اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجریان BBC فارسی عکس اول روزنامه اصولگرا


روزنامه جوان چهار عکس از مجری های شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی را در عکس یک صفحه نخست خود منتشر کرد.

خبرآنلاین: روزنامه جوان چهار عکس از مجری های شبکه تلویزیونی بی بی سی فارسی را در عکس یک صفحه نخست خود منتشر کرد.

روزنامه جوان در تیتر عکس یک خود آورده است: «بنفش خواری بی بی سی به سلامتی توافق».

این روزنامه از منتقدان توافق هسته ای ایران با گروه 1+5 است و در گزارش مفصلی نسبت به تمایل زیاد غربی ها برای سرمایه گذاری در ایران هشدار داده است.


مجریان BBC فارسی عکس اول روزنامه اصولگرا


ویدیو مرتبط :
رفتار لوس و غیر حرفه ای مجریان بی بی سی BBC

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باز هم مجری BBC عکس یک روزنامه اصولگرا


روزنامه وطن امروز عکس یک امروز خود را به فرناز قاضی زاده و مسعود بهنود، مجری و کارشناس شبکه فارسی بی بی سی اختصاص داده است.

خبرآنلاین: روزنامه وطن امروز عکس یک امروز خود را به فرناز قاضی زاده و مسعود بهنود، مجری و کارشناس شبکه فارسی بی بی سی اختصاص داده است.

پیش تر روزنامه جوان نیز چهره چند مجری بی بی سی را عکس یک خود قرار داده و مدعی شده بود که پس از توافق هسته ای ایران با قدرت های جهانی، مجری های بی بی سی از خوشحالی بنفش پوش شده اند.

امروز روزنامه وطن امروز این عکس را برای گزارشی درباره چگونگی جذب نیرو ازسوی رسانه های صدای آمریکا و بی بی سی فارسی در ایران به چاپ رسانده است.

باز هم مجری BBC عکس یک روزنامه اصولگرا