اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری شبکه آی تی ان هشدار داد؛ خانم ها مراقب آینه های دوجداره باشند!



 

 

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی جام نیوز، مجری شبکه آی تی ان با اشاره به اینکه افراد سود جو و هوس ران به خصوص در کشورهای غربی با کارگذاشتن دوربین های مخفی - از طریق آینه ها - در هتل ها و اتاق های پروف فروشگاه ها اقدام به تهیه و انتشار عکس های خصوصی زنان می کنند گفت: «قبل از اینکه از محل هایی که آینه دارند استفاده کنید از یک طرفه بودن آن مطمئن شوید.»

وی افزود: «قبل از هر کاری از تست انگشت [دست] می توانید استفاده کنید. دست خود را روی آینه قرار دهید، اگر بین دست شما و آینه فاصله کمی احساس شود آینه، واقعی نیست ولی اگر دست شما به آینه بچسبد این نشان دهنده آن است که آینه واقعی است. زیرا در آینه واقعی لایه جیوه پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه [که امکان قرار دادن دوربین مخفی در آن است] جیوه بر روی سطح شیشه قرار می گیرد!».../جام نیوز


ویدیو مرتبط :
سوتی مجری شبکه پرس تی وی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تی شرت مجری شبکه سه خبرساز شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,ویتامین سه,

مجری برنامه ویتامین سه با تی شرتی خاص ،  برنامه امروز خود را به گرامیداشت سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی اختصاص داد.

«علی مرادی» مجری برنامه صبحگاهی «ویتامین سه» بخش پایانی برنامه خود را به مناسبت تولد سردار قاسم سلیمانی به قدردانی و تشکر از زحمات این بزرگمرد اختصاص داد.

مرادی که در طول برنامه لباسی منقش به تصویر سردار سلیمانی به تن کرده بود، جدای از القابی که برای سردار سلیمانی در نظر گرفته‌اند، ایشان را سرباز ولایت خطاب و یادآوری کرد که سردار سلیمانی باعث امنیت خیلی از مناطق مرزی کشور است و خدمتگزار ملت است.

 

 

اخبار,اخبار فرهنگی,ویتامین سه,

 

او در این برنامه اعلام کرد امروز سردار سلیمانی به اسطوره بسیاری از جوانان ایران زمین تبدیل شده و تاکید کرد که اسطوره خودم همواره این مرد بزرگ است و کور شود هرکه نمی‌تواند او را ببیند.

در ادامه نیز حاضران در استودیو به احترام سردار سلیمانی ایستادند و به عنوان هدیه تولد این مرد بزرگ صلواتی برای سلامتی‌اش فرستادند و در ادامه هم برای رشادت‌های وی کف زدند.

اخبار فرهنگی - ستاره نیوز