اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجید بصیرت به پیکان پیوست


سرپرست پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان دستیار ویسی در تیم پیکان تهران انتخاب شد.

خبرگزاری مهر : سرپرست پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان به عنوان دستیار ویسی در تیم پیکان تهران انتخاب شد.

 مجید بصرت سرپرست پیشین تیم فوتبال سپاهان اصفهان ظهر امروز و پس از توافق با مسئولان باشگاه پیکان به عنوان دستیار عبدالله ویسی در تیم فوتبال این باشگاه انتخاب شد.

بر این اساس در لیگ دوازدهم، عبدالله ویسی به عنوان سرمربی، مجید بصیرت و هوشنگ لوبینیان به عنوان مربی، داریوش اسفندیاری به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها و سعید اخباری و حبیب اصلاحی به عنوان آنالیزور تیم پیکان را هدایت می‌کند.

رضا رهقی سرپرست تیم فوتبال پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تائید این خبر گفت: با اضافه شدن مجید بصیرت به جمع مربیان تیم پیکان، کادرفنی تیم برای لیگ دوازدهم کامل شد.


ویدیو مرتبط :
مجید صالحی عزیز به سریال ابله پیوست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نصرتی به پیکان پیوست



اخبار,اخبار ورزشی ,محمد نصرتی

 

اخبار ورزشی - نصرتی به پیکان پیوست

محمد نصرتی و میلاد میداوودی با امضای قرارداد به دو تیم پیکان و سایپا پیوستند.

به گزارش خبرآنلاین؛محمد نصرتی بازیکن فصل قبل تراکتورسازان قراردادی یک ساله را با تیم پیکان امضا کرد.این اتفاق در حالی افتاد که پیکانی ها خیلی چراغ خاموش دارند در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر خودشان را جذب می کنند.

امروز همچنین میلاد میداوودی بازیکن فصل قبل استقلال خوزستان که سابقه بازی در استقلال تهران را هم دارد با امضای قراردادی دو ساله به تیم فوتبال ساپپا پیوست.

اخبار ورزشی - خبرآنلاین