اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری ممنوع‌ الکار تلویزیون در یک تئاتر


نمایش "هر کس با تنهایی‌اش" به نویسندگی دوریس لسینگ و کارگردانی سید مهدی احمدپناه از هفتم مرداد ماه در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

خبرگزاری ایسنا: نمایش "هر کس با تنهایی‌اش" به نویسندگی دوریس لسینگ و کارگردانی سید مهدی احمدپناه از هفتم مرداد ماه در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.

بازیگرانی چون گلچهره سجادیه، هوشنگ قوانلو، سید جواد یحیویی، مهدی فریضه، پانته آ تاج بخش، مژده دایی و امیرحسین متین‏‌فر در این اثر نمایشی نقش‌آفرینی می‌کنند.

سید جواد یحیوی که با اجرای برنامه‌های تلویزیونی خود را به مخاطبان شناساند، در ماه‌های گذشته مطالبی را درباره‌ی ممنوع‌الکاری‌اش در تلویزیون بیان کرده بود. یحیوی به تازگی در دو قسمت از سریال داوود میرباقری - شاهگوش - که برای شبکه نمایش خانگی ساخته می‌شود هم بازی کرده است.

متن نمایش"هر کس با تنهایی‌اش" نوشته دوریس لسینگ است، با ترجمه و بازنویسی سارا ابراهیمی و سیدمهدی احمدپناه و به کارگردانی سیدمهدی احمدپناه، از هفتم مرداد ماه در تالار حافظ میزبان مخاطبان خواهد بود.

آرمین موسوی: طراح صحنه ،‌ مریم نعیم‌زاده: طراح لباس‌، کیکاووس شکوهی : مدیر صحنه‌، منصور سهراب نژاد: طراح گریم، هانیه کازرونی: موسیقی‌، الهه حاجی زاده و علیرضا سردشتی: دستیار کارگردان از دیگر عوامل این نمایش هستند.

نمایش "هر کس با تنهایی‌اش" از هفتم مرداد ماه، ساعت 18:15 در تالار حافظ به روی صحنه می‌رود.


ویدیو مرتبط :
افشاگری مجری ممنوع التصویر تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد + تصاویر



مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

سیدجواد یحیوی مجری سالهای دور تلویزیون که طی سالهای اخیر ممنوع التصویر بوده است در نمایش من خیال تو نیستم نقش یکی از رزمندگان را ایفا می کند. یحیوی مجری ممنوع التصویر صدا و سیما این بار به تئاتر روی آورده...

حمید شریف زاده نمایشنامه ای را با نام «من خیال تو نیستم»  را نوشته و آن را بر روی صحنه تئاتر کارگردانی می کند. این نمایشنامه در خصوص دو رزمنده است که برای شناسایی بین مرز ایران و عراق گیر می کنند و اتفاقاتی برای آنها رقم می خورد. این تئاتر با اعضای گروه پالتو اجرا خواهد شد.

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

اجرای ابتدایی این نمایشنامه در جشنواره مقاومت در تئاتر شهر خواهد بود و پس از آن اجرای عمومی برگزار خواهد شد.

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

سیدجواد یحیوی مجری سالهای دور تلویزیون که طی سالهای اخیر ممنوع االتصویر بوده است در این نمایش نقش یکی از رزمندگان را ایفا می کند. بهار ارجمند، نازنین فراهانی، مهدی فریضه و نسرین نصرتی دیگر بازیگران این نمایش هستند.

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

دیگر عوامل کار عبارتند از:
آهنگساز: بهنام رحیمی
طراح صحنه و نور: احمدرضا آخوندزاده / حمید شریف زاده

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

طراح لباس: مهتاب کرکوندی
طراح گریم: یوحنا حکیمی

 

مجری ممنوع‌ التصویر تلویزیون بازیگر تئاتر شد

 

طراح پوستر و بروشور: احمدرضا آخوندزاده
منبع: inn.ir