اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجله بایرن: رئال روی کریمی نظر داشت!


کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد

سایت گل: مجله باشگاه بایرن مونیخ 10 انتقال پر حاشیه و پر سرصدای این باشگاه را بررسی کرده است. در این بین انتقال کریمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نکته ی جالب در این بین علاقه ی رئال مادرید به کریمی بوده است.

مجله بایرن مونیخ: رئال روی کریمی نظر داشت!

شول, زی روبرتو, بالاک, یرمیس, سالی حمیدزیچ, هارگریوز, دایسلر, شواین اشتایگر, همه این بازیکنان تا قبل از انتقال علی کریمی به بایرن یعنی در سال 2005.2006 به خوبی در خط میانی جا افتاده بودند و بایرن خط هافبک موفقی را یدک میکشید.

با این وجود فلیکس ماگات این بازیکن 26 ساله تیم الاهلی امارات را که در آن زمان زیر نظر وینفرد شفر در امارات بازی میکرد به بایرن آورد. کریمی که عنوان مارادونای آسیا را به خود اختصاص داده بود موفق شده بود در 85 بازی این تیم 49 گل به ثمر برساند با این حال بسیاری از هواداران به موفقیت وی در بایرن و تجدید قوا برای تیم خود شک داشتند .

 جالب اینجاست که پس از انجام شدن و قطعی شدن این انتقال مسئولین باشگاه رئال هم اعلام کردند که وی را زیر نظر داشتند و تنها به علت تنبل بودن علی کریمی در تمرینات او را به خدمت نگرفتند.

کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد . وی در سال 2011 در میان تعجب همگان مجددا توسط ماگات به شالکه انتقال یافت ولی در آنجا هم موفق نبود.

مجله بایرن مونیخ: رئال روی کریمی نظر داشت!


ویدیو مرتبط :
بایرن مونیخ 1 -0 رئال مادرید ( رئال بدون رونالدو )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجله باشگاه بایرن‌مونیخ پرده از یك واقعیت برداشت / رئال‌مادرید كریمی را می‌خواست



مجله باشگاه بایرن‌مونیخ پرده از یك واقعیت برداشت

رئال‌مادرید كریمی را می‌خواست

مجله باشگاه بایرن مونیخ 10 انتقال پرحاشیه و پر سرصدای این باشگاه را بررسی کرده است. در این بین انتقال کریمی نیز مورد بررسی قرار گرفته است و نکته جالب در این بین علاقه رئال مادرید به کریمی بوده است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

به نوشته کانون هواداران پرسپولیس، شول، زی روبرتو، بالاک، یرمیس، سالی حمیدزیچ، هارگریوز، دایسلر، شواین اشتایگر، همه این بازیکنان تا قبل از انتقال علی کریمی به بایرن یعنی در سال 2005و 2006 به خوبی در خط میانی جا افتاده بودند و بایرن خط هافبک موفقی را یدک می‌کشید. با این وجود فلیکس ماگات این بازیکن 26 ساله تیم الاهلی امارات را که در آن زمان زیر نظر وینفرد شفر در امارات بازی می‌کرد به بایرن آورد. 

کریمی که عنوان مارادونای آسیا را به خود اختصاص داده بود، موفق شده بود در 85 بازی این تیم 49 گل به ثمر برساند با این حال بسیاری از هواداران به موفقیت وی در بایرن و تجدید قوا برای تیم خود شک داشتند. جالب اینجا است که پس از انجام و قطعی شدن این انتقال مسوولان باشگاه رئال هم اعلام کردند که وی را زیر نظر داشتند و تنها به علت تنبل بودن علی کریمی در تمرینات او را به خدمت نگرفتند.

کریمی در 33 بازی برای بایرن تنها 3 بار توانست 90 دقیقه ثابت در ترکیب اصلی بازی کند و در برابر مدافعین باهوش بوندسلیگا چندان موفق عمل نکرد. وی در سال 2011 در میان تعجب همگان مجددا توسط ماگات به شالکه انتقال یافت ولی در آنجا هم موفق نبود./دنیای اقتصاد