخبار جدید,اخبار فرهنگی,خبر فرهنگی

منبع:inn.ir