اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

مجروحیت شدید عروس و داماد و 7 میهمان


7 نفر از مصدومین این حادثه شامل دو كودك یك ساله و چهار ساله، یك نوجوان 14 ساله و چهار نفر بزرگسال توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان نكویی قم منتقل شدند. برخورد دو خودرو با خودروی حامل عروس و داماد در یك كاروان عروسی موجب مصدوم‌شدن 9 نفر از جمله عروس و داماد شد. زوج جوان كه آرزوها و رویاهای رنگارنگ، آنها را به دور دست‌ها برده بود در میان بوق‌های ممتد و شادی زایدالوصف همراهان با یك غفلت حادثه‌ساز، نخستین لحظات زندگی مشترك‌شان را در بیمارستان سپری كردند.

 این حادثه ساعت یك بامداد جمعه گذشته در اواسط خیابان 30 متری قائم به وقوع پیوست و یك دستگاه خودرو پراید كه متعلق به این كاروان عروسی نبود با خودرو 206 حامل عروس و داماد و یك خودرو پژو 405 دیگر بشدت برخورد كرد.


این حادثه به قدری هولناك بود كه موجب رعب و وحشت ساكنین خیابان 30 متری قائم و خانواده‌های كاروان عروسی شد. رییس مركز اورژانس قم در تشریح جزییات این حادثه گفت: 7 نفر از مصدومین این حادثه شامل دو كودك یك ساله و چهار ساله، یك نوجوان 14 ساله و چهار نفر بزرگسال توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان نكویی قم منتقل شدند.

محمدجواد باقری ادامه داد: عروس و داماد نیز به لحاظ وضع پوششی كه داشتند خودشان به بیمارستان نكویی مراجعه كردند كه خوشبختانه مشكل خاصی برای آنها به وجود نیامد و با نظر پزشك مرخص شدند. چندی پیش نیز برخورد چند دستگاه خودرو متعلق به یك كاروان عروسی در قم موجب زخمی‌شدن ۲۰ نفر شد.

در این حادثه كه بر روی پل شهید امینی بیات قم رخ داد، دو تن از مجروحان پس از مداوای اولیه در محل به بیمارستان شهید بهشتی این شهر منتقل شده بودند. سایر مجروحان این حادثه یا در محل حادثه، درمان سرپایی شدند یا حاضر به انتقال به مراكز درمانی برای مداوا نشدند.

منبع: تابناک



ویدیو مرتبط :
روایت مجروحیت شدید دکتر عباسی و شهادت بسیم چی دکترعباسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تزیین صندلی عروس و داماد



 

 

در این مقاله نمونه هایی از تزیین صندلی خانه عروس یا صندلی عروس و داماد قرار دادیم برای جشن های شما قرار دادیم.

 


تزیین صندلی عروس و داماد



تزیین صندلی عروس و داماد



تزیین صندلی عروس و داماد



تزیین صندلی عروس و داماد



تزیین صندلی عروس و داماد



تزیین صندلی عروس و داماد