اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجری برنامه های زنده داعش در رادیو +عکس


تکفیری های لیبی که به تازگی با ابوبکر بغدادی بیعت کرده اند، وارد ساختمان رادیو و تلویزیون سرت شدند و شروع به پخش برنامه های خود کردند. مجری برنامه های زنده داعش، تصاویر خود را هم منتشر کرده است.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: تکفیری های وابسته به گروهک تروریستی داعش، کنترل ساختمان رادیو سرت لیبی را به دست گرفته اند و برنامه های خود را پخش می کنند.

تروریست ها با استفاده از خدمات ویژه تویتر، تصاویر حضور خود در اتاق فرمان و رژی را در صفحات خود قرار داده اند و کاربران شبکه های اجتماعی نیز، ویدئوهایی از نمونه برنامه های پخش شده توسط داعش را منتشر کرده اند.

سخنرانی های خلیفه و معاونانش از جمله ابومحمد عدنانی و سرودهای تروریست های داعش، مهمترین برنامه های رادیو سرت است که برای سواحل جنوبی دریای مدیترانه پخش می شود.

داعش دو مجری در برنامه های زنده خود دارد که تصاویر آنها هنگام اجرای برنامه منتشر شده است.

تصاویر مجری برنامه های زنده داعش در رادیو

تصاویر مجری برنامه های زنده داعش در رادیو

تصاویر مجری برنامه های زنده داعش در رادیو

تصاویر مجری برنامه های زنده داعش در رادیو


ویدیو مرتبط :
خواستگاری از مجری در برنامه زنده و برخورد مجری...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجری برنامه‌های زنده داعش! + عکس



داعشی‌های لیبی که به تازگی با ابوبکر البغدادی بیعت کرده اند، وارد ساختمان رادیو و تلویزیون سرت شدند و شروع به پخش برنامه‌های خود کردند. مجری برنام‌های زنده داعش، تصاویر خود را هم منتشر کرده است.

گروه داعش، کنترل ساختمان رادیو سرت لیبی را به دست گرفته اند و برنامه‌های خود را پخش می‌کنند. تروریست‌ها با استفاده از خدمات ویژه توییتر، تصاویر حضور خود در اتاق فرمان و رژی را در صفحات خود قرار داده‌اند و کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز، ویدئوهایی از نمونه برنامه‌های پخش شده توسط داعش را منتشر کرده‌اند.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش


سخنرانی های خلیفه و معاونانش از جمله ابومحمد عدنانی و سرودهای تروریست های داعش، مهمترین برنامه های رادیو سرت است که برای سواحل جنوبی دریای مدیترانه پخش می‌شود. داعش دو مجری در برنامه‌های زنده خود دارد که تصاویر آنها هنگام اجرای برنامه منتشر شده است.

 

اخبار,اخبار بین الملل , گروه تروریستی داعش

 
این گروه جنایتكار و وحشی، روز گذشته در اقدامی حیوانی، 21 كارگر مصری مقیم لیبی را نیز در ساحل دریای مدیترانه سر برید و فیلم دلخراش آن را در اینترنت قرار داد.

اخبار بین الملل - بهار