اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجلس در جلسه غیرعلنی هدفمند كردن یارانه ها را بررسی كرد



 

 

مجلس در جلسه غیرعلنی هدفمند كردن یارانه ها را بررسی كرد

 

تهران ـ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای غیرعلنی موضوع هدفمند كردن یارانه‌ها را در آستانه اجرایی شدن این قانون مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس اعلام كرد كه پیش از آغاز این جلسه غلامرضا مصباحی مقدم رییس كمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی دولت گزارشی از اجرای هدفمند كردن یارانه‌ها به مجلس ارایه كرد.

لاریجانی علت تاخیر در آغاز جلسه علنی مجلس را همین موضوع دانست.

كمیسیون ویژه طرح تحول اقتصادی دولت كه دو سال پیش به منظور بررسی لایحه هدفمند كردن یارانه ها در مجلس تشكیل شده بود هفته گذشته در آستانه اجرایی شدن این قانون نشستی با حضور سید شمس الدین حسینی وزیر امور اقتصادی و دارایی نحوه اجرای این قانون را مورد بررسی قرار داد.

پس از برگزاری این جلسه برخی از نمایندگان طی هفته گذشته در تذكراتی خواهان ارایه گزارشی از سوی این كمیسیون به نمایندگان شده بودند تا در جریان كم و كیف اجرای این قانون قرار گیرند اما چون بررسی لایحه برنامه پنجم توسعه در دستور كار مجلس است طبق آیین نامه هیچ گزارش دیگری نمی‌تواند در دستور كار جلسه علنی مجلس قرار گیرد.

براین اساس هیات رییسه مجلس برای ارایه این گزارش جلسه غیرعلنی امروز را ترتیب داد تا وكلای ملت در جریان نحوه اجرای قانون هدفمند كردن یارانه‌ها قرار گیرند...../تحلیل:ایرنا


ویدیو مرتبط :
جلسه غیرعلنی مجلس با حضور مذاکره کنندگان هسته ای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جلسه غیرعلنی مجلس برای بررسی «منا»


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز فاجعه منا را بررسی می‌کنند.

خبرگزاری ایسنا: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه غیرعلنی امروز فاجعه منا را بررسی می‌کنند.

در این جلسه جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رحمانی‌فضلی وزیر کشور و امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقایی وزارت امور خارجه حضور دارند.

نمایندگان از روزهای قبل اعتراض خود را به این حادثه نشان داده و خواستار شورایی شدن اداره امور حج شده بودند.