اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجید مظفری: اشتباه کردم بازی کردم!


مجید مظفری، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه خراسان گفت: دخترم صفحه ای در اینستاگرام به نام من باز کرده که خودش در آن عکس می گذارد.

مجید مظفری، بازیگر سینما و تئاتر و تلویزیون در گفتگو با ویژه نامه نوروزی روزنامه خراسان گفت:

-دخترم صفحه ای در اینستاگرام به نام من باز کرده که خودش در آن عکس می گذارد.

-شکی نیست ما مرده پرست هستیم، ولی نامهربانی ها همیشه بوده است. سندیکای بی سوادان در ایران خیلی ارزشش بیشتر از ما هنرمندان است.

-برای بازی در خیلی از کارهایم اشتباه کردم، به خصوص در تلویزیون. در سینما هم 4-5 فیلم سینمایی بود که اشتباه کردم بازی کردم.

-اگر به شغل مکانیکی ادامه می دادم الان گاراژدار بودم. اگر تمام این وقت و نیرو که من در کار هنر گذاشتم برای هر حرفه دیگری می گذاشتم الان 4 تا کارخانه قند داشتم.

-ماهی 600-700 هزار توماذن حقوق بازنشستگی از اداره تئاتر می گیرم. شغل دوم هم ندارم. برای گذران زندگی گاهی در تلویزیون کار می کنم که برای گذران زندگی کافی است. اما باید یک کار و کاسبی راه بیندازم.

- از موسسه مالی و اعتباری میزان 50 میلیون تومان برای فیلمی درباره امام رضا(ع) وام گرفتم تا فیلم را به سرانجام برسانم. مدیر شبکه 2 به من گفت که 2 ماهه پول را به من برمی گرداند، اما اکنون 3 سال است که پول را برنگردانده و میزان هم پولش را می خواهد.

-بهرام بیضایی را خیلی دوست دارم. نوع برخوردش، سرکار و رفتار شخصی اش را می پسندم. بهرام بیضایی نمونه سینماست. اکنون غیبت او در ایران محسوس است و آرزویم این است که هر چه زودتر به ایران برگردد و حتی شده یک سکانش در فیلمهایش بار دیگر بازی کنم.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با نیکی مظفری دختر مجید مظفری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازی اكبر عبدی و مجید صالحی در سریال طنز جنگی





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با پخش «بیدار باش» آغاز می‌شود: بازی اكبر عبدی و مجید صالحی در سریال طنز جنگی

مجموعه تلویزیونی «بیدار باش» که در قالب طنز جنگی ساخته شده از روز شنبه ـ 18 شهریور ماه ـ از شبکه یک سیما در ساعت 22 و 15 دقیقه پخش خواهد شد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، علیرضا شیروی ـ مدیر گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما ـ با توجه به نزدیک شدن به زمان پخش اولین سریال این گروه گفت: سریال «بیدار باش» که در 14 قسمت تولید شده است، در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته روی آنتن خواهد رفت.

شیروی افزود: این سریال که با نام اولیه «جنگ ‌بازی» تصویربرداری آن آغاز شد و سپس نام «بیدارباش» را به خود گرفت، قصه‌اش در ایام دفاع مقدس اتفاق می‌افتد و ماجرای آدم‌هایی را روایت می‌كند كه مصمم می‌شوند با تشكیل یك گروه تئاتری به مناطق جنگی رفته و برای رزمندگان برنامه‌های مختلفی اجرا كنند.

شیروی با ارائه‌ی توضیحات بیشتر گفت: سلیمان (با بازی اکبر عبدی) و گرزین (با بازی مجید صالحی) در این سریال نقش پدر و پسری را دارند که بازیگر تئاترهای لاله ‌زاری و روحوضی هستند و همزمان با ایام جنگ تحمیلی تصمیم می‌گیرند برای سرگرم کردن رزمندگان و روحیه بخشیدن به آنان راهی خط مقدم شوند. حضور این دو در فضای جبهه و جنگ اتفاقات جالب و طنزی را رقم می‌زند.

وی تصریح کرد: در واقع آماده شدن این افراد برای رفتن به جبهه و ماجراهایی كه در ادامه می‌آید، داستان‌های مختلف این سریال را پدید می‌آورد.

مدیر گروه تلویزیونی بسیج صداوسیما افزود: فضای داستان در دهه 60 اتفاق می‌افتد و تمام فضاهایی كه برای این اثر انتخاب شده است حال و هوای آن ایام را تداعی می‌كنند.

شیروی درباره‌ی عوامل اجرایی این سریال نیز گفت: آهنگساز این اثر فاخر تلویزیونی آریا عظیمی‌نژاد است و سینا سرلک ـ خواننده جوان و محبوب کشورمان ـ ترانه خوانی آن را براساس شعری از اهورا ایمان به اجرا گذاشته است.

بنا بر این گزارش مركز بسیج صداوسیما، این سریال به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی و با ایفای نقش بازیگرانی چون اکبر عبدی، رضا ناجی، مجید صالحی، امیر نوری، امیررضا دلاوری، عارف لرستانی، هادی کاظمی، رابعه اسکویی، خاطره حاتمی و ... جلوی دوربین رفته است.

این سریال در گروه تلویزیونی بسیج سازمان صداوسیما، با همکاری شبکه یک سیما و با تصویربرداری در لوکیشن‌های مختلف از جمله شهرک سینمایی دفاع مقدس، ده ونک، خیابان شیخ هادی و شهرزیبا تولید شده است./ایسنا

 



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب