اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجلس مخالفتی با پخش زنده رأی اعتماد ندارد


مدیرکل فرهنگی و روابط عمومی مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی مخالفتی با پخش زنده جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ندارد.

خبرگزاری فارس: مهدی کیایی مدیرکل روابط عمومی مجلس با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی مخالفتی با پخش زنده جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان ندارد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی آمادگی دارد تا این جلسه و تمام جلسات علنی که با حضور خبرنگاران و با پخش زنده از رادیو فرهنگ صورت می‌گیرد را در صورت درخواست صدا و سیما به صورت زنده از کانال‌های مختلف پخش کند.

وی بر عدم مخالفت مجلس با پخش زنده جلسه بررسی رأی اعتماد برنامه‌های وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان در صورت در خواست صدا و سیما تأکید کرد و افزود: در خصوص جلسه فردا نیز هیچ‌گونه درخواستی مبنی بر پخش زنده صورت نپذیرفته است.


ویدیو مرتبط :
دفاعیات محمد جواد ظریف، در جلسه رأی اعتماد مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پخش‌ زنده رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی


مذاکرات مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی از شبکه رادیویی فرهنگ و شبکه خبر به طور زنده روی آنتن می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: مذاکرات مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی از شبکه رادیویی فرهنگ و شبکه خبر به طور زنده روی آنتن می‌رود.

مشروح مذاکرات مجلس شورای اسلامی در رأی اعتماد به سه وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت خانه های آموزش و پرورش، علوم تحقیقات و فن‌آوری و ورزش از شبکه فرهنگ رادیو و شبکه خبر سیما به صورت زنده پخش می‌شود.

دور قبلی مذاکرات مجلس برای وزرای پیشنهادی دولت نیز از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.

وزرای پیشنهادی علوم، آموزش و پرورش و ورزش و جوانان شنبه شب در نامه‌ای از سوی رییس‌جمهور به مجلس معرفی شدند و قرار است یکشنبه آینده (5 آبان ماه) جلسه رأی اعتماد آنها در مجلس برگزار شود.