اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری معروف تلویزیون سفرنامه نویس شد


جلد اول کتاب «واحدی در سفرها؛ به اینجا و به آنجا» شامل مجموعه خاطرات و عکس‌های بیش از 30 سال فعالیت هنری و سفرهای دور ایران سید محمدعلی(اقبال) واحدی، مجری تلویزیون صبح سه شنبه در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

خبرگزاری مهر: جلد اول کتاب «واحدی در سفرها؛ به اینجا و به آنجا» شامل مجموعه خاطرات و عکس‌های بیش از 30 سال فعالیت هنری و سفرهای دور ایران سید محمدعلی(اقبال) واحدی، مجری تلویزیون صبح سه شنبه در سالن اجتماعات خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.



واحدی در این کتاب 200 صفحه‌ای مجموعه‌ای ماندگار از خاطرات، عکس‌ها و تصاویر خود را از سال‌ها فعالیت در حوزه اجرای برنامه، ایرانگردی و برنامه صبح بخیر ایران با زبانی عامیانه و روان مانند اجراهای تلویزیونی‌اش، گردآورده و همراه با تصاویر مختلف به مخاطب ارائه کرده است.

واحدی در این کتاب همچنین اصل و نسب، دوران کودکی، پیشینه اجراهای خود، حضور در جبهه‌های ایران و بعلبک لبنان را برای نخستین بار همراه با عکس‌هایی از آن دوران روایت کرده است.

کتاب «واحدی در سفرها؛ به اینجا و به آنجا» که به صورت رنگی و با کاغذ گلاسه در شمارگان اولیه 5 هزار نسخه منتشر شده است، ساعت 10 صبح روز سه شنبه 20 اسفند با حضور اقبال واحدی نویسنده و پدیدآورنده آن در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.


ویدیو مرتبط :
نسبت بازیگر معروف سینما با مجری معروف تلویزیون

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری معروف تلویزیون نام مالک اصلی پرسپولیس را افشا کرد



اخبار,اخبار ورزشی,مالک اصلی پرسپولیس

 

اخبار ورزشی - مجری معروف تلویزیون نام مالک اصلی پرسپولیس را افشا کرد

هر روز یك نام جدید به عنوان مالك و پشت پرده اصلی پرسپولیس مطرح می‌شود، به طوری كه با توجه به ادامه گمانه‌زنی‌ها تمام سرمایه‌داران و میلیاردرهای سطح كشور می‌توانند به عنوان حامی اصلی باشگاه پرسپولیس معرفی شوند!

این گمانه‌زنی‌ها در حالی ادامه دارد كه طی 48 ساعت گذشته یك فرد جدید به نام تقی گل رخسار به عنوان مالك اصلی پرسپولیس معرفی شد اما سرنخ تمام این ماجراها در دست یك فرد مشهور است.

 

عنوان نكردن نام حامی مالی پرسپولیس از سوی وزارت ورزش شاید عمده دلیل رایج شدن شایعات باشد اما یك منبع آگاه كه رابطه خوبی هم با وزارت ورزش و شخص گودرزی دارد در این باره اطلاع داد پروژه حضور فردی به نام پوستی هم یك پرده‌ای دیگر از این سناریوست تا مالك اصلی پرسپولیس شناخته نشود. این مسأله در حالی عنوان می‌شود كه در مورد محمد پوستی گفته می‌شود او در حال حاضر مالك دو برج مجلل در شمال شهر تهران است و پیش از این كه اسمش با پرسپولیس عجین شود قائم مقام شبكه تهران بوده و بعد از مدتی روی به تهیه‌كنندگی می‌آورد و برای تلویزیون فیلم‌سازی می‌كند.

یکی از مجریان ورزشی تلویزیون از سفر ناگهانی پوستی به کانادا به دلیل برخی مسائل و بازگشت از آن کشور پس از دو سال به ایران خبر می‌دهد و می‌گوید: او پس از بازگشت به ایران به مساله ساخت و ساز ورود پیدا می‌كند تا این كه با مالك اصلی پرسپولیس آشنا می‌شود و با كمك این فرد وارد واردات و مسائل ساختمانی می‌شود...

جالب اینجاست که بدانید این مجری تلویزیون عنوان می‌کند مالك اصلی پرسپولیس كسی نیست جز محسن پهلوان، مالك پدیده شاندیز! شاید این سوال برای خیلی ها مطرح شود كه مالك پروژه شهر رویایی پدیده و شهر افسانه‌ای كیش در حالی كه تیمش در لیگ برتر است چرا باید دنبال پرسپولیس باشد اما ماجرا طبق گفته این فرد نزدیك به گودرزی این‌گونه بوده كه پهلوان قبل از نوروز 93 به وزارت ورزش پیشنهاد خرید پرسپولیس را می‌دهد و به او می‌گویند در صورت صعود تیم پدیده به لیگ برتر نمی‌تواند دو تیم در لیگ داشته باشد و او از همین روی یكی از دوستانش كه پوستی و دیگر تقی گل رخسار است را به عنوان خریدار به وزارت ورزش راهی می‌كند تا آن‌ها پرسپولیس را تصاحب كنند.
اخبار ورزشی - بانک ورزش