اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری جشنواره فیلم ونیز 2014 کیست؟


هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، قدیمی‌ترین رویداد سینمایی جهان با اجرای «لوئیزا رانیری»، بازیگر ایتالیایی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه همراه خواهد بود.

خبرگزاری ایسنا: هفتاد و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز، قدیمی‌ترین رویداد سینمایی جهان با اجرای «لوئیزا رانیری»، بازیگر ایتالیایی در مراسم افتتاحیه و اختتامیه همراه خواهد بود.

«لوئیزا رانیری»، بازیگر ایتالیایی در حالی به عنوان مجری مراسم جشنواره فیلم ونیز 2014 انتخاب شد که هفتادویکمین دوره این رویداد سینمایی به عنوان دومین رویداد معتبر سینمایی جهان از 27 اوت تا 6 سپتامبر (5 تا 15 شهریور) در شهر بندری ونیز به ریاست «آلبرتو باربارا» برگزار می‌شود.

مجری جشنواره فیلم ونیز 2014 کیست؟

«رانیری» که بیشتر در عرصه بازیگری در تلویزیون فعال است، اولین فیلم بلند خود را با عنوان «شاهزاده و دزد دریایی» در سال 2001 به کارگردانی «لئوناردو پیراچیونی» تجربه کرد و همچنین در سال 2004 در فیلم «اروس» نیز مقابل دوربین رفت.

در شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم کن - رقیب اصلی جشنواره فیلم ونیز - نیز «لمبرت ویلسون»، یک بازیگر فراسوی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه انتخاب شده بود.

سال گذشته و در هفتادمین دوره جشنواه فیلم ونیز، هیات‌داوران این رویداد سینمایی به ریاست «برناردو برتولوچی» فیلم مستند «Sacro Gra» به کارگردانی «جیان فرانکو روسی» از ایتالیا را به عنوان برنده شیر طلا انتخاب کرد


ویدیو مرتبط :
آغاز جشنواره فیلم ونیز 2015

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اولین زن مجری مراسم جشنواره سینمایی ونیز کیست؟! +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,تصاویر اولین مجری زن در جشنواره ونیز,جشنواه فیلم ونیز

 

اخبار فرهنگی - اولین زن مجری مراسم جشنواره سینمایی ونیز کیست؟! +عکس

"لوئیزا رانیری"، بازیگر ایتالیایی در حالی به عنوان مجری مراسم جشنواره فیلم ونیز 2014 انتخاب شد که هفتادویکمین دوره این رویداد سینمایی به عنوان دومین رویداد معتبر سینمایی جهان از 27 اوت تا 6 سپتامبر (5 تا 15 شهریور) در شهر بندری ونیز به ریاست "آلبرتو باربارا" برگزار می‌شود.

"رانیری" که بیشتر در عرصه بازیگری در تلویزیون فعال است، اولین فیلم بلند خود را با عنوان "شاهزاده و دزد دریایی" در سال 2001 به کارگردانی «لئوناردو پیراچیونی» تجربه کرد و همچنین در سال 2004 در فیلم "اروس" نیز مقابل دوربین رفت. در شصت‌وهفتمین جشنواره فیلم کن - رقیب اصلی جشنواره فیلم ونیز - نیز "لمبرت ویلسون"، یک بازیگر فرانسوی به عنوان مجری مراسم افتتاحیه و اختتامیه انتخاب شده بود.


سال گذشته و در هفتادمین دوره جشنواه فیلم ونیز ، هیات‌داوران این رویداد سینمایی به ریاست «برناردو برتولوچی» فیلم مستند «Sacro Gra» به کارگردانی "جیان فرانکو روسی" از ایتالیا را به عنوان برنده شیر طلا انتخاب کردند.

اخبار فرهنگی - پرداد