اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجیدی بهترین بازیکن دیدار آبی ها با الشباب


کاپیتان استقلال به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال ایران و الشباب امارات انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: کاپیتان استقلال به عنوان بهترین بازیکن دیدار استقلال ایران و الشباب امارات انتخاب شد.
 
 ناظر فنی کنفدراسیون فوتبال آسیا، فرهاد مجیدی را به عنوان بهترین بازیکن دیدار تیم‌های استقلال و الشباب انتخاب کرد.

استقلال شب گذشته در ورزشگاه آزادی تهران مقابل الشباب امارات به تساوی بدون گل رسید و به خاطر نتیجه بازی رفت که 4 بر 2 به سود استقلال به پایان رسیده بود، به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.


ویدیو مرتبط :
گل استقلال به الشباب امارات توسط فرهاد مجیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال منتفی شد/ 7 محبوب آبی‌ها تماشاگر دیدار استقلال- گسترش



اخبار ورزشی,خبرهای ورزشی,فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی روز جمعه به ورزشگاه آزادی می‌رود تا دیدار استقلال و گسترش فولاد را از نزدیک تماشا کند.

فرزاد مجیدی در گفت‌و‌گو با سایت رسمی باشگاه استقلال درباره دیدار روز یکشنبه تیمش برابر نفت تهران گفت: درباره مسائل فنی آقای مظلومی باید نظر بدهند که ایشان نیز در نشست مطبوعاتی پس از بازی تمامی نقطه نظرات خود را اعلام کردند اما به نظر من ما در این بازی نمایش مطلوبی داشتیم و هماهنگی خوبی از خودمان به نمایش گذاشتیم. موقعیت های متعددی بر روی دروازه حریف خلق کردیم و اگر کمی شانس با ما یار بود نتیجه به شکل دیگری رقم می خورد. سرپرست تیم فوتبال استقلال ضمن احترام به تیم داوری دیدار تیمش برابر نفت تهران، بیان کرد: تصمیمات داوران همیشه برای ما قابل احترام است اما کارشناسان داوری روز گذشته اعلام کردند که داور پنالتی مسلم ما را نادیده گرفته است که این اتفاق بر روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشته است. در دقایق پایانی توپ به دست بازیکن حریف ما برخورد کرد که این موضوع از چشمان داور دور ماند. مجیدی در پایان در تشریح آخرین وضعیت فرهاد مجیدی گفت: فرهاد روز پنج شنبه به ایران باز خواهد گشت و روز جمعه در دیدار برابر گسترش فولاد با حضور در ورزشگاه در کنار دیگر هواداران از تیم محبوب خود حمایت خواهد کرد.

پیش از این اخباری منتشر شده بود مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تمرین استقلال که گویا ستاره سابق آبی‌ها به تمرین نخواهد رسید.

 

اخبار ورزشی - فارس