اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجلسی ها میهمان پاستور نشینان می‌شوند


نشست مشترک مجلس و دولت فردا ۲۲ تیر همزمان با ولادت امام حسن‌ مجتبی(ع) و همراه با ضیافت افطار به میزبانی نهاد ریاست ‌جمهوری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: نشست مشترک نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی با اعضای هیأت دولت و رئیس‌جمهور فردا (یکشنبه) 22 تیرماه به میزبانی نهاد ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

این نشست مشترک در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان و همزمان با ولادت امام حسن‌مجتبی (ع) و همراه با ضیافت افطار برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
زاغه نشینان و کوخ نشینان امروز در انتظار زاغه نشینان دی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاستور نشینان نیامدند، جلسه تعطیل شد


جلسه امروز مجلس و دولت که قرار بود با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی بازار سکه و ارز تشکیل شود، به دلیل عدم حضور مسئولان دولتی به تعطیلی کشیده شد.

مهر: جلسه امروز مجلس و دولت که قرار بود با حضور وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی برای بررسی بازار سکه و ارز تشکیل شود، به دلیل عدم حضور مسئولان دولتی به تعطیلی کشیده شد.

طبق برنامه قبلی از مسئولان اقتصادی دولت دعوت شده بود تا ساعت 9 صبح شنبه برای شرکت در جلسه ای با حضور نمایندگان و روسای کمیسیون های تخصصی و همچنین علی لاریجانی رئیس مجلس در محل قوه مقننه حضور یابند.

توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس و عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات با اعلام خبر برگزار نشدن این جلسه گفت: به دلیل اینکه مسئولان دولتی در جلسه حاضر نشدند، دقایقی پس از آغاز جلسه و اطمینان از عدم حضور مسئولان دولتی جلسه تعطیل شد.

در این جلسه حمیدرضا کاتوزیان رئیس کمیسیون انرژی، سید حسین هاشمی رئیس کمیسیون صنایع و معادن، رضا عبداللهی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، محمدرضا باهنر نایب رئیس مجلس، الیاس نادران عضو کمیسیون اقتصادی، حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون اصل 44 و احمد توکلی رئیس مرکز پژوهشهای مجلس حضور داشتند.