اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجمع تشخیص: هاشمی‌ رفسنجانی تاكنون از كسی شكایت نكرده‌ است



 

مجمع تشخیص: هاشمی‌ رفسنجانی تاكنون از كسی شكایت نكرده‌ است

 

اداره كل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آن‌چه «ادعا و اصرار قابل تامل مدیرمسوولان دو روزنامه‌ مبنی بر شكایت شخص آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از این دو نفر» خوانده است را تكذیب كرد.

 

به گزارش ایسنا این اداره اعلام كرد: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در طول عمر خود تاكنون از هیچ شخص حقیقی و حقوقی و یا رسانه‌ای شكایت نكرده‌اند؛ لذا ادعاهای مدیرمسوولان این دو نشریه به نقل از وكیل خانواده آیت‌الله هاشمی، نوعی تحریف سخنان وی محسوب شده و خلاف واقع است.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
افطاری آقای هاشمی رفسنجانی در مجمع تشخیص مصلحت نظام

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعتراض دفتر رئیس​مجمع تشخیص مصلحت به «توهین، تهمت، افترا و دروغ علیه هاشمی رفسنجانی» در مجلس



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

اعتراض دفتر رئیس​مجمع تشخیص مصلحت به «توهین، تهمت، افترا و دروغ علیه هاشمی رفسنجانی» در مجلس

دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جوابیه​ای به اظهارات برخی نمایندگان در جلسه علنی امروز پاسخ داد.

به گزارش خبرآنلاین، در این جوابیه که نسخه​ای از آن در اختیار خبرآنلاین قرار گرفته، آمده است:

در مراسم بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی رئیس جمهور محترم در مجلس شورای اسلامی، در روز دوشنبه، مورخ 21/5/92 بعضی از نمایندگان محترم که به عنوان مخالف برنامه‌های دولت جدید صحبت می‌کردند، متأسفانه عنوان خویش و قداست یک نهاد قانونی را فراموش کردند و به جای انجام وظیفه قانونی خود که نشانه مجلس زنده و پویا در نظام جمهوری اسلامی است، در اقدامی فراقانونی، تریبون مقدس مجلس شورای اسلامی را که مذاکرات آن به صورت مستقیم از صداوسیما پخش می‌شد، آلوده به توهین، تهمت، افترا و دروغ علیه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و خانواده ایشان کردند.

اگرچه نمایندگان محترم در فضای عمومی مجلس، مانند مردم عزیز در فضای عمومی جامعه، با اظهار تأسف، از ادبیات این گروه انگشت‌شمار اعلام برائت کرده‌اند، اما برای اطمینان‌خاطر بیشتر مردم و مسئولان و برای ماندگاری در تاریخ، اعلام می‌شود که نقل‌قول از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی درباره شورای نگهبان صحت نداشته و تکذیب می‌گردد.

اشاره این بخش از جوابیه دفتر هاشمی رفسنجانی به اظهارات حکیمی نماینده رودبار برمی گردد که در بخشی از سخنان خود در مخالفت با کابینه پیشنهادی رئیس جمهور گفت: در جلسه‌ای که خدمت هاشمی رفسنجانی بودیم ایشان شورای نگهبان را ماشین امضای رهبری نامیدند که ما جلسه را در اعتراض به سخنانش ترک کردیم.

در ادامه جوابیه مذکور آمده است: این گروه که از چهار سال بمباران تخریبی خویش برای رویگردانی مردم از اصل اسلامی اعتدال نتیجه معکوس گرفته‌اند، با علم به پخش مستقیم مذاکرات مجلس از رادیو و تلویزیون، گویی دنبال فرصتی می‌گشتند تا پس از انتخاب دکتر روحانی، با توهین و تهمت به شخصیت‌های محبوب جامعه، انتقام خویش را از مردم بگیرند و تأسف بیشتر این است که برای انجام اقدام خلاف قانون و اخلاق خویش، مقدس‌ترین نهاد جمهوری اسلامی را انتخاب کرده‌اند.

انشاءالله هیأت رئیسه محترم مجلس شورای اسلامی امکان پاسخگویی و دفاع به افرادی را که به ناحق به آنان تهمت و افترا وارد شد، خواهد داد و نهادهای مسئول امنیتی و قضایی، پیگیری می‌نمایند که اگر چنین شود، محافل خاص برای القای اختلاف بین بزرگان انقلاب اسلامی شناسایی و به مردم عزیز معرفی خواهند شد.
گفتنی است این جوابیه به امضای مسئول دفتر، دفتر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام رسیده است./خبرآنلاین