اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری ویژه برنامه افطار شبکه یک سیما


برنامه "دعوت" با اجرای جواد رضویان به عنوان وی‍ژه برنامه افطار شبکه یک به روی آنتن سیما می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان: برنامه "دعوت" با اجرای جواد رضویان به عنوان وی‍ژه برنامه افطار شبکه یک به روی آنتن سیما می‌رود.

لیلا رضاسلطانی تهیه‌کننده تلویزیون در خصوص آخرین اخبار ویژه برنامه ماه رمضان شبکه یک سیما گفت: گزینه‌های زیادی برای اجرای ویژه برنامه شبکه یک در نظر داشتیم اما با توجه به فضا و ماهیت برنامه تصمیم گرفتیم سید جواد رضویان را به عنوان مجری «دعوت» انتخاب کنیم و ایشان نیز پذیرفتند و به امید خدا «دعوت» با اجرای رضویان در ماه مبارک رمضان به روی آنتن خواهد رفت.

وی ادامه داد: «دعوت» یک برنامه شاد و جذاب است و پیش‌بینی می‌شود به سرعت جای خود را در میان مخاطبان باز کند و به برند سال‌های آینده ماه مبارک رمضان تبدیل شود.

رضاسلطانی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «دعوت» در ساعتی غیر از زمان پخش برنامه «ماه عسل» به روی آنتن خواهد رفت و امیدوارم بتواند موفقیت‌های زیادی به دست آورد.

گفتنی است پیش از این صحبت‌هایی در خصوص ویژه برنامه شبکه یک و کنار کشیدن این شبکه به نفع «ماه عسل» بود اما با وجود حضور سید جواد رضویان و روحیه‌ی شاد و طنزش همچنین مخاطبان خاصی که دارد باید منتظر ماند و دید حضور دو ستاره تلویزیون احسان علیخانی و سید جواد رضویان در رمضان 94 چه بازخوردی دارد. بازی زیبا و جذاب سید جواد رضویان در نقش «زهتاب» سریال «در حاشیه» هم اشتیاق مخاطبان را برای بازگشت او به تلویزیون بیشتر خواهد کرد.


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه افطار شبکه سبلان قسمت 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی مجری ویژه برنامه نوروز شبکه 3


احسان علیخانی مجری ویژه برنامه نوروز شبکه ۳ سیما با نام موقت «بهار نارنج» شد.

خبرگزاری تسنیم: احسان علیخانی مجری ویژه برنامه نوروز شبکه ۳ سیما با نام موقت «بهار نارنج» شد.

با نزدیک شدن به ایام نوروز شبکه های مختلف سیما به دنبال تهیه و تولید ویژه برنامه‌های خود برای پخش در ایام نوروز رفتند. در این بین شبکه سه سیما قصد دارد تا با احسان علیخانی و ویژه برنامه «بهار نارنج» که نام موقت این برنامه است سال نو را در شبکه سه سیما تحویل ‌کند.

«بهار نارنج» عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه سوم سیماست که احسان علیخانی اجرای آن را برعهده دارد و قرار است که طبق روال سال گذشته از 29 اسفند ماه تا پاسی از شب ادامه داشته باشد.

در برنامه‌ریزی انجام شده قرار است که این برنامه در ایام تعطیلات نوروز هم ادامه داشته باشد.

«سه ستاره» عنوان ویژه برنامه نوروزی سال گذشته شبکه سوم بوده که علیخانی اجرای آن را بر عهده داشت.علیخانی در نوروز سال 91 هم مجری برنامه تحویل سال شبکه دو سیما بود.